globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Žárovka 6V 45/40W BA20D
2.5.2016 v 10:14
Zdravím mohl bych dát do čz 175/487 žarovku 6v 45/40 ba20D.Dík za rady

Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 10:27 | Nahoru | #1
pokud to parabola dovolí, tak ano.

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 10:35 | Nahoru | #2
patri tam 25/25W Ba20d. Tech 45/45W ti asi neukrmi dynamo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 10:55 | Nahoru | #3
sered> pokud bude skákat po městě tak mu to neukrmí. Na dálky to utáhne v pohodě.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 11:12 | Nahoru | #4

maspe píše: sered> pokud bude skákat po městě tak mu to neukrmí. Na dálky to utáhne v pohodě.



Nove dynamo v dobre kondici pri 3500ot/min =70W. Zapalovani 20W, zadni zarovka 5W, parkovacka a osvetleni tachometru 5W = 30W! Ikdyz to bude honit na plnej, tak tu petactyricitku neukrmi a vycuca baterky!

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 11:35 | Nahoru | #5
20W na zápalko je trochu nadsazené - proud cívkou je necelé 2A, To by kejvačky s 45W dynamem a 25W žárovkou nemohly vůbec jezdit.

634 má v serii 35/35W a má dvě žárovky podsvícení. Proti uvedené 40/45W je v běžném provozu je to rozdíl o 3W a pochybuju, že to bylo nastavené na absolutní hranu.

Naposledy editováno 02.05.2016 11:44:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 11:47 | Nahoru | #6
maspe> zalezi na to cim meris proud do zapalka.resil jsem to u J 500 OHC pametovym skopem s proudovou sondou a kupodivu to byly 3A na kazdem kladivku!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 12:27 | Nahoru | #7
sered> dobrá, takže 250 kejvačka nemůže s původním zapalováním dobíjet. 20+25+5>45, tedy nedobíjí. Nedejbože 350 s 45W dynamem 15W vpředu, sajdou a vlekem. Z principu nemůže dobíjet. Je to tak?

Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 13:17 | Nahoru | #8
bude to bludička .. dej tam žárovku která tam patří

Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 13:47 | Nahoru | #9
Souhlasím s ja1 - mám čízu 477, čili stejný volty i watty jako máš ty. Svítí to nic moc a když jsem si usmyslel že dám wattově silnější žárovku a budu líp vidět, viděl jsem v noci ani ne stejně blbě spíš hůř. U té 477 je dost malej kastlík na baterku, tak tam vejde baterka co je tak do 6V simsona. Čili s malou kapacitou. Na pojíždění po nákupech a po městě to moc nedobíjelo, ale po vyjížďce na cca 150 km byla baterka po příjezdu na stejný voltáži jako ráno před vyjetím. Tuším že 6,4V. Pak jsem ale stejně vrátil zpátky původní žárovku dopředu. A je tam dodnes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 14:33 | Nahoru | #10

maspe píše: sered> dobrá, takže 250 kejvačka nemůže s původním zapalováním dobíjet. 20+25+5>45, tedy nedobíjí. Nedejbože 350 s 45W dynamem 15W vpředu, sajdou a vlekem. Z principu nemůže dobíjet. Je to tak?

v podstatě je to tak. nikdo nepočítal,že se bude svítit furt.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 16:50 | Nahoru | #11
nemako> divný, znám moc strojů v té konfiguraci co jsem popsal s dobíjí. Asi jinej gang.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 16:52 | Nahoru | #12
maspe> Je to tak, bohužel. Proč asi kejchna při zapnutí hlavní žárovky vypne přední obrysovku a pozice spínačky, kdy běží motor a svítí obrysovky, je v manuálu značená jako "jízda městem v noci"? Prostě se počítalo s tím, že v noci si posvítíš a pak jízdou ve dne, bez světel, baterku dobiješ. A neplatí to jen o motorkách, podívej třeba na Populara - ten má dynamo 90W a spotřeba se zapnutými světly (hlavní světla, obrysovky, SPZ, zapalování, přístrojovka), jsi na spotřebě 95W, když zapneš blinkry (včetně elmag. ručkových ukazatelů) a ještě šlápneš brzdu, činí spotřeba 165W. Tedy rozdíl -70W oproti výkonu dynama. V noci svítíš (rozdíl min. -5W), ve dne se baterka dobije. Když budeš svítit přes den, baterka se dobije kdy? Já zas u veterána řeším podobný problém, že v letních vedrech nemohu dlouhodobě svítit potkávačkami, jelikož žárovky P45t 45/50W neseženu a s H4 55/60W (s paticí P45t) by parabola nemusela dlouho vydržet. A při zastavování na křižovatkách potkávačky vypínám, jelikož jednak při stojícím vozidle se světla nechladí, ale hlavně, kor neprohřátý motor pak dost ztrácí otáčky a přidávat před každou křižovatkou ruční plyn je trochu blbost.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 17:01 | Nahoru | #13
vyhráli jste. je vás víc užijte si to Já se jdu projet na něčem co dobíjí i když to je teoreticky nemožné.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 18:07 | Nahoru | #14
Já už mám dneska vyjížďku za sebou. Sice jen 120km, ale zítra, pokud něco nepřekazí plány, mne čeká nejméně dvojnásobek.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

2.5.2016 v 18:46 | Nahoru | #15
Pokud se nepletu, tak ČZ 175/487 má dynamo 75W! Do předního světlometu patří žárovka 6V35/35W. Pokud tam dáš žárovku 45/40W, tak by ti nemuselo stíhat dobíjet, protože vzadu je 5/10W a blinkry jsou 4X10 W. Sice svítí vždy 2x10W, ale něco málo ještě spolkne přerušovač. Taky ti musí zbýt něco na zapalování a pak něco málo na dobíjení! A to nepočítám kontrolky

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 11:49 | Nahoru | #16
Lepší co se týká svítivosti je http://www.autolamp...gen-Spahn596803.html
Příkon stejný jako origo, svítí mnohem lépe než klasika 45/40W

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 12:31 | Nahoru | #17
petrvtr_new> Co na tu halogenku říká parabola? Svítí to normálně, dá se s touhle žárovkou seřídit světlo tak, aby neoslňovalo? Pokud ano, tak bych o ní uvažoval do své kývačky, teda pokud ji dělají i v 6V25/25W

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 12:34 | Nahoru | #18
Jo, je to dělaný jako náhrada do starých strojů. Já to mám v 487/180.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 18:16 | Nahoru | #19
podle mě se může stát, že když to tam vrazí tak to nebude dobíjet, ale soustava bude přetížená a něco by mohlo odejít,
přece jen to jaksi nadimenzované a 10-15W navíc je fakt dost a je pravda, že se u motorek s celodenním
svícením v době výroby prostě nepočítalo, viz hlavně kývačka s nějakými 45 watty výkonu dynama.
Minimálně si vycucáš brzo baterku.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 18:17 | Nahoru | #20
petrvtr_new> vypadá to dost dobře.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 18:25 | Nahoru | #21
Dík za rady tak to tam necham tu 6V 35/35W co tam mám

1 reakcí na tento příspěvek Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 18:53 | Nahoru | #22
Mám ČZ 125-476.Dynamo 75w a žárovku 35-35w.Dobíjet to stíhá,ale na křižovatce při blikání musím trochu držet plyn aby blikny trochu fungovaly.Takže 35-35w bude asi limit.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

3.5.2016 v 20:22 | Nahoru | #23
mirapulec>je to tak jak píšeš, navíc dynamo nedává 75w hned, ale až od určitých otáček, který se na křižovatce obvykle nedosahují
takže vše sponzoruje baterka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

5.5.2016 v 11:35 | Nahoru | #24

J.M.K. píše: maspe> Je to tak, bohužel. Proč asi kejchna při zapnutí hlavní žárovky vypne přední obrysovku a pozice spínačky, kdy běží motor a svítí obrysovky, je v manuálu značená jako "jízda městem v noci"? Prostě se počítalo s tím, že v noci si posvítíš a pak jízdou ve dne, bez světel, baterku dobiješ. A neplatí to jen o motorkách, podívej třeba na Populara - ten má dynamo 90W a spotřeba se zapnutými světly (hlavní světla, obrysovky, SPZ, zapalování, přístrojovka), jsi na spotřebě 95W, když zapneš blinkry (včetně elmag. ručkových ukazatelů) a ještě šlápneš brzdu, činí spotřeba 165W. Tedy rozdíl -70W oproti výkonu dynama. V noci svítíš (rozdíl min. -5W), ve dne se baterka dobije. Když budeš svítit přes den, baterka se dobije kdy? Já zas u veterána řeším podobný problém, že v letních vedrech nemohu dlouhodobě svítit potkávačkami, jelikož žárovky P45t 45/50W neseženu a s H4 55/60W (s paticí P45t) by parabola nemusela dlouho vydržet. A při zastavování na křižovatkách potkávačky vypínám, jelikož jednak při stojícím vozidle se světla nechladí, ale hlavně, kor neprohřátý motor pak dost ztrácí otáčky a přidávat před každou křižovatkou ruční plyn je trochu blbost.



JMK - jestli sháníš klasické 40/45W s paticí P 45t, 12V, čili do starých světel, asymetrické, tak jsem je normálně koupil v motopotřebách jako žárovku do předního světla třindy , výroba jakási Indie, cca 45 kaček kus.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

5.5.2016 v 19:40 | Nahoru | #25
Na svojí kývačce nemám s denním svícením vůbec žádný problém, baterka je stále plně nabitá a dynamo dává přesně to co má, tedy 7,2 V max. Je pravda, že když stojím na křižovatce, tak mi svítí kontrolka dobíjení, ale to je u těchto strojů normální. Ono je to dost o tom, jak je seřízeno dynamo a já ho mám seřízené perfektně a používám jen předepsané žárovky! Spoustu lidí používá do blinkrů žárovky 12V /21W a při tom v šedesátých letech se běžně používaly žárovky 12V/10W. Například u ČZ 175/477 to tak je, ale samozřejmě tam jsou šestivoltové! Měl jsem tuhle čízu dva roky a nikdy se mi nestalo, že by mi dynamo nestíhalo dobíjet.

(reakce na) Žárovka 6V 45/40W BA20D

9.5.2016 v 11:58 | Nahoru | #26
Bimbam> Díky moc, mrknu se po nich.

Žárovka 6V 45/40W BA20D

24.5.2016 v 19:37 | Nahoru | #27
v 60 letech toho na 12V moc nejezdilo, máš v tom hokej, píšeš o 12V a přitom v druhé větě píšeš šestivoltové. Prase se v tom vyzná,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350

TOPlist