globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jehly a seřízení karburátoru
 
21.4.2016 v 10:32
Zdar, rozebral jsem karburátory na GS 500 a u pravýho je jehla na 3. zářezu, u levýho na 2. zářezu shora. Je to tak správně nebo mají být stejně? Mám totiž problém s tím že občas nejede levej válec. Když stříknu pod svíčku tak hned chytne a už jedou oba, tak mě napadá jestli není moc chudá nebo bohatá směs. (svíčka je úplně černá)
Díky





Naposledy editováno 21.04.2016 10:40:12

Jehly a seřízení karburátoru

21.4.2016 v 10:50 | Nahoru | #1
Samozrejme maji byt na stejnym zarezu. Z kteryho valce je ta cerna svice? Ale mezi nami, jeden zarez na jehle by takovejhle rozdil neudelal...
Jinak klasika, cim je jehla v karburatoru NIZ (tedy na vyssim zarezu shora) tim bude smes od strednich otacek chudsi. Pokud ji das VYS (tedy na spodnejsi zarez) tim bude bohatejsi. Membrany jsou v poradku? Kominky jehel nejsou vychozeny do ovality? Hlavni trysky obe stejny?

Jehly a seřízení karburátoru

21.4.2016 v 10:52 | Nahoru | #2
Ahoj, ta býlá je chudá a ta černá zase hrozně bohatá.. chce to seřídit a rozhodně by na tom šroubky bohatosti a jehly měli být stejně z pohledu seřízení. U čtyř válců a třeba L motorů co mam já, se dělá, že válce, který se hůř chladěj jsou obohacený (prostřední dva/zadní) seřídil bych základní hodnoty podle manuálu jak bohatost, tak jehly a pak podle svící doladit. Předpokládm, že svíčky mají stejný označení..

edit: i jeden zářez na jehle je hrozně znát, je to celkem velký obohacení, ještě určitě zkontrolovat výšku hladin v plováku a karburátor omýt, vyfoukat, já většinou dávám ještě nový o-kroužky ke šroubu bohatosti, pak to musí chodit bez problému

Naposledy editováno 21.04.2016 11:02:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist