bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalitní servis Ústecký kraj
 
24.4.2016 v 20:03
Ahoj všichni. Prosil bych o radu. Vlastním Jawu 350/632 a snažím se doladit karurátor. Osázený je 92 hlavní tryska a 55 volnověžná, zářez na jehle 2 shora. Motor má po generálce najeto 1 500 km. Svíčky jsou kávově zbarvené. Jedná se mi o jednu jedinou věc k doladění. Zdá se mi, že motorka odspodu jakoby se dusila. Přechody chodí krásně ALE! Jen v případě kdy mám šroubek směsi otočený o 0,5 spíš 0,3 od úplného zavření. V tuto chvili motorka jede krásně a jak sem se dočetl u Dočekala při 4 rychlostním stupni a cca 45 km/h motorka necuká a jede plynule. Teď k té chybě. Vyrazil sem na první dlouhou projížďku 200 km. Motorka krásně jela. Ke konci jízdy sem narazil na kolonu, stál sem v ní asi 10 minut na volnověžné otáčky kolem těch 1400. Když sem se rozjel, a přidal plyn, že zařadím dvojku, levý válec začal vynechávat a při otočení na maximální plyn vůvec nereagoval a nepálil. Jel jenom ten pravý. Když už sem si nevěděl rady a nechtěl šaškovat na nově položeném rozpáleném asfaltu, zařadil sem 3 a pozvolna se rozjížděl až sem mohl dát 4. Když sem jel konečně kolem těch 70 a z kopce, přidal sem plyn a levý válec zase umžel. Nechal sem plný plyn asi 10 vteřin a najednou se probouzel až najednou začal zase pálit normálně. Po zbylých cca 50 km do cíle se mi to už nestalo. Jen dodám, že mám bezkontakt s klasickým alternátorem. Když sem dorazil domu, vyndal svíce a obě byly kapučíno. Budu vděčný za koždou radu a nebo za někoho zvás, kdo bydlí poblíž a společně by na to se mnou kouknul. A když ani jedno ani druhé tak servis se kterým máte výborné zkušenosti. Dík Štěpi

Naposledy editováno 24.04.2016 20:11:28

2 reakcí na tento příspěvek Kvalitní servis Ústecký kraj

24.4.2016 v 21:17 | Nahoru | #1
Ahoj, jezdíš kolem mě Na začátek bych prohodil svíce na válcích na karburátor bych to v první chvilce neviděl. Nevím, jak to máš u zapalování, ale já když jsem měl 634 typ 632 s původním zapalováním a zlobila - tak jsem prohodil u kladívek navzájem konektory a zapalovací bodky na válcích - a měl jsem vyzkoušenou cestu až k zapalování, takhle jsem našel prošouranej kabel k cívce, co občas cívku ukostřil a já měl hnedka stopětasedmu.. A není volnoběh 1 400 rpm nějak moc ? Já co si pamatuju, měl jsem cca 800, no co zhasla kontrolka dobíjení dynama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní servis Ústecký kraj

24.4.2016 v 21:51 | Nahoru | #2
rantisek>Tak to mě těší, že jezdím kolem, snad nedělám moc rachotu . No s tím volnoběhem když dám kolem 1000 dusí se to a navíc to nedobíjí při tak nízkých otáčkách. Ideál je zatím 1400. Svíce sem neprohazoval, zkoušel sem jen kabely a ta chyba je stále na levém válci. Což by mohla být ta svíce viď? No? Rád bych, kdyby byla možnost se nějak domluvit a pokecat, či poladit. Jsem schopen si dost věcí udělat sám, problém nastává s takhle prekérnýma věcma. Knížku si přečtu, tam pochytíš základ, ale né dokonalost, ta je bohužel o praxi a zkušenostech a to já ohledně mého stroje zatím bohužel nemám . Zkusím nové svíčky a dám vědět, ale vzhledem k pitomému počasí to asi nebude hned zítra. Kde tě v Bělé najdu?

Naposledy editováno 24.04.2016 21:55:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní servis Ústecký kraj

25.4.2016 v 09:07 | Nahoru | #3

StepiHo píše: rantisek> Svíce sem neprohazoval, zkoušel sem jen kabely a ta chyba je stále na levém válci. Což by mohla být ta svíce viď?


Pokud to zlobilo i po prohození kabelů, tak by to svíčka opravdu bý mohla, začni tam

(reakce na) Kvalitní servis Ústecký kraj

25.4.2016 v 09:40 | Nahoru | #4
Bundes> Svíce jsem už koupil. Snad mi dnes počasí dovolí to testnout. Díkes

Naposledy editováno 25.04.2016 11:05:55

(reakce na) Kvalitní servis Ústecký kraj

25.4.2016 v 16:17 | Nahoru | #5
StepiHo> Né, třinda jenom bublá, to Pepan když projede na Ducati tak spouští alarmy

(reakce na) Kvalitní servis Ústecký kraj

27.4.2016 v 19:29 | Nahoru | #6
rantisek> Ahoj. Dnes sem to byl projet a zatím jsem spokojenej, neudělalo to co posledně takže asi opravdu ta svíce, vyměnil sem je obě dvě. Asi po 30 km jsem koukal na svíčky, jakou mají barvu a byly spíš ke krémové než kávové, tak sem tam hodil ještě místo hlavní trysky 92 trysku 95 a zas až bude počásko tak vylítnu a uvidím, jestli bude změna, měla by být. Škoda, že nikdo v okolí to Vape neumí, přeci jen bych si chtěl být jistý, že je to správně seštelované
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist