Téma: Najednou zdechla
5.4.2016 v 19:34
Zdravim,
jel jsem se dnes projet a cca po 60km mi najednou spadly otáčky, začal kuckat motor, po chvíli zhasly budíky a motorka chcípla. Od tý doby nereaguje na otočení klíčkem a je cejtit smrad od spáleného plastu.
Baterka už tam nějakej ten pátek bude, na podzim to nechtělo startovat. Teď dává nějakých 12.4V ale letos jsem se startem problém ještě neměl.
Vypadá to asi na K.O. regulátor, ale proč?
UPDATE: vyhořel regulátor. U těchto ročníků běžná věc. Pořízen kvalitnější od ignitechu
Díky za rady :)
Naposledy editováno 17.10.2016 18:33:08
jel jsem se dnes projet a cca po 60km mi najednou spadly otáčky, začal kuckat motor, po chvíli zhasly budíky a motorka chcípla. Od tý doby nereaguje na otočení klíčkem a je cejtit smrad od spáleného plastu.
Baterka už tam nějakej ten pátek bude, na podzim to nechtělo startovat. Teď dává nějakých 12.4V ale letos jsem se startem problém ještě neměl.
Vypadá to asi na K.O. regulátor, ale proč?
UPDATE: vyhořel regulátor. U těchto ročníků běžná věc. Pořízen kvalitnější od ignitechu
Díky za rady :)
Naposledy editováno 17.10.2016 18:33:08
1 reakcí na tento příspěvek Najednou zdechla
Na regulátor bych to zrovna netipoval, možná má v tom trochu viny, ale spálit se rozhodně nemohl (je na něm velký hliníkový chladič). Tipoval bych to na zkrat v elektroinstalaci? Motorku myješ vapkou?
Lifer píše: Na regulátor bych to zrovna netipoval, možná má v tom trochu viny, ale spálit se rozhodně nemohl (je na něm velký hliníkový chladič). Tipoval bych to na zkrat v elektroinstalaci? Motorku myješ vapkou?
ten gegulátor to klidně muže bejt.Na foru je někde navod jak vše změřit a najít příčinu. jojo, tady - http://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
zkusim to
zkusim to
No rád bych poradil, ale těžko takto říct. Já osobně bych sundal kapotáže i nádrž a hledal bych připečený drát. Pokud možno, tak měřit multimetrem kudy teče proud a kudy už ne. Problém trochu je, že je to všechno ve svazku a tak by jeden přepálený kablík nemusel být hned vidět. Taky je divný, že to nepojistily pojistky. Chce to schéma zapojení a zkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek Najednou zdechla
Jak je to starý? Myslím motorka. Stejnej problém CB1000r a byly uplně zapeklý pojistky na startovacím rele, na něm je hlavní pojistka a tím pádem vše zhaslo....
1 reakcí na tento příspěvek Najednou zdechla
Tak jsem dobil baterku a motorka stále ani nerozsvítí budíky, pojistky u baterky ok
ahoj, jen dotaz, přišel jsi na to čím to bylo?
Mně se dnes stalo to samé, jedu a najednou spadly otáčky a motorka chcípla..Na klíček žádná reakce, pojistky u baterky OK, ale zjistil jsem, že byla prasklá hlavní 30A pojistka na startovacím relé, vyměnil jsem za jinou, ale jakmile jsem ji tam zasunul, tak praskla taky.
Zítra se chystám do garáže a pojedu po kabelech od relátka ke startéru a ze startéru na ukostření.... Vypadá to, že se buď někde uklepalo ukostření nebo se spekl nějaký ten drátek..Jinak u mě se jedná u K7. Tak uvidíme, když něco zjistím, napíšu sem.
Mně se dnes stalo to samé, jedu a najednou spadly otáčky a motorka chcípla..Na klíček žádná reakce, pojistky u baterky OK, ale zjistil jsem, že byla prasklá hlavní 30A pojistka na startovacím relé, vyměnil jsem za jinou, ale jakmile jsem ji tam zasunul, tak praskla taky.
Zítra se chystám do garáže a pojedu po kabelech od relátka ke startéru a ze startéru na ukostření.... Vypadá to, že se buď někde uklepalo ukostření nebo se spekl nějaký ten drátek..Jinak u mě se jedná u K7. Tak uvidíme, když něco zjistím, napíšu sem.
Kluci K6 na to trpěj, většinou je na vině regulátor, přestane regulovat a vypálí co se dá. Teď mám na servisu už druhou co tohle potkalo. První to spálilo řj, budíky, immo a všechny žárovky co byly puštěný i zadní led světlo. Baterka byla jak balón nafouklá.
čaute, tak už jsem nalezl příčinu zdechnutí mé K7 při páteční vyjížďce
Jak psal dewwil výše, tak to opravdu bylo dobíjecí relé - regulátor napětí... Hezky se vypálilo a ty připojovací kábliky se krásně zapekly Naštěstí to nešlo nikam dál, takže to s sebou nevzalo žádnou elektroniku.
Dnes jsem objednal z motomiku nové, tak od pátku bych měl zase lítat
Jak psal dewwil výše, tak to opravdu bylo dobíjecí relé - regulátor napětí... Hezky se vypálilo a ty připojovací kábliky se krásně zapekly Naštěstí to nešlo nikam dál, takže to s sebou nevzalo žádnou elektroniku.
Dnes jsem objednal z motomiku nové, tak od pátku bych měl zase lítat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |