globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajíždění nové řetězovky.
27.5.2016 v 17:02
Zdravím. Od podzimu mám moto s tím že při koupi se řetěz tvářil nový a řetězovka nejetá.
Po cca půl roce se mi začaly z řetězu ztrácet(praskat) válečky, a pokukovala řez od těsnících kroužků. Řekl jsem si dobrá. Koupil novou sadu s DID řetězem, včera namontoval, našponoval dle manuálu a ujel cca 14km do práce. V práci koukam na řetěz a očekávám že se kousek povolí a ono právě naopak. Na řetězu vůle max 1,5cm.
Otázka je co dělám blbě. Když jsem sednul na moto a stáhnu přepakování tak vůle na něm byla ale jak jsem dojel do práce tak bez vůle v celé délce. Čekám jak bude po vychladnutí ale i tak. Co s tím? Dát vůli víc než říká manual? Nebude to dělat neplechu?
Díky za rady.

Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 18:00 | Nahoru | #1
Jako že se ti změnšila vůle jízdou? Tak o tom jsem ještě neslyšel.

Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 18:06 | Nahoru | #2
Zkus merit na vice mistech - nerovnomerne vytahani, ale klidne i rozeta ktera neni uplne souosa...

Naposledy editováno 27.05.2016 18:06:29

1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 19:46 | Nahoru | #3
Na talošovi se nejezdí do práce a jestli nemůžeš si koupit něco lepšího, tak se podívej jestli cos povolil tak dotáhl a zakontroval vše, co jsi povolil. Ty válečky se rozpadly žes nemazal a byly bez vule.

Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 21:18 | Nahoru | #4
otázka je jestli jsi tu vůli nastavil dobře

že se řetěz po zahřátí zkracoval jsem zažil akorát na motorový pile, ale to byla stará vytahaná kšanda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 21:50 | Nahoru | #5
petrumr> covece ty prosim te zalez nekam do zeme a mlc!!!co prispevek to perla !!!ty sracky co sem pises se nedaji cist ani po zpatku v kterem ustave te drzi???

E: podivej se jestli se ti nepohlo kolo....nebo jestli nejni vyosene

Naposledy editováno 27.05.2016 21:51:19

Zajíždění nové řetězovky.

27.5.2016 v 22:29 | Nahoru | #6
Měnil jsem řetězovku, kontroloval ložiska na přepakování zadního tlumiče a vůli uložení zadního ramene.
Vše složil z5 a poctivě dotáhl (teď kontroloval) i osu zadního kola.
Rozeta je v ose, malé kolečko taky. Řetěz je rovnoměrně napnutý. Vůle nastavovaná na policajtovi ve středu řetězu...
petrumr: S nemazanýma válečkama máš nejspíš pravdu. Rozebral jsem jeden článek(starého řetězu) a pod válečkama je sucho ale mnou to nebude. Kyvka bývá zbabraná víc než dost. Mažu i čistím pravidelně. Poznámku o talošovi a cestování do práce bych tu spíš nerozebíral. Někdo jede 2 hodiny odpoledne já se projedu ráno. nevidím v tom rozdíl a navíc nevím co má společného cestování do práce na talošovi s řetězovkou?

edit: písmenka

Naposledy editováno 27.05.2016 22:29:39

1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 06:27 | Nahoru | #7
Pred odjezdem jsi napnuti retezu zkontroloval po dotazeni kola? Kolo jsi dostatecne dotahnul? Retez se sam o sobe nezkrati.

Pertruma si nevsimej, to je mistni "odbornik" na italy

(reakce na) Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 07:08 | Nahoru | #8
[quote=panTerek]Pred odjezdem jsi napnuti retezu zkontroloval po dotazeni kola? Kolo jsi dostatecne dotahnul? Retez se sam o sobe nezkrati.

Pertruma si nevsimej, to je mistni "odbornik" na italy
Tak on to je odborník na všechno, jen to musí mít ve znaku vrtuli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 09:00 | Nahoru | #9

HornisGSX píše: petrumr> covece ty prosim te zalez nekam do zeme a mlc!!!co prispevek to perla !!!ty sracky co sem pises se nedaji cist ani po zpatku v kterem ustave te drzi???

E: podivej se jestli se ti nepohlo kolo....nebo jestli nejni vyosene

To je zajímavé, že napíšeš to stejně jak já a myslíš že jsi king. Jezdíš tak na motorce do práce?, že máš stejný zkušenosti?
Já jsem psal, že jestli vše dotáhl a zakontroval a ty napíšeš jestli se mu nepohlo kolo Nevím jak jsi na tom manuálně zručnéj, ale asi né, ale pomlouvat ti to jde, ale nesmíš opisovat příspěvky po mně.

1 reakcí na tento příspěvek Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 09:06 | Nahoru | #10
Jestli byly válečky suchý, tak dotyčný před tebou wapoval řetěz, tych 160 atm projde těma kroužkama hladce.
Jsi jeden z mála co jezdí taky na motorce do práce, hodně co tady píší jsou sváteční jezdci.

Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 11:37 | Nahoru | #11
ještě jsem nikdy nešteloval vůli řetězu na bočním stojánku....vždy jen lehnu na sedák a přitahnu se rukou ke kyvce. řetěz musí být volný i v největším zatížení

(reakce na) Zajíždění nové řetězovky.

28.5.2016 v 13:16 | Nahoru | #12

petrumr píše: Jestli byly válečky suchý, tak dotyčný před tebou wapoval řetěz, tych 160 atm projde těma kroužkama hladce.
Jsi jeden z mála co jezdí taky na motorce do práce, hodně co tady píší jsou sváteční jezdci.


Malý běžně kupovaný wapky maj 120 atm

(reakce na) Zajíždění nové řetězovky.

29.5.2016 v 08:15 | Nahoru | #13
petrumr> ty si vazne blb koukam ze mas i problem se ctenim...ze vzkazuju osetrovatelce at kdyzte zase pusti k internetu ti da i brejle
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker

TOPlist