globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klikova hřídel
4.5.2016 v 17:43
Čus mám problém udělal jsem GO motoru Jawa 623. Po sestavení hazí klika na zapalování o 0,4 mm nevim kde se stala chyba v servise kde mi dělal kliku tvrdí že mi spadla nebo něco podobného ,ale to se nestalo sestaveni proběhlo bez většího nasilí ted musím motor znova rozhodit a nechat srovnat kliku dikes za případne nazory Otas

Klikova hřídel

4.5.2016 v 17:55 | Nahoru | #1
0,4 je dost,jaka firma kliku delala?Sestavoval si jak?zmrazena klika do horkych karteru?

Klikova hřídel

4.5.2016 v 18:20 | Nahoru | #2
Suzuki motocentrum Liberec. Klika byla zmražená kartery ohřáté

Klikova hřídel

4.5.2016 v 18:38 | Nahoru | #3
0,4 mm je brutal,nevěřím,že by ti takovou kliku dali......něco se muselo zdupat........

1 reakcí na tento příspěvek Klikova hřídel

4.5.2016 v 19:03 | Nahoru | #4
No ale co divný je že čep kliky kouká moc ven musel jsem dat pod stator vymezovaci kroužek aby nedřely uhliky o rotor

Klikova hřídel

4.5.2016 v 19:13 | Nahoru | #5
blby je ze ted uz jim nedokazes jestli to zjebali oni nebo ty :/ tak ze znova a lepe

Klikova hřídel

4.5.2016 v 19:29 | Nahoru | #6
No to nedokážu udelat znova to musim nabydl mi že mi kliku srovna a motor složí bude to stát další prachy mě jen zajíma kde se stala chyba

(reakce na) Klikova hřídel

4.5.2016 v 19:37 | Nahoru | #7
Otajs>
Na toto stačí nedolisoat setrvačníky na ojniční čep, dát ložisko blíž k setrvačníku nebo nedat třeba papírové těsnění mezi kartery (mám MZtu, nevím jak to mají JAWY).
K házivosti:
slisuješ kliku, upneš do soustruhu nebo přípravku na měření házivosti přes hroty, nastavíš hodinky na hřídele a měříš. Pokud hází víc než 0,03 - 0,05 mm, tak to na správným místě poťukáš. Nakonec to dostaneš do zvolené tolerance v místě, kde měří hodinky. Ty se většinou dávají na část hřídele, kde je nalisováno ložisko. Zde totiž jetá hřídel bývá nejméně poškozena nebo vůbec. Málokdo potom hodinky posune pro kontrolu ke konci hřídele. Tam už hřídel může házet a to i přesto, že před rozlisováním neházela. Setrvačníky tedy nejsou rovnoběžné, ale v místě měření hodinkami to "sedí". Někdy jsou díry pro hroty poškozeny. Jindy je poškozen povrch hřídelí - kužele a pak to hází, ikdyž je jinak klika vycentrována dobře.
Jde i o to, co všechno s klikou tvořili a frčela li třeba poštou...

1 reakcí na tento příspěvek Klikova hřídel

4.5.2016 v 19:47 | Nahoru | #8
Dovezl jsem ji osobně a i odvezl ten vymezovací kroužek má 5.mm takže bych to viděl na ten čep že není uplně nalisovanej a mohl se hnout při motaži

(reakce na) Klikova hřídel

4.5.2016 v 20:02 | Nahoru | #9
Při montáži si myslím, že ne. To bys musel uplatnit jednu šílenou radu která zní: Pokud se klika nechce po složení karteru volně otáčet, tak jí dej ránu z každé strany. To se občas dělo...
Klika se musí po složení a dotažení karterů točit zcela volně. Pokud jsi ji trápil v mrazáku a kartery mučil na vařiči, klika do karterů musela jít zcela volně rukou. Brzdit ji začaly až gufera. Tohle nejde zmastit a zima ani horko tomu nevadí. MZťáckou kliku mě kovář lisoval na 25 tunovým lise a hydraulika docela brečela. Z časových důvodů mi ji potom centroval borec, kterej dělá Babetty a ten už naříkal na tuhost čepu v setrvačníkách opravdu hodně...
Pokud Ti klika neupadla a nemusel jsi sundávat špatně nalisovaný ložiska, pak se na klice nemá co hnout. Tedy se nejedná o Tvoji chybu. Zapalování je nasazeno správně?

Klikova hřídel

4.5.2016 v 20:20 | Nahoru | #10
Klika šla volně do karteru cvakla tam skoro sama jen trochu zatlacit to jim v servise mužu říkat oni si melou pořád svojí že jsem to udělal já

1 reakcí na tento příspěvek Klikova hřídel

4.5.2016 v 20:23 | Nahoru | #11









Klikova hřídel

4.5.2016 v 21:24 | Nahoru | #12
příště tam toho silikonu dej víc,jistota je jistota.........

Klikova hřídel

4.5.2016 v 21:31 | Nahoru | #13
Příště raději místo červenýho silikonu šedivý nebo černý. Ten šedivej lepí nejlépe a vypadá nejméně rušivě.

Klikova hřídel

4.5.2016 v 21:34 | Nahoru | #14
Hází ti skutečně čep kliky nebo rotor dynama? Pokud tam máš dlouhej klínek tak rotor nedosedne na hřídel a hází to sebou jak svině. Nejde tam pak dát stator protože to o sebe drhne tím jak rotor je víc vylezlej ven a hází sebou.

(reakce na) Klikova hřídel

4.5.2016 v 21:46 | Nahoru | #15
Otajs> Na rovinu Lindner moc kliky ani výbrusy neumí.Nedivil bych se,že jsi další v řadě,komu ji zmršil . Mne před nějakým časem sprasil válec na výbrusu tak,že Autoreparin musel jít o dva výbrusy,aby to bylo v pohodě.Smůlu máš v tom,že ji u něj už nevyreklamuješ,protože ti bude tvrdit,že od něj odešla v pořádku.

Klikova hřídel

5.5.2016 v 05:26 | Nahoru | #16
Kde ji mam nechat udělat znova? Dikes

Klikova hřídel

5.5.2016 v 15:38 | Nahoru | #17
Zajeď si do Mníšku.Nevzpomenu si teď jak se ten člověk jmenuje ,ale je na hlavní silnici skrz Mníšek,když přijedeš od Liberce ,tak na té rovince před křižovatkou na Fojtku a Oldřichov.Je to asi 150 metrů před křižovatkou po levé straně. Ps . Já ti ho našel http://www.firmy.cz...tr-stork-mnisek.html .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 Kalasnikov 25 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 sikmar 14 20.1.2023 v 21:20 pech.
GO motoru Jawa ČZ 250/471 Otajs 8 2.12.2022 v 20:20 Radovann
Čz 250/471 oilmaster ČZ 250/471 zilvaré 5 7.11.2022 v 17:22 alezio
Čz 250/471 custom mk1 ČZ 250/471 zilvaré 2 22.4.2022 v 07:50 Dolin


TOPlist