globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvouválec nebo čtyřválec?
 
5.2.2008 v 19:29
Myslím hlavně u motorek kolem půl litru, Bandit, Hornet jsou čtyřválce, SV650 dvouválec, někde jsem slyšel, že dvouválce jsou víc poruchový, máte s tím někdo zkušenosti?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

8.2.2008 v 18:22 | Nahoru | #31

Fidži>Čtyřvály musíš točit, dvouválce jdou víc odspodu. Je to o osobní preferenci, já radši 4V Jinak s poruchovostí by se obecně nědalo říct, že je něco lepší.



to jsi řekl naopak ne?

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

8.2.2008 v 20:02 | Nahoru | #32

oro>Fidži>Čtyřvály musíš točit, dvouválce jdou víc odspodu. Je to o osobní preferenci, já radši 4V Jinak s poruchovostí by se obecně nědalo říct, že je něco lepší.

to jsi řekl naopak ne?



vím jak to asi myslel ale napsal to blbě. Dvouválce jedou líp ve středních otáčkách, čili čtyřválec je lépe použitelnější (necuká) od nižsích otáček než dvouválec. čtyřválce musíš točit, s tím souhlasím

Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 13:12 | Nahoru | #33
no nevim mel sem malyho 4valce a byl sem spokojenej moc ted mam litrovej dvouval a sem spokojenej taky oc tak nevim

2 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 13:17 | Nahoru | #34
motorka má mít:

dvě kola
dva válce
kulatý světlo

to je ta magie :)

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 14:01 | Nahoru | #35
medved_puzzle_bedrich> Vůbec tomu nerozumíš
Oválný světlo s jakýmsi výběžkem
A desmodrom

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 15:02 | Nahoru | #36

medved_puzzle_bedrich>motorka má mít:

dvě kola
dva válce
kulatý světlo

to je ta magie :)


A musí být z Itálie

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 15:52 | Nahoru | #37

Kanuni>Chci sednout na VTRo po pětikilu a sedmpade, tak z toho asi budu taky na větvi



VTR je motorka na naučení, rozhodně to nebude velký skok...

1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 15:54 | Nahoru | #38
Šestkový dvouvál houwno, ale opravdu houwno jede ... Když dvouvál, tak minimálně v litru. Špagetožrouti vědí, proč ten objem pořád zvětšují

1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?

11.2.2008 v 20:20 | Nahoru | #39
Jj, dvouválce sou jebky lol

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 00:08 | Nahoru | #40

Petr-RSV>Šestkový dvouvál houwno, ale opravdu houwno jede ... Když dvouvál, tak minimálně v litru. Špagetožrouti vědí, proč ten objem pořád zvětšují



jj a proto mam 17tku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 00:37 | Nahoru | #41

Dolík ....>Jj, dvouválce sou jebky lol



Dolajs , abys nedostal na usta !

Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 10:26 | Nahoru | #42
Kurna to litrovy SS ma stejne zvuk... Az budu jednou milionar jako strejda skrblik tak si jedno koupim. lol

1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 14:15 | Nahoru | #43
pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 20:54 | Nahoru | #44

TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...



jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 21:00 | Nahoru | #45

Xbike>TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...

jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji


To znamená že kdyby jsi měl čtyři koule , vydržíš dýl :o

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 21:13 | Nahoru | #46
dedek new> taky neuneseš pravdu? lol

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 22:29 | Nahoru | #47
Dolík ....> Myslím, že dostaneš na budku... Se tu podívám po dloooouhé době a hned vidím, jak si se utrhl ze řetězu.
Tak zas za rok...

1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 22:31 | Nahoru | #48
no nazdar, že se zjevíš... na budku nedostanu, bo se asi nevidíme... lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 22:36 | Nahoru | #49
Dolík ....> To je fakt, známe se už dlouho, ale jen virtuálně. Letos bych snad měl jezdit, po loňské nehodě v květnu je motorka stále v servisu, ale až z něj vyjede, bude k nepoznání...
Že bych se pak konečně dojel podívat na buchláky?

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

12.2.2008 v 22:38 | Nahoru | #50
SpaceMan> no to su zvědavý. ale možná bude nějaká "poznávácí" akce. když tak mi napiš mail, abych měl nějaký aktuální kontakt. rači víc kontaktů.

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec?

13.2.2008 v 07:28 | Nahoru | #51

_max_>Xbike>TomAce97>pokud si zacatecnik, jako ze asi jo, doporucuju 4 valec, 2 valec se pri podrazeni rad kousne, coz v zatacce neni prijemny a 4 valec i vic vydrzi...

jak je myslena ta tvoje veta: "4valec i vic vydrzi..." ???
nejak nepochopuji
To znamená že kdyby jsi měl čtyři koule , vydržíš dýl :o



s těma koulema nevím, ale asi na té delší výdrži u 4V asi něco bude....přece jen je namáhání motoru líp rozloženo (třeba na klikovce)...ale to je jen moje doměnka

Dvouválec nebo čtyřválec?

15.4.2009 v 22:30 | Nahoru | #52
asi tak...

Dvouválec nebo čtyřválec?

16.4.2009 v 02:34 | Nahoru | #53
A jakej 2V řadový, nebo do V nebo do L

Dvouválec nebo čtyřválec?

16.4.2009 v 10:38 | Nahoru | #54
Ahoj,
obecne se řika že první motor, který je rozumný na vyážený chod a rozložení sil na klice je pětivalec a motory s větším počtem válců. Čím více valců tím se síly při chodu více rozloží a zmenší se tak rázy, které působí na kliku, tam má z výroby danejch nekolik těchto cyklů, pak jeji žívotnost končí. Proto jsou v americké motory takové držáky. Protože jsou to všechno 3,5 8valec a vic (myslím tím mnpř: u aut).Mají co nejmenši rázy. Npř: u fichla, při jedné otáčce se valec dvakrát zastaví, v HU a DU. Při každém takovém zastaveni na něho pusobí taková síla ( přibližni takova, jako by jste na něho uhodili 60 Kg palici, a to dvakrát za otáčku) taková síla se přenší na kliku a dělá na ní jev, asi takový jako je torzní tyč. Čím více Vácu přidáme tak tím zmeničíme tyto torzní kmity a díly motoru nejsou tolik namáhaný cyklickým namáhání. To by byla mýslím zodpovězená otázka životnosti.

" netvrdím ze 4 V vydrží víc, ale tvrdím že vdrží víc, pokud ho sám várobce ne ošidí, nebo mu někdo zvedal "výkon" tyto zásahy obecně z druho mocninou zkracují životnost."

Co se týče toho ze dvou val jde lépe od spoda, na tom taky něco bude, kdyz si představíme těleso ojnice a všechno co je na ni navešeno u dvouválce a u čtyř válce. Tak u čtyř válce musí motor roztačet mnohem větší hmotu než u dvouvalu, takze dvou val jde léle od spoda, Ale čtyř vál má větší setrvačnost motoru. Čož taky není na škodu.z motoru to dělá to že se pomaleji rozbíha, ale když už se rozběhne, tak ho nepřekvapí kopec.

"pro upravení pohledu na věc si představte, 600cm3 dvou vál (jaký mají průměr pístů) a 600 cm3 čtyř val (jaký bude mít průměr pístků. A jakou hmotu bude roztáčet.)

Dvouválec nebo čtyřválec?

16.4.2009 v 12:26 | Nahoru | #55
V4
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist