globalmoto_duben_nolan





Téma: Špatné zkušenosti s firmou westmxshop
 
15.4.2016 v 17:12
Dobrý den, jen bych chtěl upozornit na velmi smutné chování pana majitele. Objednal jsem si helmu,peníze poslal on-line platbou. Nepřišel mi žádný potvrzující mail,tak jsem viz. níže vznesl dotaz. Nikdo se mi neozval, a hned druhy den byla změněna cena. Cely den jsem čekal ze se mi někdo ozve. Nicméně se tak nestalo,tak jsem požádal manželku,ať zkusi obchod kontaktovat. S panem Jiranem mluvila,ten byl velice arogantní a místo přiznání chyby ji poslal koupit helmu do lidlu vedle másel.Což mi přijde dosti nevhodné ,vzhledem k tomu ,že chyba byla na jejich straně . Pokud bychom se neozvali ,pan majitel by nejspíš čekal ,az vše umlkne . Když jsme argumentovali s cenou,která byla uvedena, tak nám řekl ze zboží za uvedenou cenu neposle ,max je ochoten dat slevu . Argumentoval tím ,že v obchodních podmínkách ma uvedeno ,že cenu může libovolně měnit . Chápu že se může stát chyba,ale dle mého názoru by se mela neprodleně řešit s protistranou a ne jen změnit cenu a o penězích mlčet. Toto jsem nikdy v žádném jiném solidnim motoobchode nezazil . Lukáš Fišer

1 reakcí na tento příspěvek Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 17:21 | Nahoru | #1
Chápu to správně tak, že ten shop měl chybu v ceně helmy a to celkem ve svůj neprospěch,ty jsi na to konto chtěl zakoupit helmu, shop ale cenu opravil na správnou a z té tobě nabídl slevu?

Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 21:33 | Nahoru | #2
Tak jestli nabídl slevu, kolik to bylo? Přiblížil se alespoň k původní částce? A jen tak mezi řečí, proč sis to nevyřídil sám, třeba by pak nepoužil tak ostrý slova.

2 reakcí na tento příspěvek Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 21:43 | Nahoru | #3
Opravdu velké eshopy dodají zboží i za chybnou cenu, jednou jsem objednal zboží za 1/10 ceny a došlo (místo 150USD 15 USD), ale místní obyvákový obchodník to neudělá, přišel by o o týdení zisk Ale omluvit by se rozhodně měl sám a nabídnout tu slevu. Také se mě kdysi stalo, že mě dodavatel zvedl cenu v momentě objednávky zákazníka a volal jsem nabídl jsem zboží za svoji nákupku.

Naposledy editováno 15.04.2016 21:44:07

(reakce na) Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

15.4.2016 v 22:18 | Nahoru | #4

cort píše: Chápu to správně tak, že ten shop měl chybu v ceně helmy a to celkem ve svůj neprospěch,ty jsi na to konto chtěl zakoupit helmu, shop ale cenu opravil na správnou a z té tobě nabídl slevu?


Já to chápu tak, že majitel, místo aby zákazníka kontaktoval, situaci vysvětlil, omluvil se a nabídl řešení nebo vrácení peněz, jednoduše hrál mrtvého brouka/řešení odkládal. A když byl po telefonu kontaktován, situaci nevykomunikoval zrovna profesionálně. Chyby děláme všichni, ale špatná zkušenost by se tu asi neobjevila, kdyby majitel se změnou ceny na webu kontaktoval zákazníka, omluvil se a poslal z5 peníze.

(reakce na) Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

16.4.2016 v 11:30 | Nahoru | #5

psenap píše: Opravdu velké eshopy dodají zboží i za chybnou cenu, jednou jsem objednal zboží za 1/10 ceny a došlo (místo 150USD 15 USD), ale místní obyvákový obchodník to neudělá, přišel by o o týdení zisk



Můžu se ze zvědavosti zeptat, kde se ti to stalo? Mě se teda tohle stalo už 2x a vždycky mě slušně poslali do prdele...

Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

17.4.2016 v 09:56 | Nahoru | #6
I mě se občas podaří koupit něco daleko levněji, než je cena všude okolo.

Např. cca 4km venkovního UTP a FTP kabelu. Za cca 3,5tis Kč. Normální cena je cca 10x vyšší.
Dále v hypermarketech 8kg vzduchem mražených žraločích steaků, kdy 1kg vyšel na 22Kč.
Pak asi 7kg eidamu, kilo za 39kč.
Vepřové bez kosti(plec, kýta, krkovice) od 30Kč za kg.
atd....

(reakce na) Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

18.4.2016 v 09:27 | Nahoru | #7

psenap píše: Opravdu velké eshopy dodají zboží i za chybnou cenu, jednou jsem objednal zboží za 1/10 ceny a došlo (místo 150USD 15 USD), ale místní obyvákový obchodník to neudělá, přišel by o o týdení zisk Ale omluvit by se rozhodně měl sám a nabídnout tu slevu. Také se mě kdysi stalo, že mě dodavatel zvedl cenu v momentě objednávky zákazníka a volal jsem nabídl jsem zboží za svoji nákupku.



Tady mohu přidat zkušenost s Mironetem, který tě taky pošle do prdele. Jsme tak kupovali foťák

E: i když je fakt, že se mi tak povedlo koupit momenťák, který někdo špatně klasifikoval jako velkou račnu Samozřejmě za pár dnu cena 5x vyšší

Naposledy editováno 18.04.2016 09:29:12

Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

18.4.2016 v 13:30 | Nahoru | #8
Občas se nějaká chyba stane, ono stačí třeba jen zapomenout připočítat DPH, nebo něco podobnýho.
A jak to tak v životě už bývá, je více méně věcí obou stran jak se k tomu postaví. Nám se to nestává příliš často, takže ani zákazníka neotravujeme s informacema, který ho nemusí zajímat a dodáme za "špatnou" cenu. Naše chyba - náš problém.
Na druhé straně pokud se něco špatně nacení a přes noc dojde na toto zboží 100 objednávek asi bychom byli nuceni zákazníka s omluvou kontaktovat a nabídnout nějakou alespoň nákladovou cenu.
Jinak myslím, že v očích zákona je to tak, že nabídková cena na internetu je nezávazná, dokud není uzavřena kupní smlouva (ta vzniká tím, že objednávající obdrží potvrzovací email o doručení objednávky). Pokud je učiněna objednávka a potvrzena, měl by dodavatel zboží dodat za inzerovanou cenu.

Špatné zkušenosti s firmou westmxshop

22.4.2016 v 19:04 | Nahoru | #9
Tak já bych ti ani ty prachy nevrátil Fífo
Ale teď vážně. Nevim jak si mohl zapomenoput, že žijeme v Čechách.
Myslím že tu stále platí známá přísloví z komunistické éry: Kdo uteče vyhraje a Kdo nekrade, okrádá rodinu.
A nejsmutnější na tom je, že i Číňan ti pošle zboží (i když mizerné kvality) při platbě předem, ale vychcanej Čecháček jen hledá jak tě odrbat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist