Mám tušení že to bude v zapalování a nebo výfuku. Může to dělat rotor, kdyby se na něho nalepilo několik železných pilin ? Nebo svíčka ? Špatný předstih? Jehlu mám na 2 zářezu od vrcholku , celkem jsou niž ještě 3. Trysku jsem zvolil 95 ze 75,85,100,105. Svíčka je černá, jako uhlí a směs na bohatost je úplně zašroubovaný.
Četl jsem, že stačí zkrátit délku výfuku a motor se odladí, ale pomůže to ?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 , problém při přidání plynu.
Konny88 píše: Sice se v poladěných motorech nevyznám, ale logicky, pokud je svíčka černá, tak je to moc bohatý, takže dej menší HT (třeba tu 85) a uvidíš co to bude dělat, ale řekl bych, že i těch 85 bude ještě moc...
Přesně tak
Správně se má motor tryskovat od větší trysky k menší, čili tak, jak to (možná nedopatřením ) děláš.
Všelijaké štelování jehly v šoupátku (tou se ladí přechody) a nebo šroubek bohatosti směsi (je-li tam), předstih, výfuk a podobné věci nech napotom.
Důležité je, aby to jelo na plný plyn.
No a kdyby se příznaky nezměnily na jakoukoliv trysku, je závada jinde.
Páč otryskuješ jen motor, který je po technické stránce v pořádku.
Nicméně pokud to na sériový válec jelo...
Drobný přípodotek - zvětší-li se karbec, musí se obvykle zvětšit, a to podstatně, i hlavní tryska...
Takže vycházet z toho, že sériový karbec s difuzorem snad 17mm má HT 68 a karbec s dírou 21 bude potřebovat trysku zhruba stejnou...nebude .
Naposledy editováno 24.04.2016 23:04:04
Určitě to bude v elektro, protože jsem dal plný plyn a jakmile to vynechalo, neboli kuckalo tak v tu chvíli jiskřilo kladivko.
Asi špatný předstih, že ano?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 , problém při přidání plynu.
Buď to nekde probíjí a nebo je špatný kondík. Třeba. Kromě tisíce jiných možností...
Předstih má vliv na to, že to jede hůř a nebo líp (závodníci dávají fóra co největšího, co udává manuál v domnění, že to pojede jak střela - a ono kulový, páč to je předstih pro vysoké otáčky...ale do tech než se pincek dostane ).
Než do té eletriky začneš rýpat, vzpomeň si, cos s tým udělal. Třeba máš cívku zapojenů obráceně...nebo nevhodnou...atd.
Vždy oprav jen jednu věc a zkus to.
Jinak se nápravy nedočkáš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr | _bublina | 13 | 5.4.2024 v 10:30 Frantas |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |