rád bych aby jste se se mnou podělili o zkušenosti se servisováním a nákupem náhradních dílů a doplňků na Tigříka.
Vím jen o servisu v Praze a o žádném jiném a nákupy dílů mi to vyhazuje pouze Partsdepot a wemoto, dke je nabídka mírně řečeno omezená.
Máte nějaké další tipy?
Díky Napalm
1 reakcí na tento příspěvek Triumph tiger - servis / náhradní díly
Záleží jaké díly máš na mysli. Hodně toho najdeš na německém, na anglickém paradoxně minimum a mnoho prodejců se s tebou ani nebude bavit(vlastní zkušenost). Americký je o kapku lepší, ale zase dražší o poštu a případně o clo.
U doplňků záleží jaké. Mnoho věcí se ti vyplatí nechat si vyrobit, než zaslat ze států. Některé věci se dají sehnat i v rámci evropy, ale celkově je znát, že to nebyla nikdy mainstreamová motorka.
Něco stojí za to koupit přímo v Triumphu(ventilové podložky mají myslím nejlacinější), něco ani jinde než v Triumphu nekoupíš.
A sice to nesouvisí s dotazem, ale mrkni na tuneecu a kup si OBDII kabel(ideálně ten z lonelec.co.uk, který doporučují). Bude to k nezaplacení.
edit: písmenka
Naposledy editováno 30.03.2016 22:10:35
Ale kdyz natom mas neco udelat tak ti to treba kvuli tesneni pod viko 14 dni blokuje misto na dilne.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph tiger - servis / náhradní díly
Co jsem četl spoustu chvály tak byl borec z Teplic (Charlie Moto). Údajně je to machr na Triumphy. Je ale pravda, co píše gugo. Na téhle motorce dělá v celku příjemně. Napomáhá tomu také super servisní návod, který si tu můžeš dohledat.
Ale když už se tu rozjíždí téma ohledně servisu, tak se také zeptám. Pustil jsem se do kontroly a nastavení ventilových vůlí. Ví někdo, jestli je lepší nastavit vůle k horní, spodní nebo někam na střed hodnot? Pořád přemýšlím, jestli se vůle používáním zmenšují, nebo zvětšují. Podle toho, co jsem viděl v motoru, tak si myslím, že by se měli zvětšovat, ale zase jsem někde četl, že se zvětšují. Dokáže mi to někdo osvětlit?
Díky
Blůžka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph tiger - servis / náhradní díly
Jelikoz na vsech triumphech to bude reseny podlozkama tak menit vuli budes asi tam kam ti dovolej podlozky ev, kam si to dobrousis. Optimalne bych to daval doprostred toho rozptylu. Ale pokud budes mit motor kde budes vedet ze se ti ta vule zvetsuje tak bude asi nejlepsi nastavit pri nastavovani ventilu ke spodni hranici rozptylu.
Ale jinak u tech 3valcu se to OBVYKLE musi resit az po najezdu nejakcy 50tkm a to treba na jednom nebo dvou ventilech a pak mas zase klid. To prosim neber jako nejake dogma ja bezne triumphy nedelam, ale ty co jem delal a mely najeto okolo 50 tkm tak mely vule vcajku.
takže proto ta otázka, jestli někdo neví, jakým způsobem se mění
Bluzka> paráda, já jsem schopen si spoustu věcí rozebrat a udělat sám, ale na třeba motor si netroufám. Tak se mi docela hodí ten týpek od Teplic.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Regulátor dobíjení Triumph Tiger 955i | Medvědtigr | 12 | 10.7.2022 v 19:42 venceslaus |