Všechno se zdálo cajk, ale po připojení na řídící jednotku ČZ 450 mi kromě prázdných pneu, neexistujících ukazatelů směru, částeček rzi v jednotce vstřikování a čmouh na zpětném zrcátku hlásí i chybu s kódem ER021235XKZS.
V manuálu jsem našel, že by se mělo jednat o závadu přeních tlumičů. Asi tak dvě hodiny jsem čučel do iPadu a snažil se přijít na to, v čem je zakopaný pes. Pak jsem si náhodou všiml kaluže tlumičového oleje vytékajícího samovolně z vidle, která je asi 2 roky po repasi 15 kliovým kladivem... Vypadá to, že kluzáky jsou vydřené a přes gufero převlečné matky uniká olej...
Normálně bych tomu nevěnoval pozornost, ale mašina odmítá s touto chybou nastartovat a diagnostika hlásí: Time to self-destruction t-48h... Prosím pomozte! Jak a třeba i kde (Brno) to nechat opravit?
edit: kód chyby je ER012235XKZS, jen pro úplnost, abych vás neuvedl v omyl...
Naposledy editováno 15.04.2016 22:31:57
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče - diagnostika - oprava
Nemá prosím někdo originální karbonový filc z roku 1960? Protože jestli ne, tak nedostanu veteranska čísla! Prosim!!!