globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje první 125ccm
Dobrý den, za pár dní bych si chtěla kupovat svojí první 125ccm, jelikož je to první, tak nevím na co mám koukat a podle čeho pořádně vybírat, mohla bych poprosit o nějakou radu?
Vzhledově by se mi líbilo něco podobného jako je třeba honda Varadero nebo CBR.
Děkuji za radu
Předchozí
1 2
Následující

Moje první 125ccm

11.4.2016 v 14:51 | Nahoru | #1
Výška, váha atd.? Protože při malé postavě budeš na Varaderu blembat nohama jak dítě na houpacím koníku bez možnosti dosáhnout na zem a na druhou stranu CBR pro tebe bude akurát.

A pochopitelně při nákupu mít sebou někoho kdo se v motorkách vyzná. Hlavně u těch CBR při jejich množství se najdou slušné ojebávky.

Moje první 125ccm

11.4.2016 v 15:37 | Nahoru | #2
no myslim ze ani jedna z uvedenych by nemusel byt krok vedle, vsechno jsou proverene stroje. Zalezi jaky mas rozpocet, podle toho se odviji stari. Kazdopadne i tak to muze byt mrdka, jelikoz jsou to motorky zacatecniku kteru udrzbu spise neprovadeji nez provadeji (vetsinou asi hlavne kvuli penezum).. Kup co se ti libi nejvic, za dva tri roky to stejne prodas a uz budes vedet co chces Jinak si vem nekoho zkuseneho kdo dokaze zkontrolovat zakladni spotrebak ale treba i odposlechnout cvakani ventilu apod jinak doporucuji pocist zde: http://www.motorkar...t=143123#goto7240675

PS: kozy budou?

Naposledy editováno 11.04.2016 15:41:51

Moje první 125ccm

11.4.2016 v 16:58 | Nahoru | #3
Ještě se koukni na Derbi Terra 125, je podobná Varaderu, ale o 50 kg lehčí (a o 120% hezčí)

Moje první 125ccm

11.4.2016 v 19:42 | Nahoru | #4
A co Yamaha YBR 125 ? Lehká, dobře ovladatelná, běžný posez, nízká spotřeba.

Být tebou, tak si to dobře rozmyslím a vyberu si určité kandidáty a zajedu se na ně podívat ( samozřejmě s někým, kdo motorkám rozumí ). Tam si je vyzkoušet - výška sedla, posez, váha moto, atd

Moje první 125ccm

11.4.2016 v 21:31 | Nahoru | #5
Ahoj já můžu doporučit Hondu varadero pokud se jí nebojíš , ten kdo říká ,že to je těžký tak kecá těžký to je tak prvních 10km než se naučíš projíždět zatáčky , je to o zvyku , v jedný autoškole se na tom taky učej i holky a v poho, hlavně už to něják vypadá , krásně se na tom cestuje a prostě celkově super kdyby tě něco zajímalo napiš, jinak z menších můžu ještě doporučit hondu cbf 125 na který sem jezdil autoškolu jediný co my vadilo tak dost citlivej plyn a uzký zadní kolo ale jinak taky v poho

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

24.11.2016 v 11:22 | Nahoru | #6
A výkon vám na těch motorkách nechybí?

(reakce na) Moje první 125ccm

24.11.2016 v 11:33 | Nahoru | #7
mito7> to je teda otázka, sám víš, že děcka nemůžou ofiko drtit 125 s 35koňma

2 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

24.11.2016 v 11:54 | Nahoru | #8
Hm, a ta pakárna, když pak nemůžou předjet náklaďák - to je daleko bezpečnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

24.11.2016 v 12:25 | Nahoru | #9
mito7> a ty jsi na pinckovi v 15 letech předjížděl náklaďáky ?

(reakce na) Moje první 125ccm

24.11.2016 v 13:20 | Nahoru | #10
mito7> Lepší se táhnout za náklaďákem, než platit za blbost kterou tu doporučuješ.

Jinak do začátku bych volil taky tu YBR 125. Když ti spadne na zem, škody budou minimální, na rozdíl od kapotované CBR.

(reakce na) Moje první 125ccm

24.11.2016 v 14:18 | Nahoru | #11

D-fens píše: mito7> a ty jsi na pinckovi v 15 letech předjížděl náklaďáky ?


Já ne, ale dcera v 16 letech snadno a bezpečně

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

24.11.2016 v 15:46 | Nahoru | #12
To jsi fakt frajer, že učíš dceru už od šestnácti porušovat zákony.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

25.11.2016 v 08:42 | Nahoru | #13

chiro2 píše: To jsi fakt frajer, že učíš dceru už od šestnácti porušovat zákony.


Myslím, že lepší než aby jela v drogách, pila a kouřila. Nebo přinejlepším seděla u počítače nebo na mobilu.
Já jí neučím porušovat zákony, ale bezpečně předjíždět a ne riskovat. Pokud splyne s rychlostí provozu ( i na dálnici), tak to považuju za bezpečnější, než aby ji všechny auta předjížděly.

Naposledy editováno 25.11.2016 08:46:41

(reakce na) Moje první 125ccm

25.11.2016 v 10:17 | Nahoru | #14
mito7> jooo mě by v 15ti mito udělalo taky velkou radost a dnes bych bral rs250 nebo rd250-350LC na ten domácí tuning

E: jsem si vzpoměl ještě na rg250 + rgv250

Naposledy editováno 25.11.2016 10:18:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

25.11.2016 v 11:07 | Nahoru | #15
mito7> To máš sice pravdu, ale nic to nemění na tom, že v 16ti nemá na motorce nad 11kw co dělat.

(reakce na) Moje první 125ccm

25.11.2016 v 11:25 | Nahoru | #16

chiro2 píše: mito7> To máš sice pravdu, ale nic to nemění na tom, že v 16ti nemá na motorce nad 11kw co dělat.


V TP je uvedeno 10 kW. Zajímavé je, že s uvedeným výkonem je napsaná max. rychlost 127 km/h. Asi dobrá aerodynamika. A to má originál pneu vpředu 110/70-17 a vzadu 150/60-17.

Naposledy editováno 25.11.2016 11:28:43

Moje první 125ccm

25.11.2016 v 14:57 | Nahoru | #17
V TP ano, skutečnost je ale asi jiná. Proti gustu nic. Je to jen do prvního průseru.

Naposledy editováno 25.11.2016 14:57:49

Moje první 125ccm

25.11.2016 v 17:01 | Nahoru | #18
A v čem by mohl být problém? Měří někdo na silnici výkon? Jak? Nebo snad na STK? Čím?

Moje první 125ccm

26.11.2016 v 07:52 | Nahoru | #19
Stačí drobná nehoda. Ani ji nemusí zavinit. Pojišťovna ti vezme motku na expertízu a jsi v řiti. Všechno zacáluješ.

Moje první 125ccm

26.11.2016 v 20:57 | Nahoru | #20
Už někdo někdy viděl, nebo slyšel, že by pojišťovna vzala motorku na "expertízu". Asi k nějakým EXPERTŮM!

Moje první 125ccm

27.11.2016 v 01:36 | Nahoru | #21
Je to tu neustále omílané. Netvrdím, že se to děje běžně, ale kápneš na hajzla a máš problém. To by jsi v Tvém věku mohl vědět.

Moje první 125ccm

27.11.2016 v 19:51 | Nahoru | #22
Právě, že jsem ještě neslyšel, že by to někdy někdo řešil. Pokud má někdo zkušenost, dejte vědět. Ale ne že kamarád kamaráda říkal, že jeho známý...

Moje první 125ccm

28.11.2016 v 11:37 | Nahoru | #23
Ještě jednou. Netvrdím, že se to děje běžně. Ale možné to je.
Příklad. Brácha přehlídl kluka na MZ 150 a trefil ho. Jel mým autem, tak mi hned volal. Jel jsem tam a benga měli jasno. Brácha je vyník. Kluk řidičské oprávnění do 11kw. MZta výkon 9kw. Ale prrr koně povidám. Obsah 150ccm a borec tím pádem neměl na tu Mašinu oprávnění. No jo, ale bratr mu nedal přednost. OK, tak do správního řízení. Jak myslíš, že to dopadlo?
Takže jestli někdy budu mít nehodu s motorkou, která má 125ccm, první o co se budu zajímat, bude výkon. VIZ otevřené osminky od KTM. V TP 7kw, ale fyzicky jsem zavřenou ještě nepotkal.

Moje první 125ccm

28.11.2016 v 14:06 | Nahoru | #24
To byl smolař. Obsah o 25 ccm větší a přitom mu ještě 2 kW chyběli. Obsah je jasný, ale jak zjistíš výkon?

Naposledy editováno 28.11.2016 14:08:57

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 10:37 | Nahoru | #25
Vážně nevíš? Myslím, že víš. Jen si prostě nechceš připustit fakt, že holka jezdí na motorce, na které nemá co dělat.

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 11:17 | Nahoru | #26
Debata o ničem, chci vidět, kdy pojišťovna měřila výkon motoru. Kde, jak a čím?

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 12:40 | Nahoru | #27
V případě nehody se Zjišťuje, jestli jsou namontovány homologované díly pro omezení výkonu. Pokud libovolný z nich chybí, považuje se motorka za nezpůsobilou. Stejně tak může nastat problém případě, že v Rakousku trefíš razii, kdy všechno a všechny naženou, mimo jiné, na mobilní brzdu a změří ti to tam. Jdeš domů pěšky.

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 12:57 | Nahoru | #28
U dvoutaktních 125 ani nikdo neví jaké a kde jsou díly pro omezení výkonu, navíc jsou kontrolovatelné jen po např. rozříznutí výfuku ... To asi nikdo kontrolovat nebude. Na mobilní brzdě v Rakousku asi nebudou kontrolovat 125 ccm, co by je na tom zajímalo? Každý kus stroje má i tak jiný výkon. Setkal se už někdo s měřením výkonu na mobilní brzdě? Na STK nejsou schopni odhalit ani načipovaná auta a ani v originálních servisech to nejsou schopni zjistit, tak kdo a kde? U motorky s karburátorem ještě méně pravděpodobně. Ta pravděpodobnost, že by to někdo chtěl zjistit a průkazně zjistil je strašně nízká. To bys potom nesměl použít ani třeba průchodnější vzduchovej filtr...

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 14:28 | Nahoru | #29
Tebe ještě v Rakousku, či Německu nezastavily vid??

Moje první 125ccm

29.11.2016 v 22:30 | Nahoru | #30
Pravdou je, že projíždím oběma státy několikrát ročně a za 20 let ježdění těmito státy mě kromě hranic ještě nestavěli. Pokuty jsem již platil za rychlost vícekrát, ale ty přišly až později (někdy i půl roku) po návštěvě těchto států domů.
Ale ještě nikdy jsem neviděl, že by všechny stavěli a už vůbec, že by hnali někoho na měření výkonu. Moje sestra žije již 10 let v Rakousku a ani ona ani její manžel (rodilý Rakušák - jezdí tam již 30 let) toto nikdy neslyšel.

Naposledy editováno 29.11.2016 22:32:04
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje mi motorka (yamaha mt-125) Yamaha MT-125 Tada46 10 26.3.2024 v 13:34 Tada46
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM

TOPlist