bmw_r1300gs_cartec





Téma: OT: Seat Ibiza 1.4i 2003
 
26.5.2016 v 12:03
Sorry za OT, ale potřebuju vědět jak je na tom tenhle povoz se spolehlivostí. Známej prodává. Má to najeto reálnejch pod 50tis. Je v tom 1.4i nějaká silnější verze (asi 100koní, 74kw).

Kozy klidně ukážu.

OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 12:10 | Nahoru | #1
To by mohlo ještě 50tis. najet

1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 12:28 | Nahoru | #2
O motoru sem nic špatnýho neslyšel,horší ta koroze...Už sem pár ibiz zlomenéch viděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 12:46 | Nahoru | #3
COMATIK> To je právě to, nájezd dobrej, ale hovno platný, když budeš ven koukat i dírama, který designer neplánoval.

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 12:57 | Nahoru | #4
DRN.> ale na druhou stranu mají sousedí o pár baráku tuhle,netuším jakej rok,ale garážovánou a vypadá furt jak nová .
Takže asi bude záležet jak se kdo staral

1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 13:36 | Nahoru | #5
Jestli je to už tahle tak....podvozkově Fabia, rezavé jsem je nijak moc neviděl...záleží, jak se kdo staral...motor relativně ok...

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 13:41 | Nahoru | #6
Rogerer> Je to tahle, podvozek je fabia první i druhý generace a i polo.

2 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 14:04 | Nahoru | #7
Jako jestli je v ok stavu, proč ne...je to lehké a ten 16V s tím "trochu pojede"...Fabka trpí na zadní silentbloky v předním rameni, občas zazlobí řízení (většinou vadný snímač)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 14:25 | Nahoru | #8
Rogerer> U fobie se ten silent mění z dvojkové oktávky tuším, ne? To už je pak v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 14:30 | Nahoru | #9
DRN.> jop, za ten 4 bodový...cca 150,- - 200,-/ks

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 15:05 | Nahoru | #10
Rogerer> Jo to je v klidu. No dle recenzí docela ok, jenom brutálně tvrdý podvozek, levný plasty vevnitř, motor docela chválej, jenom některý série žerou olej a klasicky rezne vejfuk a praskaj žárovky (kde je prej blbej přístup)

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 15:28 | Nahoru | #11

DRN. píše: Rogerer> Jo to je v klidu. No dle recenzí docela ok, jenom brutálně tvrdý podvozek, levný plasty vevnitř, motor docela chválej, jenom některý série žerou olej a klasicky rezne vejfuk a praskaj žárovky (kde je prej blbej přístup)



Jo, jako nic zásadního to nemá..podvozek opravdu oproti fabce tvrdší je, ale zase mi přišly pohodlnější sedačky (nevím, které jsou zrovna v té tvé...já seděl už v těch lepších), H7 praskají často a na všem, ten přístup není až taková hrůza...záleží na rukou

1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 15:38 | Nahoru | #12
Se sedačkama nevím jak poznat horší/lepší, ale jsou docela ok.
Ruce mám vytrénovaný z citroenu jumpy, ten novější krám, tam je to dobrej porod, kor na straně baterky.

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 15:45 | Nahoru | #13

DRN. píše: Se sedačkama nevím jak poznat horší/lepší, ale jsou docela ok.
Ruce mám vytrénovaný z citroenu jumpy, ten novější krám, tam je to dobrej porod, kor na straně baterky.



no já jel v naftovém FRku, mají lepší boční vedení...každopádně oboje jsou lepší, než u Fab...u baterky je vždycky na blbé...
pokud je to v dobrém stavu, za dobrý peníz a navíc to auto asi znáš, tak bych to vzal

OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 18:06 | Nahoru | #14
Tyhle 16V verze občas mají vyšší spotřebu oleje (spíš kus od kusu, i 0,5l/1000) a sem tam umře snímač otáček nebo indukční cívka. Nic hroznýho.

OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 21:13 | Nahoru | #15
A taky tento motor má předepsaný N98 Na N95 pojede hůř.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 21:17 | Nahoru | #16

Rogerer píše: Jako jestli je v ok stavu, proč ne...je to lehké a ten 16V s tím "trochu pojede"...Fabka trpí na zadní silentbloky v předním rameni, občas zazlobí řízení (většinou vadný snímač)...



Zadní silentbloky předních ramen trápí více typů aut z koncernu, ale že by to byla vyloženě slabina, to zase není. Navíc je to prácička na pár desítek minut. Nicméně ten vadný snímač polohy volantu - to když zlobí, to je opruz, resp. ta výměna je opruz ...

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

26.5.2016 v 21:42 | Nahoru | #17
[quote=Piwell]Zadní silentbloky předních ramen trápí více typů aut z koncernu, ale že by to byla vyloženě slabina, to zase není. Navíc je to prácička na pár desítek minut. Nicméně ten vadný snímač polohy volantu - to když zlobí, to je opruz, resp. ta výměna je opruz ...[/quot

prodávám díly, tak trošku vím, kde se co kurví (žádné rýpání)...slabina ne, ale dělá se to poměrně často, s těma 4 bodovýma už je to teda lepší...aspoň že je to poměrně levná a rychlá záležitost

1 reakcí na tento příspěvek OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

27.5.2016 v 16:08 | Nahoru | #18
Ve Fábiích tenhle motor nic moc, žrout oleje a 74 kW tam vůbec znát není pochybuju že u Seatu to bude lepší. Spolehlivější je ta slabší 55...

(reakce na) OT: Seat Ibiza 1.4i 2003

27.5.2016 v 16:20 | Nahoru | #19

ElFidel píše: Ve Fábiích tenhle motor nic moc, žrout oleje a 74 kW tam vůbec znát není pochybuju že u Seatu to bude lepší. Spolehlivější je ta slabší 55...



Měl jsem tenhle motor ve fábii combi. Byl to jeden velkej omyl. Samozřejmě spodek mrtvej a tvrdej, začlo to jet někde kolem 3,5, před červeným to byla sice relativně pila, ale k čemu jako že jo, u fábie ... Já blbec si na to auto ještě dal tažný, no s timhle motorem se na vozejku nedá vézt nic těžkýho. Olej nijak výrazně nemizel (už to byl ten novější motor BBZ, ty žravý byly především AUB). A těch 74kW údajně zaručujou při tankování N98, což jsem tam nikdy nenatankoval. Nevim taky proč bych měl. Zkrátka vyhoněnej maloobjemovej šestnáctiventil v docela těžký kastli. Pak jsem měl O1 1,6 75 kW (AVU, osmiventil) a při tom přechodu jsem si doslova liboval, že ten motor k tomu autu prostě pasuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist