bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 650 - jede na jeden válec
 
15.5.2016 v 19:56
Popis závady: Zadní válec nefunguje. Při odvětrání válce (nechat ho bez svíčky pár dní) naskočí motorka na oba válce a cca. po minutě jede jen na jeden.

Zkoušel jsem:
Prohodit cívky i s fajou
Prohodit svíčky (staré cca. 1000 km)
Prohodit vstřiky
Zkontrolovat celou cestu paliva - od čerpadla po vstřiky
Nastavit odtrh svíčky
Zkontrolovat kabeláž vedoucí k cívce pro zadní válec

Nezkoušel jsem:
Diagnostika řidicí jednotky (neumím to)
Novou svíčku (předpokládám, že svíčka z předního válce je OK, když to na ni jede)

Ještě chci dodat, že svíčka je po zdechnutí a následném vytažení mokrá (ne však zachcaná), při následném testu hází správnou jiskru.
Mám podezření na to, že směs je moc bohatá - to by nasvědčovalo tomu, že to za studena hezky chytne a následně se svíčka uchčije - možná problém v řidicí jednotce.
Je to ročník 2003

Naposledy editováno 15.05.2016 19:59:29

Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

15.5.2016 v 20:57 | Nahoru | #1
a když prohodíš svíčky tak to děla stále?

Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

15.5.2016 v 21:02 | Nahoru | #2
ted mě ještě napadlo že by to mohl být snímač horní úvratě dole u magneta,,za studena funguje a jak se to zahřeje tak to přestane fungovat,mě se to stalo na simsonu z bezkontaktním zapalovaním,dokud to bylo studený tak to jelo,jakmile se to zhřalo tak byl konec
tak tohle to nebude,tet sem se podíval na elektrické schéma,a je tam jenom jeden snímač,bejt vadnej tak nefunguje ani jeden valec

Naposledy editováno 15.05.2016 21:08:58

Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

15.5.2016 v 22:26 | Nahoru | #3
blbnul mi jeden válec na VFR vtec, za studena dobré, pak na volnoběh a v nízkých vynechával. Po protůrování chvilku ok, pak znova. Problém byl ve špatně nastaveném podtlaku. Po srovnání podtlaků vrnělo jak kotě bez jediné známky vynechání. Taky jsem řešil palivo, přehazova vstřiky atp. až jsem zjistil, že oproti ostatním je ta svíčka brutálně černá. Nevím jak/zda se synchronizují klapky tady, ale koukl bych naopak na přívod vzduchu a případně podtlakové řízení, hadice, kanálky.

Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

16.5.2016 v 10:03 | Nahoru | #4
Ještě bych zkusil změřit vůle ventilů. Mě se to kdysi chovalo podobně i když to nechápu. Pod plnou zátěží běžel motor na všechny válce, ale když jsem jel v obci 50km/h tak asi po minutě začla jít na 3. Pak zase pod plným šla dobře. Byl to ventil sání, kterej byl bez vůle mezi vačkou zdvihátkem a asi byl na hranici komprese. Je fakt, že svíčka měla tehdy černou barvu.
Další co se mi stalo bylo, že netěsnily gumy sání mezi airboxem a karburátorem, to mi způsobilo taky výpadky. Svíčky v tu chvíli byly po vytažení skoro suchý.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

16.5.2016 v 10:31 | Nahoru | #5
Synchronizaci to nebude. Jednak je to strikacka a druhak se tento problem projevuje hlavne pri volnobehu nerovnomernym chodem
Jestli to mas nastartovany v garazi a zkousis to, tak svicky budou cerny...vypalej se po delsi jizde (taky jsem si myslel, ze mam moc bohato a ono ne)
Nejjednodusi bude zajet do servisu, at ti to pichnou na diagnostiku. Z toho popisu bych rekl, ze bude v prdeli ridici jednotka

(reakce na) Suzuki SV 650 - jede na jeden válec

16.5.2016 v 13:11 | Nahoru | #6
Jarrinn> vtec je taky stříkačka a podtlaky se taky nastavují - de facto volnoběžný vzdušník při zavřené klapce. Jeden je "natvrdo" a ostatní se proti němu nastavují. Důležité je mít dobře utěsněné snímání podtlaku z pod klapky.

U SV stříkačky v servisním manuálu stránky 5-28 a 5-33. Obecně bych zkontroloval všechny čidla dle manuálu, popsané to tak je hezky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist