Jedna věc..Stačí to jen povolit a vytáhnou(asi ten starý),To asi je jasné,ale ten nový musím nějak nastavovat,nebo zaaretovat....Napínák je na starší ty(to je pomáháno olejem)
Na jiných motorkách to vím,ale bou,žem u suzuki mi to nějak vypadlo z hlavy....Díkas za každou radu....
A sorry za nové téma.....
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
po vytáhnutí napínáku nesmíš pohnout motorem,to je ti asi jasné......
Naposledy editováno 21.04.2016 08:19:21
1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
Dolph-cz píše: já jsem nepochopil co tam kolega palcem točí.......,prostě normálně napínák vytáhneš a dáš nový.pokud dáváš starší,tak je třeba povolit tu západku s pérkem a zasunout ho do sebe-ať není moc dlohý.po poskládání a startu se napne sám.
po vytáhnutí napínáku nesmíš pohnout motorem,to je ti asi jasné......
Na Sradovi je pruzina, ktera se musi pretocit sroubovakem.Pokud by jsi ji nezatocil a utahoval, tak se ti palec nezatahne pac je aretovany a skurvil by jsi retez a listu.Pokud necha klasiku origo hydraulickej, musi byt palec stejne zatazeny, pak namontuje napinak a naposled musi dat dovnitr pruzinu a utahnout krytku pruziny v tomhle pripade prutokovy sroub.Kazdopadne palec musi byt vzdycky zatazenej, protoze ti ho zapadka nazpet nepusti.
Naposledy editováno 21.04.2016 13:29:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
Dolph-cz píše: StiefTomas> ale on nemá srada.....
To já vím. Taky jsem mu psal ať klasickej hydraulickej napínák dá pryč, protože v nízkých otáčkách ten olej prostě nedopíná páč má nízkej tlak a brutálně to chrastí. Ale stejně každopádně i u hydrauliky musí prvně před instalací vyndat pružinu a palec zatlačit. Ale to je fuk, hlavně, aby se mu zadařilo s montáží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 750/K1..Výměna napínáku
v nízkých otáčkách ten olej prostě nedopíná páč má nízkej tlak a brutálně to chrastí.
Pokud funguje západka tak nemůže mít vliv na napnutí řetězu nižší tlak oleje při nižších ot.Tally-ho píše: StiefTomas> Pokud funguje západka tak nemůže mít vliv na napnutí řetězu nižší tlak oleje při nižších ot.
přesně tak, pokud západka funguje a řetěz stejně chrastí tak je na výměnu řetěz či vodící lišty a ne napínák, kterej je už na posledním zubu a více už nedopne...Tally-ho píše: StiefTomas> Pokud funguje západka tak nemůže mít vliv na napnutí řetězu nižší tlak oleje při nižších ot.
Hmmmm...Mas recht....To me nenapadlo...Prave mi to chrastilo i s novym retezem.Ale tohle me nenapadlo...Tak uz jedine vymena list....Ale zase na druhou stranu, tak ta zapadka ma nejakej chod nez zapadne na dalsi zub. Klasickej si prepnes a tenhle chod se da eliminovat a u hydrauliky nelze.Ale ten vliv bude malej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |