globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nepracuje jeden válec
30.4.2016 v 16:43
MV Agusta F1000 r.v. 2005 najeto pouze 9000 km, ale stále se projevuje závada, že přestane "pálit" třetí válec. Vyměnil jsem svíčky za nové, prohodil kabely ke svíčkám, prohodil vstřikovací trysky a nakonec jsem vyměnil i cívky za nové. Problém stále trvá, třetí válec výjimečně pracuje, ale po ujetí cca 4km přestane. Při vyšroubovaných svíčkách hází jiskru všechny válce. Domnívám se, že cívka která je pro druhý a třetí válec háže jiskru vždy pro oba válce (stejně jako cívka pro první a čtvrtý) v horní úvrati pístů bez ohledu na to jestli je píst v pracovní pozici - měl by pált, nebo je v pozici kdy bude nasávat. Usuzuji tak proto, že u primárního vinutí cívek jsou pouze dva kontakty, není tedy rozlišený druhý nebo třetí válec.
Nebo se pletu? Budu vděčný za každou radu.

Naposledy editováno 21.08.2016 16:44:51

nepracuje jeden válec

30.4.2016 v 17:12 | Nahoru | #1
Co jsi mohl, to jsi udělal. Napadá mě ještě, jestli jde ke vstřikovači onoho válce elektrika.

Naposledy editováno 30.04.2016 17:14:51

1 reakcí na tento příspěvek nepracuje jeden válec

30.4.2016 v 17:57 | Nahoru | #2
S cívkama se nepleteš,jsou "dvoujiskrové". Není lepší měřit a pak teprve měnit? Co komprese?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepracuje jeden válec

30.4.2016 v 20:13 | Nahoru | #3
DucS> Komprese je jedna z možných příčin, ale píše, že ten válec někdy jde. Kdyby neměl kompresi, asi by nešel nikdy.

edit: Každopádně když ji změří, udělá jen dobře.

Naposledy editováno 30.04.2016 20:14:53

(reakce na) nepracuje jeden válec

30.4.2016 v 20:53 | Nahoru | #4
LovecTaťka> pokud by váznul třeba ventil ve vodítku...nestíhal se dostatečně rychle zavírat,může to pěkně potrápit. Někdy to pojede,někdy ne. Navíc při malých otáčkách /startovacích/ může stíhat dovírat a komprese bude vypadat OK.Naopak za běhu motoru už nemusí stíhat dovírat a válec bude vynechávat. Už jsem tento případ řešil, jenom to bylo na autě, ne na moto. Objelo to několik autoservisů kde bylo majiteli řečeno, že se musí vyměnit motor, prý je v háji Přitom stačilo sundat hlavu, ventily ven, výstružníkem projet vodítka, zaleštit dříky ventilů a motor jel jak fík.

nepracuje jeden válec

27.5.2016 v 15:00 | Nahoru | #5
Díky všem za rady - nakonec mi pomohl Ing. Gelnar z REPREmoto Opava svojí mimořádnou erudicí a angažovaností. Závada byla v EBS ventilu, který má přicmrndávat benzin při brzdění motorem. Opravdu odborník na svém místě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupím MV agusta F4 - koupeno, aneb... [1, 2] MV Agusta F4 1000, MV Agusta F4 312, MV Agusta F4 75... PETARDAK 49 18.2.2023 v 19:56 PETARDAK
Nová směs na destičkách brembo MV Agusta F4 1000 R Behike56 9 6.6.2017 v 21:23 Behike56
Přetěsnění vidlic Marzocchi MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 0 28.3.2017 v 20:43 Smrči-GSX-F
Vzduchový filtr MV Agusta MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 10 14.2.2017 v 20:33 dakarista
Úprava brzdové hadice MV Agusta F4 1000 R Smrči-GSX-F 21 2.2.2017 v 15:01 fockewulf


TOPlist