globalmoto_duben_nolan





Téma: Více bordela do našich strojů od dobroserů
 
26.4.2016 v 07:40
To bude lahoda už asi i po týdenní odstávce, ne tak ještě po zimě

Řepka už nestačí. Do benzinu a nafty se budou přimíchávat zbytky odpadů

Naposledy editováno 24.01.2024 09:14:11
Předchozí
1 2 3
Následující

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 08:55 | Nahoru | #1
Ať už jde celá slavná EU do prdele. To bych blil ...

1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 09:59 | Nahoru | #2
Každý,kdo s velkou slávou hlasoval(a) pro vstup do EU ať si laskavě stoupne před zrcadlo a řádně se proliská z každé strany.
Ale na druhou stranu,nic není černobílý...kdo mohl tenkrát tušit,kam se za X let"posuneme" že?

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 10:00 | Nahoru | #3
Aby se z těch emisí mepos... ještě že to mám kousek do Polska, které si zvládlo vyjednat úlevy od emisí

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 10:20 | Nahoru | #4

Fandy2 píše: Každý,kdo s velkou slávou hlasoval(a) pro vstup do EU ať si laskavě stoupne před zrcadlo a řádně se proliská z každé strany.
Ale na druhou stranu,nic není černobílý...kdo mohl tenkrát tušit,kam se za X let"posuneme" že?


Úplně každej kdo zná trošku dějiny a je imunní vůči jednostranné mediální masáži.
To, že sjednocená Evropa bude fungovat si mohl myslet snad jen blázen, když to nejsme schopni udržet ani se Slovákama .
1.1.1993 se rozpadne federativní republika a o 4 roky později 1997 nám někdo začne vtloukat do hlavy jak bude super se sjednotit

4 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 11:54 | Nahoru | #5
už někomu ta biosložka opravdu zaškodila?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:13 | Nahoru | #6
nemako> já třeba musel u CBRka 2x měnit palivovej filtr. Pokaždý zalepený biosiflem. O tom jak probíhaly jarní starty, pokud jsem nevypustil karburátor (což u kapotované motorky není práce na pět minut), by se dalo povídat a stěží je to něco, co motorce prospívá. Pokud tomu chci předejít natankuju na zimu 100 oktan kde biosložka není.
Veškerou zahradní techniku, pokud nevím, že budu za týden znovu používat, pro jistotu vypouštím, jelikož ty malý vysokootáčkový motůrky v pilách, křoviňákách apod. jsou extra náchylný na palivo a mazání.
Shrnuto podtrženo, škoda mi už dvakrát vznikla, a aby mi nevznikla znova musím kolem toho lítat furt jak p..a. Dřív jsem našlápnul jawu se sto let starým benzínem napoprvé a nebyl s ničím problém.
Přínos tohoto konání je dle mýho názoru těžce v záporných číslech. Kdyby místo vymýšlení těchto cipovin podpořili elektromotory, aby o ně byl reálně zájem, udělali by 100x líp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:16 | Nahoru | #7
nemako>Ano, zrovna loni. Po zimě nebyla schopna nastartovat, nakonec i výměna svíček a čištění nádrže (ten biobordel vypadá jak odloupla barva, ale barva to nebyla). Jakmile to jelo, tak s tím benzínem to jelo úplně na pic.... raději sem ho pak známému dal. Tehdy jsem si i namontoval filtr, i když se ta motorka bez něj skoro 30 let obešla. . . . Od té doby normální benzín jen pokud nebudu stát déle než 14 dní. Nejsem jediný v okolí s touto zkušenosti.

Naposledy editováno 26.04.2016 12:20:54

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:26 | Nahoru | #8
Nápodobně - asi před třemi lety karburátory po zimě zalepené jakýmsi karamelem, takže šly ven a na ultrazvuk. Od té doby na zimu liju Vervu 100 a problém se neopakoval. A před povinným aditivováním taky ne.

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:28 | Nahoru | #9
me to komplet zalepilo cerpadlo na TL... v aute nejspis taky, to jsem ale jeste nezkousel rozbehnout...

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:46 | Nahoru | #10
me kompletne karbecy pres zimu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 12:49 | Nahoru | #11

nemako píše: už někomu ta biosložka opravdu zaškodila?



Mi karbec na autě

E: jak na to koukám, tak ty biosložky jsou vlastně podpora výrobců vozidel tím, že nutí lidi vyměnit staré stroje s karburací za moderní stříkačku

Naposledy editováno 26.04.2016 12:50:47

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 13:11 | Nahoru | #12
Nemako, oprava totálne zalepených karbecov za 20 euro, aj to po známosti a sám som si ich vyberal a montoval. A zničený piestik sytiča (zalepil sa a prasklo tiahelko) som si opravil na sústruhu sám, inak by to bolo podstatne viac ako 20 tojro! K tomu sviečky za 17 euro...

Ešte ma napadla babetta, kde to po ročnom státí totálne zalepilo všetko pohyblivé alebo deravé v palivovom systéme. Tam ma oprava nestála nič, lebo karbec je jednoduchý a vošiel mi do ultrazvukovej čističky, čo mám doma. Ventil v nádrži mal do 3/4 zalepenú rúrku hlavného prívodu benzínu, sítko bolo obalené v 1 mm "gumovej" sračke. Samozrejme, že to držalo jak hovno na košeli.

Edit: a to sa môžeme pri starších strojoch tešiť na podpálené ventily zo spaľovania chudobnej zmesi a rozjebané gumové a plastové časti od agresívnej biozložky

Naposledy editováno 26.04.2016 13:54:58

1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 13:36 | Nahoru | #13
Tak jsem rád, že to mám do Rakouska na benzínku 15 km

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 14:08 | Nahoru | #14
tak jsem asi klikař,já nikdy žádnej problém,ani po několika letech. včera jsem vyhrabal starou motorovku a chytla sice blbě,ale chytla a běží v pohodě. nic xtra netankuju,normální natural 95.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 14:10 | Nahoru | #15

ElFidel píše: Tak jsem rád, že to mám do Rakouska na benzínku 15 km

ale rakousko je taky v tý hnusný unii,takže by to mělo bejt stejný. leda že by se tady u nás švindlovalo,což je nepravděpodobný.

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 14:46 | Nahoru | #16

kubacech píše: Mi karbec na autě

E: jak na to koukám, tak ty biosložky jsou vlastně podpora výrobců vozidel tím, že nutí lidi vyměnit staré stroje s karburací za moderní stříkačku

ktere to pak dodatecne zalepi vstriky

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 15:17 | Nahoru | #17
Já taky zatim bez problému. Na podzim motorka odstavená, benál normální 95 a z jara jí to sice trochu trvá, ale chytne normálně. A to ani nevyndavam ani nedobijim baterku

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 15:26 | Nahoru | #18
Danny350> Mám úplně stejný zkušenosti jak píšeš. Včetně motorek ( čtyři) a zahradní techniky. Po delší odstávce těžko nastartovatelný. Rozebrat, vyčistit a nastartovat.

Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 15:37 | Nahoru | #19
mame doma aj karburatovu (xj600) aj striekacku (F650CS) - odstavka bola 5 mesiacov (dlha zima no) - obe natankovane pred odstavkou doplna Vervou 100 a prejdene asi 20km do garaze. Na jar Scarver nastarvovalna prvy krat, XJcko asi na treti (tam su ale horsie starty bezna vec). cez rok tankujem bezny benal (BA95) a startuju obe uplne v pohode. Sem tam do toho nalejem cistiace aditiva (rozelim do oboch moto flasticku za 3 stofky)

Biozlozky je uplna hovadina, bohuzial okrem par benzinov si clovek nevyberie. Potom je sranda ako si ludia natruc nekupuju margarin, kde je palmovy olej ale netrapi ich ze absolutna vacsina ide prave do "biopaliv".. u nas to supluje repka olejna, smrad kam sa clovek pozrie. A EU ide dalej, silene emisne normy. Pozeral som sa len tak zo srandy na vysledky testov nemeckeho ministerstva zivotneho prostredia - emisie u mojho 8 rokov stareho dieslu s Euro IV bez DPF po 200 000km su len nepatrne vyssie ako u Euro 5 s DPF od toho isteho vyrobcu, Samozrejme v reale, papier znesie vsetko. Eurohujeri sa poplacaju po ramenach, naoko je vsetko eko a bio ale realita je ina. Dost smutne to je, to je fakt

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 16:06 | Nahoru | #20

nemako píše: ale rakousko je taky v tý hnusný unii,takže by to mělo bejt stejný. leda že by se tady u nás švindlovalo,což je nepravděpodobný.



Třeba takový Maxx motion od OMV je úplně obyčejnej rakouskej benzín, Verva tuším taky...

EU vydává určité směrnice které mají hranice odtud potud... A členské země se v nich můžou pohybovat. Bohužel ty kreténi co se střídají ve vedení našeho státu to někdy moc hrotí a často to zprasí. Teď se zaspalo v emisních limitech a tak to dohání více sračkama v palivech. A s Babišem ve vládě pochybuji že bude líp, když vlastní jednoho z největších výrobců...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 16:44 | Nahoru | #21

Danny350 píše: nemako> já třeba musel u CBRka 2x měnit palivovej filtr. Pokaždý zalepený biosiflem. O tom jak probíhaly jarní starty, pokud jsem nevypustil karburátor (což u kapotované motorky není práce na pět minut), by se dalo povídat a stěží je to něco, co motorce prospívá. Pokud tomu chci předejít natankuju na zimu 100 oktan kde biosložka není.
Veškerou zahradní techniku, pokud nevím, že budu za týden znovu používat, pro jistotu vypouštím, jelikož ty malý vysokootáčkový motůrky v pilách, křoviňákách apod. jsou extra náchylný na palivo a mazání.
Shrnuto podtrženo, škoda mi už dvakrát vznikla, a aby mi nevznikla znova musím kolem toho lítat furt jak p..a. Dřív jsem našlápnul jawu se sto let starým benzínem napoprvé a nebyl s ničím problém.
Přínos tohoto konání je dle mýho názoru těžce v záporných číslech. Kdyby místo vymýšlení těchto cipovin podpořili elektromotory, aby o ně byl reálně zájem, udělali by 100x líp.



Do benzínu se ale přidává etanol pro tyto účely nazvaný biolíh (třeba tady , nebo tady , nebo tu ). Takže jedině že ten biolíh rozpustil něco v nádrži a pak se to vychytalo ve filtru, jinak nevím jak by mohlo k něčemu takovému dojít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 16:48 | Nahoru | #22

strecmen píše: Do benzínu se ale přidává etanol pro tyto účely nazvaný biolíh (třeba tady , nebo tady , nebo tu ). Takže jedině že ten biolíh rozpustil něco v nádrži a pak se to vychytalo ve filtru, jinak nevím jak by mohlo k něčemu takovému dojít.

já to používám na mytí například řetězu,nebo starejch oloupanejch nádrží. nechápu,co se z toho odsadí,ale nejsem chemik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:08 | Nahoru | #23

nemako píše: já to používám na mytí například řetězu,nebo starejch oloupanejch nádrží. nechápu,co se z toho odsadí,ale nejsem chemik.



Co používáš? Biobenzín nebo "kořalku"?

1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:11 | Nahoru | #24
Já tomu úplně nerozumím, ale z nějakýho důvodu s palivem bez biosraček problémy nejsou, kdežto s běžnou 95kou ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:18 | Nahoru | #25

Danny350 píše: Já tomu úplně nerozumím, ale z nějakýho důvodu s palivem bez biosraček problémy nejsou, kdežto s běžnou 95kou ano.



Mi to přijde divné, biolíh je vlastně jinak nazvaný běžný konzumní alkohol(ten je taky bio), už jsi někdy viděl aby se kořalka zkazila?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:29 | Nahoru | #26

strecmen píše: Mi to přijde divné, biolíh je vlastně jinak nazvaný běžný konzumní alkohol(ten je taky bio), už jsi někdy viděl aby se kořalka zkazila?



von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:33 | Nahoru | #27

strecmen píše: Co používáš? Biobenzín nebo "kořalku"?

e85 stojí to asi dvacku litr a když se do toho hodí 70 let starej řetěz,tak je za hodinu jako novej

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:37 | Nahoru | #28

gugo píše: von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.

podle mě je to mezi řidičem cisterny a obsluhou u benzínky. voda je i ve speciálu,spíš víc,než míň. teoreticky by to nemělo nic dělat,pokud se to nepančuje. znám chemika,kterej rozjížděl několik rafinerií,například v milu olomouc,žádný manufaktury a ten tvrdil,že by to naopak doporučil. vysvětloval mi i proč,ale to bylo jako kdyby mluvil do dubu,mám na to malou hlavu

(reakce na) Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:47 | Nahoru | #29

gugo píše: von se nekazi ten alkohol, ale ten lih na sebe vaze vodu. Fakt vypoustis z nadrze jakousi bilou tekutinu, ktera se drzi dole, ale cista voda to neni.
Daval jsem foto ale nevim do jakyho vlakna.



No to ano, voda se s benzínem nesmíchá, zůstává dole v nádrži. Aby si se jí zbavil používají se přípravky právě na bázi alkoholu (třeba velfobin) které se s vodou smísí a tím z nádrže "zmizí".

1 reakcí na tento příspěvek Více bordela do našich strojů od dobroserů

26.4.2016 v 17:56 | Nahoru | #30
No jo, ale voda přece nevytvoří ten šlem.
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist