bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tachometr SV 650
4.4.2016 v 21:35
Prosim radu starsich o pomoc.
Pred tydnem mi behem vyjizdky zacnul blbnout tachometr. Rucicka ukazuje cca od 70. Pak se zacne klepat a dela si co chce. Ujete kilometry to ukazuje spravne. Zacal jsem prostrikanim konektoru > NIC. Prozirave jsem koupil magnet nahonu a ten byl dobrej (takze 700,- v prdeli). I tak jsem ho tam dal a zase porad to samy. Inu nelenil jsem a tachometr rozebral. Pod tistakem tachometru jsem objevil chciplou vosu. Je mozny, ze to ten hmyz vyskratoval? Ze spodu jsem ten tistak bohuzel nevidel, pac se mi nepodarilo odpojit hlavni konektor, a tim ho uvolnit. Slo to dost z tuha a bal jsem se abych to nezkurvil.
Muze byt zakopanej pes jeste nekde jinde?
Dik

Tachometr SV 650

5.4.2016 v 06:48 | Nahoru | #1
Vosa za to nemůže, ale po kabeláži, čidlu a konektoru by první věc, kterou bych kontroloval přímo na tachu byl právě plošňák. Viděl bych to spíše na studenej spoj vlivem vibrací a nebo třeba oxidace DPS. Pokud se ti tam dostala někody vosa, tak dost možná i voda.

1 reakcí na tento příspěvek Tachometr SV 650

5.4.2016 v 08:41 | Nahoru | #2
tak no to dnes jeste vlitnu a zkusim se na ten plosnak dostat, a promerim draty....to zas bude kurev

(reakce na) Tachometr SV 650

5.4.2016 v 09:26 | Nahoru | #3
Jarrinn>
prohvízdej dráty, pak mrkni na plošňák, zda patice konektoru nebo jiné součástky nejsou kolem pinu uklepané. Hledal bych něco takového (viz níže)







S těma kurvama to chápu. něco podobného jak když jsem na SV měnil ložiska řízení

edit: pokud ani jeden případ, tak bych asi čekal chybu v nějaké aktivní součástce pod budíkama.

Naposledy editováno 05.04.2016 09:28:02

1 reakcí na tento příspěvek Tachometr SV 650

5.4.2016 v 09:31 | Nahoru | #4
Ještě jedna věc. Z jakého ročníku jsi pořídil snímač tacha?

Dívám se, že máš r. 2000. Pokud jsi použil snímač z těch novějších, K5 atp., tak tam je jiný. Vím, že se řešilo, že někdo použil z jinýho ročníku a ukazovalo mu to nesmyslný hodnoty.

Si uvědomuju, že studeňák asi nezpůsobí ( i když vše je možné), aby ti to ukazovalo vždy až od konkrétní hodnoty.

Naposledy editováno 05.04.2016 09:32:12

(reakce na) Tachometr SV 650

5.4.2016 v 09:41 | Nahoru | #5
Flat_Eric> snimac (respektive ten magnet) mam origo z parts depot. Problem po namontovani toho novejsiho se projevoval dvojnasobnou ukazovanou rychlosti, pac to tam ma vic magnetu..jak jsem se docetl. Jeste jsem se docetl, ze by to mohl byt regulator...ale ten jsem daval novej v lednu od elesys. No kazdopadne to zkusim rozjet nenastartovany z kopce. Jeste jsem si ted uvedomil, ze kdyz to neni zahraty, tak se to projevuje jinak...coz by asi hralo na nejakej studenak, nebo neco v tachu.
Jen nevim jestli mam z moznych pricin vyradit nahon. Rikam si, ze kdyz to ukazuje dobre ujety kilometry, tak bude prenos signalu asi ok... a problem bude bud v tachometru nebo v jeho napajeni.

Tachometr SV 650

28.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #6
jen doplnim, ze je nejspis v prdeli civka u toho tachace, dnes dorazila z ciny nejaka replika kosso za 800,-, tak dam pak vedet jak se to podarilo namontovat

Tachometr SV 650

31.5.2016 v 13:17 | Nahoru | #7
Tak jen doplnim, že vymena již probehla s timto resultem:
Zapojeni byla dost jebacka.
1. Aby fungoval ukazatatel stavu paliva a "rezerva", tak by bylo treba vymenit ten snimac v nadrzi. SV umi jen dve polohy - mala a velka rezerva. China budik ocekava nejspis vystup z potenciometru. - takze tady neuspech (rezerva mi stejne nefungovala )
2. Signal otacek se musel vzit primo ze snimace polohy kliky, ktery jde do ridici jednotky.
3. Nejvetsi voser byl asi neutral. Ten se vzal z "toho druhyho dratu" od neutralu co vede do rele. (schema a je jasno, kterej to je)
4. Snimac pro rychlost je pouzitej stavajici. Jen s tim rozdilem, ze je napajenem z dratu pro osvetleni puvodniho budiku, kterej tady nebyl potreba. China budik totiz do snimace posila 5V a origo snimac chce 12V. (tzn, ze mi to ukazuje rychlost az kdyz zapnu svetla ).
5. udelat drzak. (da se koupit drzak pro origo Kosso a bude sedet).

Samotny nastaveni uz bylo vcelku jednoduchy.

Jo a samozrejme je dobry ponechat stavajici origo konektory a ten "bordel" delat az za nima. V pripade, ze by se podarilo sehnat nejakej rozumnej origo budik za dobrou cenu, tak se to jenom jednoduse prohodi.

Kdyby nekdo potreboval poradit, tak klidne PM. Zatim to mam jeste v hlave
EDIT: kdyz se zadari, tak sem hodim vecer video, jak to funguje

Naposledy editováno 31.05.2016 13:56:12

Tachometr SV 650

31.5.2016 v 19:56 | Nahoru | #8
Tady je to video. Nebyla tma, tak neni videt podsviceni, ktery je docela pekny

Tachometr SV 650

2.11.2016 v 13:16 | Nahoru | #9
Ahoj, chci se zeptat k tomu bodu 2 a 3... Co to přesně znamená? A jak to udělat?

Nemohl by jsi to prosím trošku popsat?

Tachometr SV 650

20.4.2023 v 17:01 | Nahoru | #10
Ahoj, prosim o radu, instaloval jsem stejny budik jaky mas ty, ale stav paliva nejde, cetl jsem ze musim vymenit cidlo v nadrzi. OK, ale mam problem s rychlosti, ukazuje mi asi o 40km vic, myslism za je to tedy tim napajenim cidla, ze tam jde jen tech 5V? dostal jsem k tomu v polstine manual, kde pisou, ze mam drzet oboje tlacitka a ze bych se mel dostat do nastaveni a zadat obvod kola, pocet impulsu atd.
Diky za info. Josef

Tachometr SV 650

20.4.2023 v 17:12 | Nahoru | #11
je to sice starší, ale u toho videa je podle mě špatně zapojené napájení. Když jsem někomu zapojoval první čínu, dělalo to něco podobného, pomalu projel dráhu a při startu se jakoby resetoval znova. Fungovalo to ale normálně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist