Měřím 196cm. Chci to na normální ježdění spíše po silnici, max nějaká polňačka a občas pro jízdu ve dvou.
Máte někdo zkušenost s těmito stroji? Případně děkuji za názor.
Rád si ho přečtu.
Naposledy editováno 17.05.2016 12:22:19
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Na silnici to nevadí, do terénu by to mohlo být i otravné.
Danny350 píše: Jediný co mě na Stromovi negativně překvapilo, jak strašně je nízkej. Stačí obrubník a už se škrtá spodkem.
Na silnici to nevadí, do terénu by to mohlo být i otravné.
No vzhledem k tomu, jak silničně Versys působí...
A já teda taky hlasuju pro V-stroma...nezaujatě
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Jinak je to pořád dokola-čistě na silnici Versys, na sem tam lehčí až decentně středně těžký terén Strom-jde líp zvednout(na kostech) než Kawa(která má tlumič přímo mezi kykou a rámem), přední kolo alespoň 19", zatímco Kawa jen 17".Strom má hliníkový rám, což Versys sice taky, ale toho do terénu tahat nebudeš.
Pak už samozřejmě zbývají věci jako vzhled, což je osobní preference a jak motorka "sedí"...no a tady je zase jádro věci-přijedeš, vyzkoušíš a nakonec koupíš stejně úplně něco jiného, než jsi původně chtěl
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Jak říkáš-typické SUV, které dává majitelům pocit, že kdyby se jim chtělo vyjet mimo silnici, tak můžou...jenom se jim skoro nikdy nechce(hláška není moje)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Vybírám také nové moto, ale mám problém s výběrem, protože na pořádné nemám (S1000XR, Multistrada, KTM Adventure).
A tak řeším zbytek modelů někde kolem 200tisíc:
Versys650 - zajímavé moto, ale ještě jsem na něm neseděl (to mě láká nejvíc)
Vstrom 650 - se mi nelíbí, takže neřeším
Yamaha Tracer700 - zajímavá, ale ještě není (a verze 900 je už drahá)
Honda NC750X - nová verze je zajímavá i se mi líbí, je dobře ovladatelná
BMW 700, Triumph 800Tiger - vše drahé
CO JINÉHO?????
Kdybyste někdo měl tip, radu, tak předem díky. Rád si přečtu rozumný názor nebo vlastní zkušenost s podobným výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Našetřil jsem, takže raději novou, kterou si užiju na dlouhou dobu. Nejdříve poladím a vymazlím (bohužel další investice), ale to je příjemné hraní si ...
Lustjape píše: Popravdě už nechci ojetinu. V dnešní době je to průser - často se to při prodeji osadí novou řetězovkou (tou nejlevnější), destičkami (nejlevnějšími), atd. A riskovat nějaké zkryté závady (rovnaný rám, motor, atd.) - taky nechci.
Našetřil jsem, takže raději novou, kterou si užiju na dlouhou dobu. Nejdříve poladím a vymazlím (bohužel další investice), ale to je příjemné hraní si ...
Vidíš to moc černě. Odhadem 80% lidí jezdí bez problému na jetých. Samozřejmě se najdou šizuňkové, ale na druhou stranu kolikrát ublíženě řvou lidi, kteří si představují, že za 50K koupí novou motorku. V poslední době jsem kupoval 4 moto +1 auto, byl svědkem koupě dalších 2 motorek a žádný problém. Případný ojeb byl patrný na první pohled jak na motorce, tak na chování majitele. Jinak cena i prodejce féroví.
Ale pokud na to máš, nová je samozřejmě nová i když já osobně bych ty prachy raději prohnal výfukem a proměnil je místo materiálna v zážitky.
700 GS tiež trpí nedostatkom miesta na kolená.
Inak môj názor je klasický, V-Strom je viac cestovný (i keď nie taký autobus ako ten starý), Versys trochu zábavnejší. Na druhej strane Kawasaki ponúka Grand Tourer s originálnym príslušenstvom za celkom OK cenu.
Z tej kategórie ma napadá už asi len Tenere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 650 nebo Kawasaki Versys 650
Lustjape píše: gugo> Popravdě už nechci ojetinu. V dnešní době je to průser - často se to při prodeji osadí novou řetězovkou (tou nejlevnější), destičkami (nejlevnějšími), atd. A riskovat nějaké zkryté závady (rovnaný rám, motor, atd.) - taky nechci.
Našetřil jsem, takže raději novou, kterou si užiju na dlouhou dobu. Nejdříve poladím a vymazlím (bohužel další investice), ale to je příjemné hraní si ...
Nevím jestli jsi už pořídil, řešil jsem to samé a vyhrál malý Strom MY2016 díky větším kolům a zaměření víc na cesty. Zatím jenom spokojenost, až na brzdy, ale zatím si ještě sedají tak uvidím, kdyžtak nastoupí lepší destičky, jenom při svých 185 budu muset pořešit vyšší plexi Airflow od Givi, nebo alespoň deflektor.
Seeker65 píše: Nevím jestli jsi už pořídil, řešil jsem to samé a vyhrál malý Strom MY2016 díky větším kolům a zaměření víc na cesty. Zatím jenom spokojenost, až na brzdy, ale zatím si ještě sedají tak uvidím, kdyžtak nastoupí lepší destičky, jenom při svých 185 budu muset pořešit vyšší plexi Airflow od Givi, nebo alespoň deflektor.
Nechci ti brát iluze, ale pokud má novej strom stejný brzdy jako starej strom, je na vině především slabá brzdová pumpa. Pancéřkama a měkkejma deskama se akorát tak zlepší odezva, brzda nebude takový "gumový bláto", člověk pak má chvíli pocit, že to bude OK, ale nebude.
Popravdě nejlepší tuning je koupit si motorku, která nemá ve vývoji prioritně cenu. Třeba něco s "modrejma" od Yamahy. Když to teď vidim, dal bych si pár facek, že jsem si koupil rozpočtovku a zkoušel jí vylepšit ...