bmw_r1300gs_cartec





Téma: Motor dvakrát po smrti
5.4.2016 v 10:39
Docela dobrá bomba pro ty, co tu zakládají témata, jestli koupit mašinu s 50 tisícema km
Mimochodem, už je fuč

http://prvnikozi.cz/...les/Breva_1100_c.htm







Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 10:50 | Nahoru | #1
Dobry

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 11:07 | Nahoru | #2
Jako nová

1 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 11:13 | Nahoru | #3
Na fotkách vypadá líp než moje a to mám o 100 tis.km méně

1 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 12:40 | Nahoru | #4
Ty vole konečně někdo dovezl motku z itošky a nestočil ji takový trochu proti proudu

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 12:55 | Nahoru | #5
Třeba se to zvrhne v závod kdo doveze a prodá motorku s větším nájezdem.
Pak se bude přitáčet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 13:00 | Nahoru | #6

dva_hrnce píše: Na fotkách vypadá líp než moje a to mám o 100 tis.km méně

asi s ní ten ital míň třískal o zem

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 13:10 | Nahoru | #7
Vypadá dobře to je fakt.Zajímala by mě servisní historie po takovým nájezdu km,pak by se vidělo jak dobrý stroj to je.

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 13:15 | Nahoru | #8

nemako píše: asi s ní ten ital míň třískal o zem



(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 13:21 | Nahoru | #9

ElFidel píše: Ty vole konečně někdo dovezl motku z itošky a nestočil ji takový trochu proti proudu



Jak nestočil ji?!?!? Všichni tam jezdí pro 7-8mi letý motorky s naježděnýma 15-25000km. Těch lidí je tady v republice mraky. Všichni tam mají "svý kontakty",co jim to dohazují
Je to focený z dálky,to bude určitě z blízka pěkně ojetý!!!

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 14:04 | Nahoru | #10

nemako píše: asi s ní ten ital míň třískal o zem



Asi jo, koukám že tam nemá ani padáky, já už montoval asi tak čtvrtý, už to ani nepočítám

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 14:26 | Nahoru | #11
Tak já nevim, tuhle psali v Motohouse o té jejich FZ1, která má najeto 50 tis, a psali o ní jako o babičce :) a ten článek nevyzněl tak, že bych si pro ní hned běžel....
Ale každého věc .)

1 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 14:53 | Nahoru | #12
Tak asi ti Japonci hovno vydrží.. Já mám 70 tis. a nic nenasvědčuje tomu že bych to měl honem prodat..
Babička už to možná je, ale funguje stále o.k.

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 14:56 | Nahoru | #13

dva_hrnce píše: Tak asi ti Japonci hovno vydrží.. Já mám 70 tis. a nic nenasvědčuje tomu že bych to měl honem prodat..
Babička už to možná je, ale funguje stále o.k.


pche, já mám horneta s 90tis a jak krásně stojí v garáži

1 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 16:10 | Nahoru | #14
Tak v tom Motohouse maj asi nějaký šuliny co tomu moc nerozumí

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 16:45 | Nahoru | #15
Mně klekla jen jedna motorka (Big) a to těsně po nájezdu 100.000 km. Rozsypala se převodovka a to tak, že byl na výměnu celej motor.
Je fakt ale, že byl chudák předchozíma vlastníkama asi dost huntovanej...

ed.: bude to asi nějak tak, že spíš záleží jak se k tomu člověk chová, než kolik to má najeto a ještě musí mít člověk štěstí, aby narazil na precizně vyrobenej kus

Naposledy editováno 05.04.2016 16:48:13

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 20:17 | Nahoru | #16

dva_hrnce píše: Tak v tom Motohouse maj asi nějaký šuliny co tomu moc nerozumí

nevidím žádnej důvod,proč by traktor jako guzzi neměl najet půl milionu. pokud tedy neumře na turistickou gumu na okruhu,nebo tak něco moje to taky nedá,to by mi upadla prdel

Naposledy editováno 05.04.2016 20:18:30

1 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 20:18 | Nahoru | #17
Biga jsem prodával když měl natočeno 120 tisíc a jezdil jako pila byl to jeden z prvních kousků vzadu buben.

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 20:36 | Nahoru | #18
rations> můj taky jezdil jak pila než se rozpadl motor
To je jako ze dne na den, z minuty na minutu.

Motor dvakrát po smrti

5.4.2016 v 21:21 | Nahoru | #19
No takhle nějak mi umřel motor na TE 610

2 reakcí na tento příspěvek Motor dvakrát po smrti

6.4.2016 v 07:55 | Nahoru | #20
Jestli se auta konstruují na +/- 300 000km, tak by mě zajímalo, na kolik se navrhují motory do motorek. Jasně, je to o zacházení a údržbě, ale stejně....

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

6.4.2016 v 09:01 | Nahoru | #21
fockewulf> u cestovních motorek to bude podobný jako u aut. 300 000 není žádnej rekord.

(reakce na) Motor dvakrát po smrti

6.4.2016 v 13:19 | Nahoru | #22

fockewulf píše: Jestli se auta konstruují na +/- 300 000km, tak by mě zajímalo, na kolik se navrhují motory do motorek. Jasně, je to o zacházení a údržbě, ale stejně....


Někde to byl článek, že je to 100 000km nebo 10let.

Motor dvakrát po smrti

6.4.2016 v 13:29 | Nahoru | #23
Vzhledem k tomu, že Honda limitovala dvouletou záruku maximálním nájezdem 100.000 km, tak se mi ta projektovaná životnost také 100.000 km zdá málo. Takhle na hranu by snad nešli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna gufera kliky Moto Guzzi Brev... Moto Guzzi Breva 1100, Moto Guzzi Breva 850, Moto Gu... ArtistaCZ 9 11.2.2024 v 19:17 MG1151
Moto Guzzi Breva 1100 -Kontrolka dá... Moto Guzzi Breva 1100 78ms 6 3.9.2023 v 20:54 78ms
Málo dobíjí Moto Guzzi Breva 1100 motočep 20 9.6.2023 v 20:31 Fueltank
Breva 1100 Moto Guzzi Breva 1100 Causus 4 18.4.2023 v 18:29 dva_hrnce
Kupujem Brevu 1100 - na čo si dať p... Moto Guzzi Breva 1100 micindev 14 23.2.2023 v 23:29 micindev


TOPlist