Muj problem spociva v tom, ze se z niceho nic vypnou pristroje (jednom pripade jsem si jisty ze chcipl i motor). Hned po vypnuti se pristroje opet zapnou a probehne selfcheck jako pri otoceni klicku zapalovani (asi takto ) takze se palubni pristroje jakoby "restartuji". Motorka nebyla ani v jednom pripade studena (najeto 50+km pak treba 5-10min stala). Naopak nebyla ani prehrata termostat ukazoval 5 nebo 6 dilku z deseti.
Problem nastal zatim ve trech pripadech:
1. Nabral jsem plnou nadrz, zapl elektriku, ze si vyfotim stav kilometru. Zmacknu 2x tlacitko pro prepinani udaju a probehl restart. Po zustal nastaveny cas i ulozeny najezd kilometru, ale nebyl jsem prepnuty na posledni obrazovce na kterou jsem nakrokoval ale na jakoby prvni, na ktere je cas.
2. Asi 4km od prvniho pripadu. Celou dobu rovna silnice bez hrbolu, jen zatacky. Pri cca 50-60km/h (2. r.s.) pri jizde rovne (vesnice) nahle vysadil motor (cuknuti jako kdyz se prudce zavre plyn) a opetovne naskoceni. Jelikoz jsem nestacil v tu chvili vubec zareagovat tak i stejne otacky. Jen opet problikly budiky. Kdyz jedu, mam zaplou obrazovku s casem, takze nevim zda doslo opet k samovolnemu prepnuti. Nicmene vsechny udaje zustaly ulozeny jako v prvnim pripade.
3. Namesti kostky (male kostky jako na chodniky), drncalo to malo spis vubec, rychlost cca 15km/h (1. r.s.). Plyn jsem mel tak malo otevreny, ze jestli chcipl motor, tak jsem to nepocitil. Kazdopadne jsem jasne videl restart pristroju a opet selfcheck. Opet jsem mel zaplou obrazovku casu takze nevim zda se to samovolne preplo.
Tusim, ze to muze byt asi tak 1000+1 vec a spis nez reseni mi jde o nejake nakopnuti kde zacit.
Cidlo stojanku to nebude, to nevypina budiky, ale jen chcipne motor (nadruhou stranu kouknu na nej - jistota je kulomet).
Sazel jsem na vyklepanej konektor nebo zlomenej drat, ale jezdil jsem schvalne i po hrbolatych silnicich a tam to neudelalo ani jednou.
Motorka je cca 3000km od vetsiho servisu (ventily, skrtici klapka, vymena provoznich kapalin(olej mobil 1 4T 15W50), vymena oleje v predni vidlici, retezova sada, svicky (NGK CR8EK), vzduchovy a olejovy filtr (oba original triumph), spojkove lanko (original triumph). Z toho 2500km jezdila uplne normalne.
Vsechny tri pripady se staly v podstate po stani motorky a zapnute elektrice, tak me napada jestli by to mohla byt baterka. Na druhou stranu kdyz ji nastartuji po dvou dnech stani tak to neudela. Takze by to musel byt leda nejaky specificky problem s baterkou.
Jeste posledni vec. Motorku jsem pred 14 dny kompletne umyl tekouci vodou, ale tyden jsem na ni posleze jezdil bez problemu. V desti ani mokru jsem nejezdil.
Diky za rady
Tomas
Nicmene v tvem pripade to vubec nemusi bejt spinacka.. proste chyba v eletrice jak sam pises. Dokud se toto nekomu nestane pod rukama ve kterejch bude mit multimetr tak to nemas moc sanci najit.
Majitel mel stresti... tlacil jsem masinu do dilny a na pomezi s vratama se mi ta jeho zavada projevila a vyslo to tak suprove, ze kdyz jsem motorku oprel na bocak tak to prestalo, kdyz jsem ji pak narovnal tak to zas vypadlo. Cili jsem si takto vyvolaval zavadu stale dokolecka presne jak jsem potreboval, u toho se dostaval k dratum a meril az jsem domeril. Diky teto nahode jsem chybu odhalil velice rychle. Pokud nebudes mit takove stesti tak bud to bude beh na dlouhou trat a nebo se vynda komplet kabelovej svacek a pujde se drat po dratu ,ale ani tak se nemusi najit chyba. zkratka toto neni vec se kterou ti pomuze nekdo po internetu. Je to bud na to ze vis co je to multimetr a budes merit a zkouset sam a nebo to das do servisu s nejistym vysledkem (pokud samozrejme nezaplatis komplet vymenu eletriky)... nic jineho ti nezbejva.
Ted mam na dilne starou R6..take za jizdy vapadava eletrika a chcipne motor. Kompletne zaoxidovanej 30ti pinovej konektor na prechodu z hlavniho kabeloveho svazku do rozvodu k predni masce a budikum. Cili v zasade stejnej priznaky a uplne jine misto problemu. v konektoru byl i jeden spoj vypalenej od prechodoveho odporu. Jiz je opraveno. Najit zavadu a opravit to trvalo 7,5hodiny. Jen tak pro predstavu. Zde se mi totiz zavada neprojevila, cili bylo nutne proste najit za kazdou cenu misto problemu.
Naposledy editováno 10.05.2016 08:11:01
1 reakcí na tento příspěvek Vypadky elektriky
gugo>
Hledal jsem a nenasel. Je teda pravda ze az do vcerejska jsem si nebyl jisty tim, ze za jizdy chcipnou budiky a probehne ten selfcheck, takze jsem hledal trochu jiny problem. Diky Podivam se tam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypadky elektriky
Zatim jsem se dostal jen k tomu, ze jsem koukal jestli je dotazena baterka, pojistky a relatka. Puvodne jsem totiz jen pocitil ztratu vykonu (jak to chciplo) a pak jsem videl kontrolku motoru, tak jsem hledal problem v nejakem cidle, ale vcera jedu koukam na hodiny a blik - to bylo na tech kostkach pro 15km/h. Tak jsem typoval baterku, ale ta se tvari ze je dobra (konektory jsem odsunul na druhou kolej, kdyz mi to na zaplatovany silnici, kde to skace jako blazen neudelalo). Jo asi nezbyva nez vzit ten multimetr a hledat :)
Tak se mi to dnes stalo opet dokonce 2x za sebou. Nastartuju rano studenou motorku. Nabehne toci 2tis pote klesnou otacky neco nad 1tis a najednou to chcipne, Bez restartu budiku, proste to zdechne. Nastartuju znovu a za 20s opet chcipne. Stala na stojanku nikdo se niceho nedotykal. Na treti pokus bezela v pohode. Nechal jsem si promerit baterku a ta je pry v pohode. Osahal jsem kabely konektory a nic jsem na prvni pohled nenasel. Palivem to nebude, bral jsem na nekolika ruznych pumpach ruznych znacek..
Nejaky napad?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Vypadky elektriky
Nerad bych to zakriknul, ale problem je mozna vyresen (nejakych 500km se neprojevil). Jak jsem zjistil, obecne speed tripl 1050 trpi na poddimenzovane prurezy dratu v kabelovem svazku a na prechodove odpory v konektorech.
Tento problem byl pravdepodobne zpusoben prechodovym odporem v konektoru ke spinaci skrince ( konkretne modrobily drat na pozici 1 v konektoru) (konektor se nachazi pod nadrzi). Drat jsem nemeril ale je to maximalne jednicka prurez pres, ktery konstantne prochazi 10A do prednich svetlometu - ubytek na pinu nejakych 1,5V. Pin se znacne zahrival (po cca 2minutach behu se nedal udrzet v ruce). Drat s pinem jsem vyjmul z konektoru, odstrihl stavajici piny a nakrimpoval novy faston 6,3. Od te doby mam klid - snad to byla trefa do cerneho a bude klid
Konektor ke spinaci skrince (47), modrobily drat pozice 1 v tomto konektoru. Konektor se nachazi primo pod nadrzi a jde do nej 7 dratu.
Asi nejlepsi by bylo nahradit stavajici "silove" (rozumej takto proudove namahane) draty za alespon 2x silnejsi + vymenit pouzite piny na nich za kvalitnejsi a robusneji provedene. Kamen urazu je, ze od konektoru na kabelovem svazku do spinaci skrinky jde kabel opet takto tenky a tam bych se bal to pajet.
Holt to ty kluci anglicky davali do kupy pod vecerech nad flaskou skotsky
Mejte se
Tomas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nedobiji, regulator, jaky? [1, 2] Triumph Street Triple | Blacksite1991 | 50 | 31.12.2023 v 15:54 Strider |
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | LeifCZ | 9 | 13.12.2023 v 12:50 Cipeace |
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R | Josef142 | 6 | 4.8.2023 v 08:23 Josef142 |
Triumph street triple 675 Triumph Street Triple | anderko666 | 9 | 2.8.2023 v 08:25 Roubi_R1 |
Pomoc při koupi Triump Street Tripl... Triumph Street Triple | blahi | 3 | 30.4.2023 v 09:26 Susu550 |