1 reakcí na tento příspěvek Špatné zkušenosti s firmou westmxshop
2 reakcí na tento příspěvek Špatné zkušenosti s firmou westmxshop
Naposledy editováno 15.04.2016 21:44:07
cort píše: Chápu to správně tak, že ten shop měl chybu v ceně helmy a to celkem ve svůj neprospěch,ty jsi na to konto chtěl zakoupit helmu, shop ale cenu opravil na správnou a z té tobě nabídl slevu?
Já to chápu tak, že majitel, místo aby zákazníka kontaktoval, situaci vysvětlil, omluvil se a nabídl řešení nebo vrácení peněz, jednoduše hrál mrtvého brouka/řešení odkládal. A když byl po telefonu kontaktován, situaci nevykomunikoval zrovna profesionálně. Chyby děláme všichni, ale špatná zkušenost by se tu asi neobjevila, kdyby majitel se změnou ceny na webu kontaktoval zákazníka, omluvil se a poslal z5 peníze.
psenap píše: Opravdu velké eshopy dodají zboží i za chybnou cenu, jednou jsem objednal zboží za 1/10 ceny a došlo (místo 150USD 15 USD), ale místní obyvákový obchodník to neudělá, přišel by o o týdení zisk
Můžu se ze zvědavosti zeptat, kde se ti to stalo? Mě se teda tohle stalo už 2x a vždycky mě slušně poslali do prdele...
Např. cca 4km venkovního UTP a FTP kabelu. Za cca 3,5tis Kč. Normální cena je cca 10x vyšší.
Dále v hypermarketech 8kg vzduchem mražených žraločích steaků, kdy 1kg vyšel na 22Kč.
Pak asi 7kg eidamu, kilo za 39kč.
Vepřové bez kosti(plec, kýta, krkovice) od 30Kč za kg.
atd....
psenap píše: Opravdu velké eshopy dodají zboží i za chybnou cenu, jednou jsem objednal zboží za 1/10 ceny a došlo (místo 150USD 15 USD), ale místní obyvákový obchodník to neudělá, přišel by o o týdení zisk Ale omluvit by se rozhodně měl sám a nabídnout tu slevu. Také se mě kdysi stalo, že mě dodavatel zvedl cenu v momentě objednávky zákazníka a volal jsem nabídl jsem zboží za svoji nákupku.
Tady mohu přidat zkušenost s Mironetem, který tě taky pošle do prdele. Jsme tak kupovali foťák
E: i když je fakt, že se mi tak povedlo koupit momenťák, který někdo špatně klasifikoval jako velkou račnu Samozřejmě za pár dnu cena 5x vyšší
Naposledy editováno 18.04.2016 09:29:12
A jak to tak v životě už bývá, je více méně věcí obou stran jak se k tomu postaví. Nám se to nestává příliš často, takže ani zákazníka neotravujeme s informacema, který ho nemusí zajímat a dodáme za "špatnou" cenu. Naše chyba - náš problém.
Na druhé straně pokud se něco špatně nacení a přes noc dojde na toto zboží 100 objednávek asi bychom byli nuceni zákazníka s omluvou kontaktovat a nabídnout nějakou alespoň nákladovou cenu.
Jinak myslím, že v očích zákona je to tak, že nabídková cena na internetu je nezávazná, dokud není uzavřena kupní smlouva (ta vzniká tím, že objednávající obdrží potvrzovací email o doručení objednávky). Pokud je učiněna objednávka a potvrzena, měl by dodavatel zboží dodat za inzerovanou cenu.
Ale teď vážně. Nevim jak si mohl zapomenoput, že žijeme v Čechách.
Myslím že tu stále platí známá přísloví z komunistické éry: Kdo uteče vyhraje a Kdo nekrade, okrádá rodinu.
A nejsmutnější na tom je, že i Číňan ti pošle zboží (i když mizerné kvality) při platbě předem, ale vychcanej Čecháček jen hledá jak tě odrbat.