bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada při šméčku
23.5.2016 v 08:15
Lidi poraďte ikdyž je to mimo mísu. Koupený auto z bazaru focus 2009 rok, auto v cajku, prohlídlé v servisu před koupí. Najetý 124 tis doložených. Spotřeba oleje cca 2 litry na 500 km. Jezdí parádně ale tohle je průser. Uspěju se skrytou vadou u prodejce (bazar) a jak postupovat? Dík za rady...

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 13:21 | Nahoru | #31

Thunder píše: Nemůže začít olej unikat až při vyšších točkách = za jízdy? Na místě louže nebude a za jízdy to někudy pochčije. Ale minimálně by musel bejt zachlístanej spodek, nebo motor.


I kdyby to bylo někde na tlakový větvi, aby to teklo jen za jízdy, tak takovýhle množství oleje zebleje auto vespod od motoru po zadní nárazník - to by po odstavení musel kapak jak kráva. Nech se zejtra chytit od policajtů - za evidentní únik provozních kapalin budou moct brát techničáky - a pěkně ho popros, ať na to mozkovým myšlením zkusí přijít!

Rada při šméčku

23.5.2016 v 13:24 | Nahoru | #32
Někde po něm být stopy musejí,buď na podlaze,motoru pokud to někde blije za jízdy nebo na zadku auta (začouzený/zaprskaný) 2L za teo den provozu musej být vidět.
Jen jestli tam ty 2L už nechyběli a při kontrole po 500KM není najednou haló akce

2 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 14:10 | Nahoru | #33
Uz sem videl dva fordy 1,6 74kw se spotrebou mezi 1,5 a 2 litram na tisic. Vubec to nekourilo... U jednoho ani nesvitil vrtulnik. Oba meli zapeceny krouzky na valcich. Svice byli sice obaleny srackama, ale jelo to furt. Se startama temer bez problemu..

Zdejsi uzivatele jsiu chytri jak radio jerevan, ale moc fordu jeste asi nevideli..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 14:39 | Nahoru | #34
myty_fakta> jen 2 sluzebni benzinak po nejakych 200tis na kazdym: Jakakoli pitchovina okamzite blikajici vanocni stromek na palubce!
EDIT
pohopitelne Fordy Focusy!

Naposledy editováno 23.05.2016 14:46:31

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 14:43 | Nahoru | #35
Tak se všichni shodneme že 2L na 500km bez jakýchkoliv příznaků je nesmysl, plácnutí od boku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 15:04 | Nahoru | #36

myty_fakta píše: Uz sem videl dva fordy 1,6 74kw se spotrebou mezi 1,5 a 2 litram na tisic. Vubec to nekourilo... U jednoho ani nesvitil vrtulnik. Oba meli zapeceny krouzky na valcich. Svice byli sice obaleny srackama, ale jelo to furt. Se startama temer bez problemu..

Zdejsi uzivatele jsiu chytri jak radio jerevan, ale moc fordu jeste asi nevideli..



Takze tys videl 2 fordy se zapecenejma krouzkama a uz chytrej bejt muzes, jo?

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 15:04 | Nahoru | #37

ElFidel píše: Tak se všichni shodneme že 2L na 500km bez jakýchkoliv příznaků je nesmysl, plácnutí od boku.



Za me teda jo

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 15:53 | Nahoru | #38
COMATIK> kdo maže, ten jede ne když už mazat, tak pořádně

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:08 | Nahoru | #39
Byl jsem offline, přidám info. Bylo to týden dovezeny z Itálie když jsme kupovali, nekourilo ani studený ani teplý. Najeli jsme při zkoušce cca 50 km do servisu ford a zpět. Tam prohlídka celý ho auta, diagnostika, všechno v cajku. Dokonce našli záznamy v elektronické servisce ze poslední servis na konci ledna 16 při 120 tis. Prostě všechno v cajku. Jezdí úplně normálně, žádný kontrolky nesvítí, do vozový STK a emise se dělali az v době koupě před 3 tydnama. Po koupi šlo auto do servisu znamymu udělat věci co jsme věděli, olej, atd. A po servisu na je to 700 km a chybělo pres 2 litry. A mizí pořád.

Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:14 | Nahoru | #40
Měli jsme ho na zvedáků v bazaru, pak v servisu ford, pak v servisu co se dělali věci po koupi (tam chyba není), nikde žádný únik oleje nenalezen, do vody nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:17 | Nahoru | #41
alien83> Jaks na to pres 2 litry prisel? Pri servisu vymenili filtry + olej nechali chvili bezet a doplnili na predepsanou hodnotu; paks po tech 700 km vypustil a mels tam min nez 2 litry a bez sviceni kontrolky???? Bylo to takhle nebo nejak trosilinku jinak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:21 | Nahoru | #42
sered> po výměně oleje pod horní ryskou, samozřejmě se auto projelo a kontrolovalo. Po ujetí 700 km jen namatkova kontrola, na rysce nic, dolevali jsme 2 l na původní co bylo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:31 | Nahoru | #43
alien83> stare povesti ceske a neb jedna pani povidala . Nejdriv pres 2 litry na 500, pak pres 2 litry na 700 , ted 2 litry na 700??? a olej POD horni rysku
Jestli se chces o necem vubec bavit, nech vymenit olej s filtrm tak jak je predepsano v servisnim manualu, bud u toho a zkontroluj ze je po horni rysku. Pak odjed aspon 300km [to by i pri tebou uvadne spotrebe oleje nemelo byt pod minimum], dojed do toho samyho servisu a nech doplnit. Potom nam tady muzes napsat, kolikze oleje to bere! Jasny?

Naposledy editováno 23.05.2016 16:34:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 16:50 | Nahoru | #44
sered> opravdu me nemusíš popisovat jak se mění olej, nebo měří... neřešim tady jestli to vzalo 1,9 nebo 2,1 litru. Ale když se mi z motoru ztratí po cca 700 km ( nevim jestli to bylo 691 km nebo 712 km) cca 2 litry oleje, je něco špatně. Mít na to čas zmerim ti to na deci přesně

Naposledy editováno 23.05.2016 16:53:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 17:40 | Nahoru | #45
alien83> Ja uz za svuj pohnutej zivot zazil frajery, co vypustili olej, vymenili olejovej filtr, nalili MEZI rysky novej olej, nenatocili a ciao! Mozna se budes divit, ale takovahle vymena a vymena s chvili natoceni a po ustaleni doplneni po HORNI rysku dela >1 litr! Treba jsi mel zrovinka takovyhodle meekanika, trebas najel trochu vic nez 700 a doplnil trochu min nez 2 litry a ejhle, ono litr na 1000 us stary benzinovy sra*ky neni nic neobvyklyho!

Naposledy editováno 23.05.2016 17:41:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 18:11 | Nahoru | #46

sered píše: alien83> Ja uz za svuj pohnutej zivot zazil frajery, co vypustili olej, vymenili olejovej filtr, nalili MEZI rysky novej olej, nenatocili a ciao! Mozna se budes divit, ale takovahle vymena a vymena s chvili natoceni a po ustaleni doplneni po HORNI rysku dela >1 litr! Treba jsi mel zrovinka takovyhodle meekanika, trebas najel trochu vic nez 700 a doplnil trochu min nez 2 litry a ejhle, ono litr na 1000 us stary benzinovy sra*ky neni nic neobvyklyho!

si nemyslim, že by byl takovej ňouma. A litr na 1000 u auta s najetejma 120 tis by taky nebylo normalni. Muj focus z roku 99 1.8 v benzinu na tachu 186000 a za 15 tis km jsem dolejval pul litru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 18:53 | Nahoru | #47

Thunder píše: si nemyslim, že by byl takovej ňouma. A litr na 1000 u auta s najetejma 120 tis by taky nebylo normalni. Muj focus z roku 99 1.8 v benzinu na tachu 186000 a za 15 tis km jsem dolejval pul litru.



mozna tak u benzinovy skodovky, 120tkm neni pro motor nic

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 19:09 | Nahoru | #48

KubaLC8 píše: mozna tak u benzinovy skodovky, 120tkm neni pro motor nic

přesně tak.

Rada při šméčku

23.5.2016 v 19:22 | Nahoru | #49
Ty vole kdyby šly za 500 km 2 litry oleje přes spalovací prostor, tak to by byla kurva dýmovnice...

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 19:55 | Nahoru | #50
Šmankote, copak tě to napadlo kupovat forda? To neznáš to pořekadlo, že fordem tam a vlakem zpátky?

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #51
sered> Neboj opravdu vím jak to dělat a olejů jsem měnil za svůj život fakt hodně a kluk co to dělal vážně ví co dělá toho se nebojím. Neměřili jsme to jen jednou ale už několikrát a fakt ten olej mizí před očima. Nejezdím s tím já ale synovec a už ho odstavil a musíme vymyslet co s tím. Od výměny oleje najeto 1150 km a spotřeba oleje dolejvalo se 3,5 litru. Pravděpodobně to prostě olej žere, nikde nic neteče, do vody nejde ale auto jezdí uplně normálně, nic nesvítí, diagnostika nic neukazuje, když se tomu naloží pořádně tak trochu zakouří ale nic hroznýho. Moje Zafira stejně stará si bere okolo 0,5 l na 1000 km, taky si zakouří ale u té je to normální a od opelu je spotřeba oleje udávaná 0,6 l na 1000 km. Tohle je ale fakt hodně.

3 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 21:31 | Nahoru | #52
Jinak dík za rady a příspěvky. Jdem zkusit dupnout na prodejce ale těžko z toho něco bude. Popravdě myslíme že o tom musel vědět. Když to ten oil tak bere musel ošmelit emise který jsou jak u novýho auta. Jít s tím na emise teď tak jak se má musí to tam poznat. Možná to uděláme z hecu co to ukáže. Motor půjde ven a uvidí se co s tím jestli to má cenu lepit nebo celej vyměnit (Asi to bude levnější). A ponaučení na jakejkoliv další kup čehokoli zkušební jízdu min 150 km kde už se taková ztráta oleje dá poznat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 21:34 | Nahoru | #53

eda píše: Šmankote, copak tě to napadlo kupovat forda? To neznáš to pořekadlo, že fordem tam a vlakem zpátky?



dalsi expert dorazil

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 21:50 | Nahoru | #54
KubaLC8> asi další majitel forda

(reakce na) Rada při šméčku

23.5.2016 v 22:12 | Nahoru | #55
alien83> Něco s vlastní zkušenosti - měl jsem Mondeo 1,8 Duratec 92 kW, koupeno v D, spotřeba oleje kolem 1l/1000 km podle způsobu jízdy, najeto 145 tis. poctivých. Tlaky na válcích OK, emise OK, nikde nic nekapalo, nekouřilo, motor šlapal výborně. Zkusil jsem kroužky a bylo jasno, problém se zapečenými stíráky. Po výměně všech kroužků spotřeba neměřitelná...

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

23.5.2016 v 23:39 | Nahoru | #56
Měl jsem to samé u mazdy jak jsem postoval to video, oprava na ulici vysla na 3600,-
Komprese byly i pred překroužkováním 12-13bar.

1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku

24.5.2016 v 05:38 | Nahoru | #57
Možná je to blbost, ale taky mám focusa 2.0TDCi, ale pokud porovnám s C4, tak je tam totožnej motor teda až na vypalování filtru pevných částic, kde se sere nafta a ne aditivum. Ale to hlavní: do C4 se vleze 3l oleje, ale do focusu 5l, tak jestli to máš podobně a mechoš Ti tam dal jen 3, tak by to vysvětlilo 2 litry. Pokud se pletu, tak mě opravte, nemám C4, ale otec ano, tak nějak mi to utkvělo v hlavě. Možná jsou tam 4l, ale i tak by to byl litr oproti standardu.

Rada při šméčku

24.5.2016 v 06:17 | Nahoru | #58
Mrkni na svíce, ty musej bejt jak jetel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 09:44 | Nahoru | #59
Sonicek> to se samo sebou okamžitě kontrolovalo. Splést se může každej ale opravdu tam šlo kolik tam ma být a od te doby ztráta 3,5 l jak jsem psal výš.

(reakce na) Rada při šméčku

24.5.2016 v 10:19 | Nahoru | #60
alien83: Koukal někdo na svíčky? Pokud to jde přes spalovací prostor, budou zanesené. Pokud to nejde přes spalovák, musí být někde hromada mastnoty. Třetí možnost neexsituje - aspoň mě žádná nenapadá. Leda by ti někdo ten olej kradl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist