globalmoto_duben_nolan





Téma: skůtr - řidičák v EU
 
21.4.2016 v 02:43
zdar lidi,

řidičák na auto sk.B umožňuje v ČR i řídit legálně skůtr do obsahu 125 ccm.

Fajn, ale jak to je v jiných zemích EU, se kterými sousedíme - uznávají toto naše řešení např.Němci nebo Rakušáci ? Poláci a Maďaři, Slováci ? .....schválně uvádím více zemí, abych se dozvěděl, jestli je v rámci EU umožněno v této naší kombinaci převést si ten skůtr třeba až do Itálie a tam na něm vesele s jediným společným řidičákem užívat léta na pobřeží ......

Jaké máte informace a jaké zkušenosti ?
....přeci jen v létě je skůtr super stroj, a ty závody v Itálii na každé křižovatce .....to je něco

Naposledy editováno 21.04.2016 02:45:12
Předchozí
1 2
Následující

6 reakcí na tento příspěvek skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 04:44 | Nahoru | #1
Mily Matrixi. Ve svych letech bys mohl uz umet pouzivat Google. Bylo to mnohokrat reseno.
Zkracene receno: na 125ccm skutru muzes s ridicakem skupiny B jezdit jen v CR, Slovensku a ve Spanelsku. Ostatni staty nevyuzili moznosti ktera jim davala smernice EU a do svych narodnich vyhlasek o silnicnim provozu to (zatim) nezapracovaly. A nebo to zapracovaly po svem. Napriklad v Rakousku, kdyz chces jezdit se skupinou A1, musis dolozit praxi alespon 5 let (drzeni skupiny B po dobu 5 let) a pote ti daji do ridicaku kod 111, ktery te opravnuje. Tenhle kod ty v CR ridicaku nemas, takze v AT jsi povazovan za pachatele trestneho cinu.

Edit: tak italie uz smernici EU zapracovala take. Dokonce bez omezeni na automatickou prevodovku. Takze tam muzes ridit s B i jakekoliv vozidlo spadajici do A1

Naposledy editováno 21.04.2016 05:47:57

skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 06:25 | Nahoru | #2
Milý Seikosi. Ve svých letech bys už mohl umět používat český jazyk. Zkráceně řečeno: Ostatní státy nevyužily možnosti....

1 reakcí na tento příspěvek skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 07:04 | Nahoru | #3
Kawa Pavel... proč hledáš chyby tam kde nejsou? To nemáš co jinýho napsat k tématu? Seikos to tady vysvětlil na jedničku a ty sem sereš ten náš zbytečně složitej jazyk. Mazej na gramatický fórum...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 07:09 | Nahoru | #4

seikos píše: Mily Matrixi. Ve svych letech bys mohl uz umet pouzivat Google. Bylo to mnohokrat reseno.
Zkracene receno: na 125ccm skutru muzes s ridicakem skupiny B jezdit jen v CR, Slovensku a ve Spanelsku. Ostatni staty nevyuzili moznosti ktera jim davala smernice EU a do svych narodnich vyhlasek o silnicnim provozu to (zatim) nezapracovaly. A nebo to zapracovaly po svem. Napriklad v Rakousku, kdyz chces jezdit se skupinou A1, musis dolozit praxi alespon 5 let (drzeni skupiny B po dobu 5 let) a pote ti daji do ridicaku kod 111, ktery te opravnuje. Tenhle kod ty v CR ridicaku nemas, takze v AT jsi povazovan za pachatele trestneho cinu.

Edit: tak italie uz smernici EU zapracovala take. Dokonce bez omezeni na automatickou prevodovku. Takze tam muzes ridit s B i jakekoliv vozidlo spadajici do A1



Jen doplním- u směrnice nemáš možnost jestli ji přijmeš nebo ne. Směrnici musíš transponovat do národního práva, pokud to neuděláš, tak vyjma sankcí existuje tzv.nepřímý účinek směrnice.

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 07:32 | Nahoru | #5
Qeeg> a z toho tedy vyplyva pro onoho ridice co? A jeste jeden dotaz-plati totez i pro vozidla-trikolky napr.MP3 (LT) s obsahem i vyssim nez 125ccm ktere lze u nas s B ridit?Kolega si to poridil(500ccm)ze vyrazi za hranice tak by me to zajimalo.Diky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 07:58 | Nahoru | #6

-Plešoun- píše: Kawa Pavel... proč hledáš chyby tam kde nejsou? To nemáš co jinýho napsat k tématu? Seikos to tady vysvětlil na jedničku a ty sem sereš ten náš zbytečně složitej jazyk. Mazej na gramatický fórum...

pavel má pravdu. Vadná gramatika se netoleruje, pokud se chce člověk písemně vyjadřovat.

kawa..pavel: sorry, jak sis jistě všiml, v mém případě to není neznalost, leč překlep

Qeeg: si tu směrnici přečti. Jakkoliv máš možná pravdu, tak v oné směrnici je tolikrát slovo "mohou", že jednotlivé slovo "musí" tam téměř zaniká. A každý stát si ji také vykládá po svém dle své libovůle. Kdyby byla tak závazná jak tvrdíš, tak ani v ČR by nebyla stávající právní úprava platná. Proto, že v této směrnici, článek 4, odst. 3a se explicitně hovoří o rozsahu a omezení skupiny A1, kde rozhodně není omezení na "automatickou převodovku", čili skůtr.
Zkus českému policajtovi vysvětlovat, že když jedeš na A1 motorce, že ve v praxi "nepřímý účinek směrnice" a nemá právo tě pokutovat za jízdu bez ŘP, pokud máš jen B.
A zkus to vysvětlovat třeba rakouskému policajtovi

Nehledě na to, že Článek 6, odst. 3 hovoří : "Pro řízení na svém území mohou členské země stanovit tuto rovnocennost:.... "

Ono by pak bylo dost zajímavé, kdybys operoval právním výkladem Článku 6, odstavec 2f: "průkazy vydané pro skupiny A, B, C nebo D platí pro skupiny A1, A2, B1, C1 nebo D1" a tvrdil bys, že máš B, takže můžeš řídit A2, C1 nebo D1

Naposledy editováno 21.04.2016 08:00:30

skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 08:12 | Nahoru | #7
Jen divoka myslenka......, ale neni po tehle uprave mozne kamkoliv jen s 50ccm skutrem aniz by si clovek musel delat AM pro jednotlive zeme? Nezjistoval jsem to, jen mne to ted napadlo.

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 09:08 | Nahoru | #8

seikos píše: Mily Matrixi. Ve svych letech bys mohl uz umet pouzivat Google. Bylo to mnohokrat reseno.
Zkracene receno: na 125ccm skutru muzes s ridicakem skupiny B jezdit jen v CR, Slovensku a ve Spanelsku. Ostatni staty nevyuzili moznosti ktera jim davala smernice EU a do svych narodnich vyhlasek o silnicnim provozu to (zatim) nezapracovaly. A nebo to zapracovaly po svem. Napriklad v Rakousku, kdyz chces jezdit se skupinou A1, musis dolozit praxi alespon 5 let (drzeni skupiny B po dobu 5 let) a pote ti daji do ridicaku kod 111, ktery te opravnuje. Tenhle kod ty v CR ridicaku nemas, takze v AT jsi povazovan za pachatele trestneho cinu.

Edit: tak italie uz smernici EU zapracovala take. Dokonce bez omezeni na automatickou prevodovku. Takze tam muzes ridit s B i jakekoliv vozidlo spadajici do A1


Pozor na Slovensko, tam na rozdíl od nás musí mít držitel B praxi 2 roky v řízení tohoto vozidla.

oficiální odpověď na dotaz - dostala se k nám informace, že je na Slovensku nově uznáváno rozšíření sk. B z ČR na motocykl sk. A1 s automatickou převodovkou a do 125 ccm. Je tato informace pravdivá?od Prezídia Policajného zboru - oddelenie komunikácie kancelárie prezidenta

Odpověď:

Na Slovensku platí, že tí, ktorí majú vodičské oprávnenie skupiny B aspoň dva roky, môžu jazdiť na motorkách do 125 ccm, s výkonom do 11 kW a s automatickou prevodovkou.

Poznámka:

Ak by viedli skúter s vyšším objemom a bez automatickej prevodovky, je takéto konanie považované za porušenie pravidiel cestnej premávky závažným spôsobom (vedenie vozidla bez príslušného vodičského oprávnenia), čím by sa dopustili priestupku podľa § 22 ods. 1 písm. c) zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov. Za takýto priestupok môže byť uložená pokuta od 300 eur do 1 300 eur a zákaz činnosti od jedného roku do piatich rokov.

skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 11:43 | Nahoru | #9
Nezbývá než si zjistit předpisy každého konkrétního státu. Např. v Polsku můžeš na skútr i na manuální motorku A1, ale musíš vlastnit bčko aspoň 3roky.

1 reakcí na tento příspěvek skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 13:38 | Nahoru | #10
seikos , máš vlastný výklad a ten je nesprávny http://motoride.sk/...istika&tid=69777

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 13:45 | Nahoru | #11

brazel píše: seikos , máš vlastný výklad a ten je nesprávny http://motoride.sk/...=69777 [/quote]nevím na jaký konkrétní příspěvek na tom fóru poukazuješ. A nemám žádný právní výklad. Nejsem právník. Jen cituji přímo z dané Evropské směrnice 2006/126/ES

1 reakcí na tento příspěvek skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 13:51 | Nahoru | #12
seikos , v tom našom vlákne som citoval aj :

Až dosud mohli držitelé řidičského oprávnění pro osobní automobil řídit pouze mopedy (konstrukční rychlost 45 km/h-1) případně malý motocykl s objemem válců do 50 cm3
Od soboty 19. ledna 2013 mohou osedlat i skútr o objemu 125 cm3 (výkon 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg).
Tato možnost však platí výhradně na uzemí České republiky a nebude proto zaznamenána do řidičského průkazu.

A to nie je slovenské (ani nemecké , rakúske , ...) znenie , ale vaše domáce , teda platné v ČR .

Slovenské tam je tiež :
Poslanci 26. 03. 2013 odklepli novelu zákona o cestnej premávke, ktorá umožňuje vodičom s oprávnením riadiť osobné motorové vozidlo (vodičský preukaz skupiny B), riadiť aj ľahký motocykel s kubatúrou do 125 cm3 (A1). Táto určite pozitívna novinka má platiť od mája 2013, má však zopár obmedzení. Prvým je možnosť získať toto oprávnenie až po dvoch rokoch odo dňa, kedy ste dostali preukaz skupiny B. Druhým obmedzením je fakt, že toto oprávnenie sa bude vzťahovať len na motocykle vybavené automatickou prevodovkou.
A tretie obmedzenie znamená, že toto oprávnenie platí len pre jazdu na území Slovenska .

Naposledy editováno 21.04.2016 13:53:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 18:21 | Nahoru | #13

seikos píše: ...Tenhle kod ty v CR ridicaku nemas, takze v AT jsi povazovan za pachatele trestneho cinu.
...


Vazne v AT je rizeni MV bez platneho rid. opravneni Trestny cin?

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 18:56 | Nahoru | #14

Dawe02 píše: Vazne v AT je rizeni MV bez platneho rid. opravneni Trestny cin?

stejně jako v německu. Můžeš jít až na 2 roky natvrdo

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

21.4.2016 v 19:54 | Nahoru | #15

brazel píše: seikos , v tom našom vlákne som citoval aj :

Až dosud mohli držitelé řidičského oprávnění pro osobní automobil řídit pouze mopedy (konstrukční rychlost 45 km/h-1) případně malý motocykl s objemem válců do 50 cm3
Od soboty 19. ledna 2013 mohou osedlat i skútr o objemu 125 cm3 (výkon 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg).
Tato možnost však platí výhradně na uzemí České republiky a nebude proto zaznamenána do řidičského průkazu.

A to nie je slovenské (ani nemecké , rakúske , ...) znenie , ale vaše domáce , teda platné v ČR .

Slovenské tam je tiež :
Poslanci 26. 03. 2013 odklepli novelu zákona o cestnej premávke, ktorá umožňuje vodičom s oprávnením riadiť osobné motorové vozidlo (vodičský preukaz skupiny B), riadiť aj ľahký motocykel s kubatúrou do 125 cm3 (A1). Táto určite pozitívna novinka má platiť od mája 2013, má však zopár obmedzení. Prvým je možnosť získať toto oprávnenie až po dvoch rokoch odo dňa, kedy ste dostali preukaz skupiny B. Druhým obmedzením je fakt, že toto oprávnenie sa bude vzťahovať len na motocykle vybavené automatickou prevodovkou.
A tretie obmedzenie znamená, že toto oprávnenie platí len pre jazdu na území Slovenska .



stejně jako to mají i italové "solo in italia". Pak asi záleží na posouzení místního policajta, pokud by se v tom chtěl vůbec vrtat.
Realita? V itálii na policajta ani pořádně nenarazíš, natož aby tě ještě zastavil

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

22.4.2016 v 01:45 | Nahoru | #16

seikos píše: Mily Matrixi. Ve svych letech bys mohl uz umet pouzivat Google. Bylo to mnohokrat reseno.
Zkracene receno: na 125ccm skutru muzes s ridicakem skupiny B jezdit jen v CR, Slovensku a ve Spanelsku.
Edit: tak italie uz smernici EU zapracovala take. Dokonce bez omezeni na automatickou prevodovku. Takze tam muzes ridit s B i jakekoliv vozidlo spadajici do A1



Díky za informaci, Googla používám tehdy, když nikdo z naší malé kotliny nemá žádné informace, jinak se vždycky raději zeptám diskuze ochotných milých lidí Takže to vypadá zajímavě, ČR + Slovensko - to je OK a Itálie a Španělsko k tomu - to relativně stačí - takže za mne paráda Toho Googla se půjdu zeptat na Kanárské ostrovy, toho času španělské území.....,ale předpokládám, že to bude stejné jako kontinentální Španělsko

Takže milí a diskuze ochotní lidé, všem vám děkuji za první informace, rozhodně jste mne potěšili - i tou rychlostí odpovědí

Je vidět, že tady jsem v té správné a rychle reagující skupině

Naposledy editováno 22.04.2016 01:46:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

22.4.2016 v 07:07 | Nahoru | #17

seikos píše:
Qeeg: si tu směrnici přečti . Jakkoliv máš možná pravdu, tak v oné směrnici je tolikrát slovo "mohou", že jednotlivé slovo "musí" tam téměř zaniká. A každý stát si ji také vykládá po svém dle své libovůle. Kdyby byla tak závazná jak tvrdíš, tak ani v ČR by nebyla stávající právní úprava platná. Proto, že v této směrnici, článek 4, odst. 3a se explicitně hovoří o rozsahu a omezení skupiny A1, kde rozhodně není omezení na "automatickou převodovku", čili skůtr.
Zkus českému policajtovi vysvětlovat, že když jedeš na A1 motorce, že ve v praxi "nepřímý účinek směrnice" a nemá právo tě pokutovat za jízdu bez ŘP, pokud máš jen B.
A zkus to vysvětlovat třeba rakouskému policajtovi

Nehledě na to, že Článek 6, odst. 3 hovoří : "Pro řízení na svém území mohou členské země stanovit tuto rovnocennost:.... "

Ono by pak bylo dost zajímavé, kdybys operoval právním výkladem Článku 6, odstavec 2f: "průkazy vydané pro skupiny A, B, C nebo D platí pro skupiny A1, A2, B1, C1 nebo D1" a tvrdil bys, že máš B, takže můžeš řídit A2, C1 nebo D1



Prosím, zjisti si něco o tom, jak fungují směrnice. Nemáš pravdu.... Navíce stále zapomínáš na článek 2 odst. 1......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

22.4.2016 v 11:32 | Nahoru | #18

Qeeg píše: Prosím, zjisti si něco o tom, jak fungují směrnice. Nemáš pravdu.... Navíce stále zapomínáš na článek 2 odst. 1......

Jak jsem výše uvedl - zkus to vysvětlovat rakouskému policajtovi, když třeba oni mají v řidičáku ten kód 111. Nějaká směrnice je jim úplně u prdele.
Stejně tak čechům. Nikde v té směrnici není psáno že B=A1 s automatem. Zkus vysvětlovat českému policajtovi který tě zastavil na A1 motorce, že pokutu nezaplatíš, protože česká vyhláška je v rozporu s 2006/126/ES

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

22.4.2016 v 16:09 | Nahoru | #19

seikos píše: Jak jsem výše uvedl - zkus to vysvětlovat rakouskému policajtovi, když třeba oni mají v řidičáku ten kód 111. Nějaká směrnice je jim úplně u prdele.
Stejně tak čechům. Nikde v té směrnici není psáno že B=A1 s automatem. Zkus vysvětlovat českému policajtovi který tě zastavil na A1 motorce, že pokutu nezaplatíš, protože česká vyhláška je v rozporu s 2006/126/ES



Rakouskému policistovi může být u prdele jaké mají zákonné požadavky na řidičské oprávnění u nich. Dle směrnice musí uznávat náš řidičský průkaz a co v něm stojí - opět- zjisti si, co to vůbec směrnice je...

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 10:59 | Nahoru | #20
Qeeg> takže jak je to tedy s těmi skůtry tady v rodné EU ? přiznám se , že jsem z té vaší diskuze se seikosem trošku zmatený. Samozřejmě, že důvodem je i moje pohodlnost, protože se mi to nechce jít nastudovat, když vidím dva schopné, co mají přehled a stačí se zeptat
Pro únik k moři stačí trasa ČR - Rakousko a hurá milovaná Itálie - tam se skůtr hodí úplně všude .....a to Španělsko bych v případě potřeby asi raději pořešil letadlem a místní půjčovnou moto ...

Takže chlapi jak to je ?

Naposledy editováno 25.04.2016 11:00:00

1 reakcí na tento příspěvek skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 11:53 | Nahoru | #21
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení motorového vozidla sk. A1 s automatickou převodovkou. Toto je platné pouze ČR. V zahraničí platí to, co je v řidičském průkaze a tam tato skupina není.
Podle tabulky rovnocennosti řidičských průkazů bude v zahraničí brán ohled na tuto rovnocennost B - odpovídající skupiny AM,B1,B.
Je to obdobné jako u skupiny T, což je pouze naše vnitrostátní skupina, která v zahraničí neplatí.









Naposledy editováno 25.04.2016 11:54:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 12:15 | Nahoru | #22
Dněprák> A google máme od čeho? Co si něco přečíst?

(reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 12:27 | Nahoru | #23

Qeeg píše: Dněprák> A google máme od čeho? Co si něco přečíst?


To je hezké, ale nechápu co tím myslíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 12:51 | Nahoru | #24
Qeeg> furt opakuješ směrnici o uznávání řp. Jasný, cizí policajt bude vycházet z našeho řp a A1 tam třeba nenajde. Podle mě a logiky by měl ale zohlednit i své národní zákony a když je neporušuješ nechat tě jít.

1. ve směrnici o možnosti A1 k bčku píšou o platnosti na vlastním území, nedodali ale "jen pro vlastní občany" (takže dle mě může plati i na cizince)
2. http://www.ceskatel...-skoncit-i-ve-vezeni
3. že se musí směrnice celá přijmout? Tak proč nemají němci v zákoně o řp formulku o dvojnásobku škrcení A2 co je v eu a čr
4. můžu se v celém mýlit, ale dle mě je to napsáno pro cizince nejednoznačně, takže tu nemůžu 100% přijmout argumenty protistrany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 13:13 | Nahoru | #25

bledemon píše: Qeeg> furt opakuješ směrnici o uznávání řp. Jasný, cizí policajt bude vycházet z našeho řp a A1 tam třeba nenajde. Podle mě a logiky by měl ale zohlednit i své národní zákony a když je neporušuješ nechat tě jít.

1. ve směrnici o možnosti A1 k bčku píšou o platnosti na vlastním území, nedodali ale "jen pro vlastní občany" (takže dle mě může plati i na cizince)
2. http://www.ceskatel...-skoncit-i-ve-vezeni
3. že se musí směrnice celá přijmout? Tak proč nemají němci v zákoně o řp formulku o dvojnásobku škrcení A2 co je v eu a čr
4. můžu se v celém mýlit, ale dle mě je to napsáno pro cizince nejednoznačně, takže tu nemůžu 100% přijmout argumenty protistrany.



Takže, podle Tebe například - v některé zemi bude pro jejich skupinu B odpovídající skupina AM, A1, A2, B1,B , řidič s našim B, kde je odpovídající skupina AM,B1,B může do této země převézt motocykl A2 na vozíku a v této zemi na něm jezdit. Myslím, že tak to asi nepůjde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 13:38 | Nahoru | #26

bledemon píše: Qeeg> furt opakuješ směrnici o uznávání řp. Jasný, cizí policajt bude vycházet z našeho řp a A1 tam třeba nenajde. Podle mě a logiky by měl ale zohlednit i své národní zákony a když je neporušuješ nechat tě jít.

1. ve směrnici o možnosti A1 k bčku píšou o platnosti na vlastním území, nedodali ale "jen pro vlastní občany" (takže dle mě může plati i na cizince)
2. http://www.ceskatel...-skoncit-i-ve-vezeni
3. že se musí směrnice celá přijmout? Tak proč nemají němci v zákoně o řp formulku o dvojnásobku škrcení A2 co je v eu a čr
4. můžu se v celém mýlit, ale dle mě je to napsáno pro cizince nejednoznačně, takže tu nemůžu 100% přijmout argumenty protistrany.



A jakmile získáš B tak se ostatní informace do průkazu nezapisují? (Tohle právě nevím)

Jinak směrnice se musí implementovat v povinných věcech, kde je stanovena možnost, jak psal výše Seikos, tak se přijímat v těchto ustanoveních nemusí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

25.4.2016 v 15:30 | Nahoru | #27

Qeeg píše: A jakmile získáš B tak se ostatní informace do průkazu nezapisují? (Tohle právě nevím)

Keď spravíš B, tak Ti zapíšu AM, B1 a B.

Ak by si tam mal A1 s automatom, pochopiteľne to musí policajt zobrať do úvahy, ale na to potrebuješ skúšku ako na A1. (Pokiaľ viem - vyhlášku EC som podrobne neštudoval - tá ani inú možnosť štátom nedáva.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

26.4.2016 v 13:13 | Nahoru | #28
Metric> to píšeš o Slovensku nebo i o Česku ? V Česku většinou byl zápis B a automaticky Ti tam dali i AM, ale to je tuším jen na mopedy do 50 cm .......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

26.4.2016 v 14:10 | Nahoru | #29

Matrixxx2016 píše: Metric> to píšeš o Slovensku nebo i o Česku ? V Česku většinou byl zápis B a automaticky Ti tam dali i AM, ale to je tuším jen na mopedy do 50 cm .......



U nás k B zápis AM a B1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) skůtr - řidičák v EU

26.4.2016 v 16:00 | Nahoru | #30
Dněprák> asi jsem i podle znalostí starší vlk ) Litoměřice jsou ale spíše tady u nás , ne ? jen kvůli orinetaci .....
Prosím Tě a co tedy znamená to označení B1 ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist