bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schuberth C3 a plexi
28.4.2016 v 20:37
Ahoj nemate nekdo zkusenosti jak nastavit predni plexi na XJR tak aby turbulence nesly na helmu?
Kdyz mam plexi tak je helma C3 hlucna jak prase kvuli turbulencim.
Kdyz plexi sundam tak jedu krasne v tichu jenom na me zas pekelne fouka. Nema nekdo zkusenost co by pomohlo proste nejaky kompromis.

Dins.

Schuberth C3 a plexi

28.4.2016 v 23:39 | Nahoru | #1
To: Dins
zdravím, úplně stejný problém řeším i já. A taky mám úplně stejné zkušenosti. Přilba ta samá jen moto je B1200 N. A jezdit v C3Pro se špuntama ...... Je jasný, že tu padne rada, pokud fouká tak eSko. Jenže já to chtěl vyřešit přídavným plexi. První to byl malý Puig - nic moc(s tím jsem moto koupil). Teď tam mám GIVI A660 a výsledek neodpovídá očekávání. Respektive stále to fouká přímo do držky. Když dám dlaň nad plexi tak to ztichne. Chce to nasměřovat ten proud vzduchu nad hlavu. Díval jsem se po nějakém deflektoru. Ještě toto zkusím jako poslední možnost a pak to vše vysypu do popelnice .
Jinak jsem si zkusil jet na Aprilii Caponord a s tím větrem to taky není žádná hitparáda(standardní plexi). Asi mám citlivé uši....

Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 01:03 | Nahoru | #2
Taky jsem premyslel ze tam na stit neco jako GIVI AF49 UNIVERSAL AIRFLOW SCREEN , ale je to opicarna co ti mam povidat.
Mozna na cestovani bych to dal, ale nelibi se mi to ani trochu.

Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 03:55 | Nahoru | #3
Ten samej problem,ale ja už ho neřeším

Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 12:00 | Nahoru | #4
ten samý problém s bmw system5 (taky od schubertha). buď bez štítku, nebo přes hlavu

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 21:12 | Nahoru | #5
To mi nerikejte, ze schuberth to neresi. A kazdej jezdi, bud bez stitu, nebo s hlucnou helmou.

Naposledy editováno 03.05.2016 11:07:00

(reakce na) Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 21:14 | Nahoru | #6
Dins> ...cože?

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth C3 a plexi

29.4.2016 v 21:24 | Nahoru | #7
ten problém platí pro všechny stejně.pokud vám plexi hodí proud vzduchu přímo do "držky" ,tak máte v helmě kravál a mlátí s hlavou turbulence.

takže buď to zvednout až nad hlavu,nebo snížit někam na krk......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth C3 a plexi

1.5.2016 v 23:24 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: ten problém platí pro všechny stejně.pokud vám plexi hodí proud vzduchu přímo do "držky" ,tak máte v helmě kravál a mlátí s hlavou turbulence.

takže buď to zvednout až nad hlavu,nebo snížit někam na krk......



takhle to není.
když máš vzduch přímo na drku, pohoda. když ho máš od půlky helmy výš, kravál od spodního větráku. když ti to přehodí celou hlavu, zase pohoda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth C3 a plexi

2.5.2016 v 09:15 | Nahoru | #9

mariano píše: takhle to není.
když máš vzduch přímo na drku, pohoda. když ho máš od půlky helmy výš, kravál od spodního větráku. když ti to přehodí celou hlavu, zase pohoda



a já jsem psal asi co,když to tak není??

(reakce na) Schuberth C3 a plexi

2.5.2016 v 10:25 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: a já jsem psal asi co,když to tak není??



že fučí přímo do držky...ale když fučí 3 cm nad horní hranu plexi u přilby, máš tam ten aerodynamický kravál taky

Schuberth C3 a plexi

3.5.2016 v 11:10 | Nahoru | #11
No asi s tim budu trochu jeste laborovat. Uvidime s jak velkym plexi bude Xjr vypadat jeste jako xjr.

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth C3 a plexi

3.5.2016 v 14:44 | Nahoru | #12
Hnusny je na klasickejch nahacich kazdy plego,taky uz jsem to sundal,protoze uspokojivyho vysledku se stejne nedoberes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth C3 a plexi

3.5.2016 v 14:49 | Nahoru | #13

banda1250 píše: Hnusny je na klasickejch nahacich kazdy plego,taky uz jsem to sundal,protoze uspokojivyho vysledku se stejne nedoberes



Sehnal jsem za pár peněz origo Suzuki na GSX1400. Je jen o něco málo větší než budíky, ale zajímavě tvarovaný. Pokud to bude fungovat jako by tam nebylo, tak budu vlastně spokojený Nebudu muset čisti mouchy z budíků a kabelů ale jen z pléga a navíc na té motorce ani nevypadá odporně jako jiné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schuberth C3 a plexi

3.5.2016 v 14:54 | Nahoru | #14
V_i_c_i> ...tak napis poznatky,ale jestli je nizsi nez ten blbej Puig,neverim v dobrej vysledek,taky dost zalezi jak jsi velkej a jak moc trcis nad moto ...jo to cisteni budiku od hmyzaku je jedina deviza

Naposledy editováno 03.05.2016 14:56:47

(reakce na) Schuberth C3 a plexi

3.5.2016 v 16:02 | Nahoru | #15

banda1250 píše: V_i_c_i> ...tak napis poznatky,ale jestli je nizsi nez ten blbej Puig,neverim v dobrej vysledek,taky dost zalezi jak jsi velkej a jak moc trcis nad moto ...jo to cisteni budiku od hmyzaku je jedina deviza



Cekam jen az nastane dobra kombinace pocasi a meho volneho casu. Zatim je bud jedno nebo druhe.
Da se i celkem pokohovat na to jaky je to prcek. Echo klidne pak dam, ale mam jine riditka (nizsi, sirsi a vyosene predstavce dopredu) coz bude taky znat.

Schuberth C3 a plexi

5.5.2016 v 20:49 | Nahoru | #16
Dins> Mel jsem nekolik stitu na GSX1200 od maleho, po stredni, az jsem skoncil u Givi AF49. Nebavim se ted o vzhledu, ale o funkcnosti. Stit je polohovatelny vyskove, dvoudilny. Turbulence budou vzdy, pokud nemas stit nastaveny tak, aby sel vzduch nad hlavu. Samozrejme laborovat budes vzdy - posez sklon, vyska jezdce atd, to je u kazdeho jine. Paradoxne nejmensi turbulence byly pri max vytazenem stitu a otevreni hlavniho plexi na helme (EXO 1000) a se sklopenou slunecni clonou. Zvazoval jsem jeste MRA vario touring, kdy to neni tak obrovske, ale 12ku jsem prodal a ted mam na GSX1400 male plexi jen na zakryti budiku a jsem spokojeny. Neni to Puig, ani Givi, normalne jsem jej v obchodech nikde nevidel, ale libi se mne a je funkcni. Na delsi dalnicni cesty bylo ale Givi AF49 super.

1 reakcí na tento příspěvek Schuberth C3 a plexi

6.5.2016 v 09:27 | Nahoru | #17
Tak jsem dneska konečně vytáhl motorku a vyzkoušel štítek
V povolených rychlostech (tedy do cca 140 km/h) mi to přijde lepší a ve vyšších mi to přijde stejné jako když tam nebyl. Tedy co se týká kraválu. Nápor na hlavu menší, ale o to větší na ramena. Mám tedy nižší a širší řídítka než jsou originál. A budíky před mouchama to chrání parádně a nevypadá až tak hnusně.
Ještě si můžu pohrát trochu se sklonem, ale takhle mi to v podstatě vyhovuje.







Sry za kvalitu fotky a navíc proti sluníčku, ale nebyl čas to ráno cestou do práce vyfotit lépe.

(reakce na) Schuberth C3 a plexi

6.5.2016 v 10:00 | Nahoru | #18
V_i_c_i> ...tak seš teda šťastný to muž ...uriznu svyho Puiga a udelam to taky takhle

Schuberth C3 a plexi

6.5.2016 v 10:11 | Nahoru | #19
Já si myslím, že nejdůležitější na něm je to, že je prohnutý v obou osách. Je vyboulené a horní hrana navíc přihnutá. Chtěl jsem si nechat ohnout nové, protože na tomhle už je patrné že něco pamatuje a právě v těch dvou osách je problém. Musela by se vyrábět forma a bla bla bla a bylo by snad dražší než od Suzuki Jinak ty držáky jsou triviální v těch by nebyl problém.
Takže asi dostane nějakou autofólii a bude zase dělat i parádu

Schuberth C3 a plexi

6.5.2016 v 10:14 | Nahoru | #20
Ještě jsem vyhrabal jednu fotku. Tady je pěkně vidět to prohnutí.





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 21 16.4.2024 v 12:07 Gahan37
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 margolina 20 7.4.2024 v 16:13 milonovo
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 koci84 5 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 Novakus 4 1.3.2024 v 13:14 Novakus
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 Zet. 7 1.3.2024 v 09:34 PetrL3


TOPlist