globalmoto_duben_nolan





Téma: zablokovany alarm
 
28.3.2016 v 15:52
dobry den loni jsem koupil moto yamaha fjr 1300 rok 2002 a na moto je namontovan alarm s imobilizerem tg2001 .podle internetu jsem zjistil ze je od francouzke firmy .problem mam s tim ze prestal fungovat a ja nemam karticku s kodem pro odblokovani .vede od nej svazek dratu a konci pod sedlem spolujezdce tremi konektory ktere nejsou zapojene nikam jen jeden je spojkou propojeny.nejlepsi by bylo ho odpojit ale nevim jak















Naposledy editováno 28.03.2016 15:56:37

zablokovany alarm

28.3.2016 v 17:26 | Nahoru | #1
složité to není,chce to jen trpělivost.
rozmotej kabelový svazek od toho alarmu a jdi drátek po drátku-kam vede.

drát který je jen připojený k origo instalaci odstraň a místo zaizoluj.
drát který vede k origo instalaci,kde byl drát přerušený a napojený na alarm odstraň a přerušený drát zase spoj...........

1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm

28.3.2016 v 17:50 | Nahoru | #2
vsechny draty vedou jen ke svorkovnicim vzadu a tam jsou napojene puvodnini elektroinstalaci ale kdyz jsem odpojil konektor primo u alarmu tak to taky nejde asi se musi i neco propojit

(reakce na) zablokovany alarm

28.3.2016 v 18:06 | Nahoru | #3
stanikk> jo to byl origo alarm?aha,já myslel,že dodělávaný....
zkusil bych yamahu,jestli na to nemají nějaký oficiální postup..........

zablokovany alarm

28.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #4
ne urcite je dodelavany nejde mi to uz nekolik dni po trech dnech trapeni byl u mne kolega a odpojili jsme konektor primo u alarmu a znovu zapojili a vypadalo ze je vyrazeny z provozu nefungoval ale ani neblokoval vcera jsem mnel opet vytahlou baterku pripojil jsem ji a uz zase nejde ani nepomohlo odpojit ho. pokud prehodim tu propojku na ten druhy konektor tak tak pri zmacknuti starteru zacne tocit ale nechytne

1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm

28.3.2016 v 18:20 | Nahoru | #5
tu je odkaz na stranku vyrobce ale francouzky neumim http://www.tecnoglo...alarmes-moto-scooter

(reakce na) zablokovany alarm

28.3.2016 v 18:52 | Nahoru | #6
stanikk> zkus tu propojku vyhodit a zkus to

zablokovany alarm

28.3.2016 v 18:56 | Nahoru | #7
skousel jsem taky a nic

zablokovany alarm

28.3.2016 v 19:12 | Nahoru | #8
nedošly baterky v ovladači nebo v alermu?

zablokovany alarm

28.3.2016 v 19:17 | Nahoru | #9
ovladace mam 2 v jednom sem vymnenil baterky a porad nic nereaguje ani jeden ani druhy a kontrolka alarmu porad poblikave taky jsem myslel ze odesly baterky ale v obou najednou mi bylo divne porad to dela jako by nesly ovladace

zablokovany alarm

28.3.2016 v 19:33 | Nahoru | #10





skousel jsem najit ty konektory na schematu ale jesm na to nejaky blby

zablokovany alarm

28.3.2016 v 19:37 | Nahoru | #11
v tom propojenem konektoru jsou jen 2 draty

zablokovany alarm

29.3.2016 v 04:19 | Nahoru | #12
Není tam někde párovací tlačítko, nebo propojka jak bývá u centrálů na auta?

zablokovany alarm

29.3.2016 v 11:07 | Nahoru | #13
nenasel jsem nic premyslim jak ho odpojit ten alarm

zablokovany alarm

29.3.2016 v 16:17 | Nahoru | #14
Jak tu psal už Dolph. Musíš jít po drátu. Ten alarm bude možná i jištěnej pojistkou a danej rovnou na + pól. Další konec půjde na spínačku +ACC, pak na klakson a samozřejmě kostra. Celý to rozdekluj a jdi po drátech. Pokud je to dodělávaný tak to musí ven hladce. Pokud origo, tak šup k výrobci.

zablokovany alarm

29.3.2016 v 16:29 | Nahoru | #15
je to dodelavane a je to napojene na svazek pod sedlem na kterem jsou ty 3 konektory ale tet jsem studoval tak pri montazi alarmu se ale i prerusi nekdy orginal draty nekdy 1 nekdy 2

zablokovany alarm

29.3.2016 v 23:25 | Nahoru | #16
Jestli jsem to dobře pochopil, tak jsi úplně odpojil krabičku alarm & imobilizer a nejde ti teď nahodit motor. Nejsem elektrikář, takže dám jen můj laický názor.
Odpojením alarmu by se nemělo nic stát, je to jen další paralelní spínač blinkrů / houkačky nezávislý na ovladačích, co jsou na řidítkách. Imoblizer ale bude seriový spínač v obvodu zapalování, takže když imobilizer odpojíš, zůstane ti rozpojený obvod zapalování, tj. startér točí, ale svíčky nehází jiskru. Podle mě bude třeba kontakty po imobilizeru spojit další drátovou propojkou. Při postupu metodou pokus/omyl by to ale nejdřív chtělo vyloučit kontakty s napájením (zkontrolovat měřákem), jinak se zkratuje baterie a spálí pojistka. Na některým pinu je napětí trvale, na některým až po otočení klíčku na ON.

1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm

30.3.2016 v 02:26 | Nahoru | #17
Jsou to dvě věci spojené....Imo a alarm...na alarmu nezáleží, ten se jen odstraní, ale Imobilizací se obvykle rozumí přerušení některých rfunkčních obvodů, které jsou následně spínány relátkem v krabičce toho imobilizeru...obvykle se přerušuje buď zapalování, nebo vstřikování..tedy konkrétně přívod zapalovacích cívek ( klíčkem spínané +), a u stříkačky se přerušuje obvod čerpadla. Netvrdím, že to tak máš i ty, ale neorigo imobilizery se tak instalují...takže si zjisti, kam ti vedou tyhle rozpínací okruhy, můžeš mít variantu s jednou, nebo s oběma možnostma...bývají tedy jedno, nebo dvou - kanálové....Až to místo najdeš, spoj původní drát zase do origo stavu a pak to pojede....většinou to bývají párové vodiče stejné barvy, jen jeden mívá pruh( např.zelená/zlená s pruhem, šedá/šedá s pruhem)...a až to budeš spojovat, tak pořádně, žádný kroucení drátů, jen čistý, dobře izolovaný spoje.

(reakce na) zablokovany alarm

30.3.2016 v 05:40 | Nahoru | #18

Bandaska píše: Jsou to dvě věci spojené....Imo a alarm...na alarmu nezáleží, ten se jen odstraní, ale Imobilizací se obvykle rozumí přerušení některých rfunkčních obvodů, které jsou následně spínány relátkem v krabičce toho imobilizeru...obvykle se přerušuje buď zapalování, nebo vstřikování..tedy konkrétně přívod zapalovacích cívek ( klíčkem spínané +), a u stříkačky se přerušuje obvod čerpadla. Netvrdím, že to tak máš i ty, ale neorigo imobilizery se tak instalují...takže si zjisti, kam ti vedou tyhle rozpínací okruhy, můžeš mít variantu s jednou, nebo s oběma možnostma...bývají tedy jedno, nebo dvou - kanálové....Až to místo najdeš, spoj původní drát zase do origo stavu a pak to pojede....většinou to bývají párové vodiče stejné barvy, jen jeden mívá pruh( např.zelená/zlená s pruhem, šedá/šedá s pruhem)...a až to budeš spojovat, tak pořádně, žádný kroucení drátů, jen čistý, dobře izolovaný spoje.



Kroucený spoj,nejlepší spoj.

1 reakcí na tento příspěvek zablokovany alarm

30.3.2016 v 08:08 | Nahoru | #19
Neboli ruska pajka :) Pepo, tezko se Ti odporuje, vim ze jsi velmi zdatnej nejen v elektrice, ale pokud to nemyslis ironicky, tak nesouhlasim...neni to dlouho, co jsem mimo jine daval dohromady elektriku na jedne Honde, ktera mela ucvaklej svazek vedouci dopredu a celej, vcetne spinacky byl opravenej ruskou pajkou a doslova hroudana izolacky...vsechny spoje silovejsich vodicu vykvetly s presejpaci spolehlivosti a to vse na zavislosti na teplu od motoru a natoceni riditek...vazne chutovka..

(reakce na) zablokovany alarm

30.3.2016 v 09:16 | Nahoru | #20
Bandaska> Jistěže to neplatí na měď, ale na hliníkové dráty to platilo 100%. Čau.

zablokovany alarm

30.3.2016 v 11:20 | Nahoru | #21
je to jen pripojene na ty tri konektory a na schematu jsem je uz nasel pod cislem 76 tet jeste najit co je kde rozpojene








zablokovany alarm

7.5.2016 v 20:04 | Nahoru | #22
tak to dopadlo ze jsem to po tydenim trapeni vzdal a zevezl do znackoveho servisu tam to stalo 3 tydny a dopadlo to tak ze jsem si to dovezl domu s rozmotanyma svazkama . tady v bazaru jsem koupil pouziity hlavi svazek a doma ho vymnenil potom jsem zjistil s jednim elektikarem ze mam jeste spalenou diodu v jednom relatku . konecne vse zpraveno a zitra snad vyjedu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist