bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka nedobíjí
Čau Kluci
Mama problem asi z dobijenim.... Koupil jsem motorku Yamaha 1100 drak star 1999 s 12tis km. Koupil jsem uplne novou baterku a vždy po cca 150km mi začalo blbnout ukazovatel km tak jsem dal svetla na P-parkovačky ujel jsem cca 30km potom jsem svetla vypl uplne abych dojel. když dojedu baterka je uplne prazdna dam nabyt a problem se opakuje. zajel jsem k eletrikarovi aby mi to promeřil. Hodnoty při startu pekných 12V a na volnobech 12,7V .... Pojistky v pohode... Na kratke trasy v pohode startuje sviti jak mile jedu nad 150km konec... Porad te mi prosim co stim.. je tam gelova baterka jak udava výrobce uplne nova nechcem ji odpalit.... ješte jednou dekujem za rady....

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nedobíjí

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2016 v 07:46 | Nahoru | #1
zkus to měřit se světlama a ohřáté ..může zlobit regulátor nebo mezizávitový zkrat cívky zapalování

(reakce na) Motorka nedobíjí

16.5.2016 v 08:13 | Nahoru | #2
ja1> Dnes pujdem promerit tu novou baterku jestli neni odpalena... a meřili jsme to aj se svetly aj zahratý... ale aj ja si myslim že to bude regulátor... aj tak diky... P.S. nejistota pri delsich trasach HRUZA!

Motorka nedobíjí

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2016 v 08:39 | Nahoru | #3
Při dobíjení bys měl naměřit cca 14,5V, 12,7V je málo. Je tu mraky návodů jak měřit dobíjení, pohledej. Šacuju to na regulátor. Můžu doporučit ignitech bral jsem od nich dva a oba dodnes drží, více jak deset let.

Motorka nedobíjí

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2016 v 08:40 | Nahoru | #4
Tak 12,7 V je ovšem MÁLO!!! Žádný PĚKNÝCH! Nabíjecí napětí by mělo být 13,8-14,2 V, maximálně 14,4 V. Napětí plně nabitý baterie je totiž PO USTÁLENÍ 12,60-12,65 V, nějaký napětí potřebuješ, abys tam ten nabíjecí proud "přetlačil" (laicky řečeno). Takže ti to nenabíjí - prohledej témata, je jich tu dost, co a jak proměřit a zkontrolovat - regulátor, altík atd.

Motorka nedobíjí

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2016 v 13:23 | Nahoru | #5
Měření třífázového magneta
Měření třífázového zkratového regulátoru

Změřit dle odkazů a uvidí se, důležité je také, jaké je napětí po startu zcela vychladlé motorky a jaké po zahřátí. Pokud to přestane dobíjet po ohřátí, pak je v 98% v háji regler - pozná se dle toho, že napětí klesne po té, co se ohřeje regler, ne motor. Když napětí klesne až po prohřátí motoru (včetně karteru a oleje), bude porušené vinutí statoru a vlivem tepelných dilatací se po ohřátí "rozpojí". Ztráta jedné fáze znamená ztrátu 1/3 výkonu a zpravidla to stačí na to, aby na volnoběh a bez světel dobíjení stíhalo, ale po zapnutí světel a po přidání plynu (s otáčkami stoupá příkon zapalování) začne napětí klesat.

Motorka nedobíjí

14.6.2016 v 20:32 | Nahoru | #6
kluci Byl to REGLER !!! Po 800 km bez závad. Promereno podle návodu. Dekujem. BIKER-i
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist