Potrebuju poradit s nastavenim podvozku. Po 100 000 km jsem nechal zrepasovat predni vidle a vymenil pruziny za Hyperpro a taky jsem poridul fungl nove plne stavitelne tlumice do zadu, opet Hyperpro. Na starych tlumicich pri jizde ve dvou s kufry se motorka uz casto dostavala na dorazy i pri maximalnim predpeti pruzin. V rychlych tahlych zatackach se motorka houpala,pri propruzeni sla na doraz a mela tendenci se rovnat a jit ven ze zatacky. Na hrbolatych cestach motorka prilis drncala, podvozek prakticky vubec nic nevyzehlil. Od noveho podvozku jsem si sliboval vice komfortu a zlepseni jizdnich vlastnosti. Misto toho motorka porad drnca, je prilis tvrda, ve dvou jdu na dorazy (vzadu) stale, rekl bych, ze predek se co do komfortu trochu zlepsil, ale zadek je stale jako prkno. Rekl bych, ze motorka se stala vic nervozni, zkouska chovani v max rychlosti dopadla hrozne. Od 200 km/h vlneni a nutnost zpomaleni, jinak by me motorka vysadila. Na starem podvozku byla motorka pri max speed absolutne jista. Zainvestoval jsem hromadu penez a vysledek neni dle predstav. Poradi nekdo? Ocekavam komfort pri solo jizde i na hrbatych okreskach (obcas i sotokinka nebo polnacka pomalinku), jiste vlastnosti pri rychlych projizdkach a zaroven chci jednoduse prenastavit pro jizdu se spolujezdcem a tremi kufry na cestach vsech kvalit a rychlosti. Predpeti jsem nastavil dle navodu, zmeril staticke propruzeni,ale neni to ono. Je vubec realne tohle vsechno od podvozku chtit? Mate nekdo zkusenosti s novym podvozkrm a jeho nastaveni na podobnych strojich, tedy velkych tezkych nahacich? Diky moc za postrehy a rady. Pomuze nastaveni profikem? Napr. p. Buráň, ktery delal i repas vidlic?