Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.






Téma: škoda ČZ-tky
24.3.2016 v 07:01
Tak jsem se kochal na netu moto a nejel mě tento dokument - jeho název mluví za vše. Co na to říct než - AH JO

1 reakcí na tento příspěvek škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 07:40 | Nahoru | #1
Zato teď tam výroba jen kvete...

2 reakcí na tento příspěvek škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 09:00 | Nahoru | #2
Japonskou ofenzívu neustály ani britské značky. Udivuje mě že se někdo stále domnívá že by to ty české přežily a kdovíjak kvetly.
Jo, ta firma by měla budoucnost a Pudilovy nápady by měly úspěch, kdyby ovšem žil v kapitalistickém, nikoliv socialistickém státě.

Naposledy editováno 24.03.2016 09:06:04

(reakce na) škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 09:17 | Nahoru | #3

seikos píše: Japonskou ofenzívu neustály ani britské značky. Udivuje mě že se někdo stále domnívá že by to ty české přežily a kdovíjak kvetly.
Jo, ta firma by měla budoucnost a Pudilovy nápady by měly úspěch, kdyby ovšem žil v kapitalistickém, nikoliv socialistickém státě.



Tzn., že ani v dnešní době by se pan Pudil s jeho skvělými nápady těžko prosazoval, páč kapitalismus zatím stále neznáme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 09:18 | Nahoru | #4

Fück píše: Zato teď tam výroba jen kvete...





aneb co nezvládli komáři, zvládli polistopadoví kovbojové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 15:16 | Nahoru | #5
FiZzeR> Pokud mi paměť slouží, byl to spíš spagheti western.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 15:20 | Nahoru | #6

Fück píše: FiZzeR> Pokud mi paměť slouží, byl to spíš spagheti western.



a od koho to asi cagiva koupila?? a za kolik co asi v tý fabrice na jawacký dvoutakty a crossové vzducháče mohli vyrábět?? jo z prdu kuličku neuděláš myšlenku neukradneš..hlavně budem všichni chytří a budem nadávat na ostatní..to bylo cinkáního klíčema ,ale pak už se v době privatizace nikdo neozval..všichni souhlasili .. pokud vím fabrika se prodávala a žádný čech ji nechtěl koupit ani pan Pudil

Naposledy editováno 24.03.2016 15:30:49

(reakce na) škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 15:48 | Nahoru | #7
ja1>

škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 18:25 | Nahoru | #8
otázka druhá.. i kdyby se nakrásně vyráběla ,kdo by ji kupoval...JAWA 500 své doby stála nemalý peníz a prodalo se malé množství a spoléhat na export za valuty nešlo.. stejně tak bylo potřeba servisní sít..proto se vyrábělo to ,co bylo výrobně levné a jednoduché na opravu.. takových ideálů je spoustu a jen pár se uchytilo

škoda ČZ-tky

24.3.2016 v 21:23 | Nahoru | #9
Jak píše Fuck....Nadávat na komanče to dokáže každá píč. ale dnes máme víc jak dvacet roků po převratu a Jawa i neméně slavná značka ČZ jsou v prdel..Tak stojí za zamyšlení která doba to posrala. Celej stát rozkradej,cigoš kterej za celej život nešáhnul na práci si stěžuje jak ho čech diskríminuje.Celá evropa zasr.ná islámskejma zmr.ama.Arnošta uznávám jako dokumentaristu ale proč nerejpá do dnešních pohlavárů.A bohové jako Staša.Bártík..Pudil nedošly a nedojdou zaslouženého uznání.

škoda ČZ-tky

25.3.2016 v 09:53 | Nahoru | #10
Škoda čzky????né,škoda železný rudy která na ty hnoje padla

škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 11:13 | Nahoru | #11
http://www.freecomed...en-1998.N8CQaGCT6Z5/

Některé názory jak vystřižené od uvědomělých uživatelů na novinkách ..

škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 12:29 | Nahoru | #12
Krásnej stroj

(reakce na) škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 14:20 | Nahoru | #13
[quote=seikos]Japonskou ofenzívu neustály ani britské značky. Udivuje mě že se někdo stále domnívá že by to ty české přežily a kdovíjak kvetly.

škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 14:24 | Nahoru | #14
Třeba tady:

Je tam hezky popsané, jak zkostnatělí komunisté prostě zaspali na vavřínech...
Je toho víc....

škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 17:45 | Nahoru | #15
Tak mně to tady připadá,jak na schůzi KSČ.Jen se soudruzi nenechte zastrašit a nastolený směr udržte
Posrali to komouši, po "revoluci" u moci zůstali kdo jiný než komouši ,privatizovali zase Komouši,rozprodávali zase komouši, do parlamentu volíme ZASE komouše a v Bruselu sedí ....hádejte kdo?
Jde o to,že Pudil i kdyby chtěl sebevíc,tak nemohl.Když Blata začal dělat 125ku,házeli mu úředníci klacky pod nohy-a čínskej soudruh splnil všechno na jedničkua mohl sem vozit co chtěl.
Ne není ideální stav a ten jako takovej nebude nikdy,ale nebejt komoušů,mněli by jsme se na 99,9% o 100%líp,ať by Čz a Jawa dopadli jakkoli

1 reakcí na tento příspěvek škoda ČZ-tky

26.3.2016 v 20:36 | Nahoru | #16
kdyby byly v prdeli ryby! Od revoluce už uběhlo tolik vody, že je zcela nesmyslné se stále vymlouvat na válku, rozdělení vlivu, vládu, zřízení.....

uvědomte si vy kokoti, že v dnešní době se máme velmi dobře, máme práci, za ní slušné peníze, dostatek jídla, dostatek bytů, koupit se dá cokoli a hned, jet lze kamkoli a kdykoli - tak co kurva chcete víc?????

a mimochodem, značka čz doposud nezanikla... ta fabrika není zavřená, je plná lidá a vyrábí spoustu věcí, dost z toho pod vlastní značkou.... jen už to nejsou motorky, což není zas taková změna, když pro tu fabriku byly vždy ty motorky jen část výrobního programu, což spousta lidí neví.

(reakce na) škoda ČZ-tky

27.3.2016 v 18:07 | Nahoru | #17

pech. píše: kdyby byly v prdeli ryby! Od revoluce už uběhlo tolik vody, že je zcela nesmyslné se stále vymlouvat na válku, rozdělení vlivu, vládu, zřízení.....

uvědomte si vy kokoti, že v dnešní době se máme velmi dobře, máme práci, za ní slušné peníze, dostatek jídla, dostatek bytů, koupit se dá cokoli a hned, jet lze kamkoli a kdykoli - tak co kurva chcete víc?????

a mimochodem, značka čz doposud nezanikla... ta fabrika není zavřená, je plná lidá a vyrábí spoustu věcí, dost z toho pod vlastní značkou.... jen už to nejsou motorky, což není zas taková změna, když pro tu fabriku byly vždy ty motorky jen část výrobního programu, což spousta lidí neví.


jak říkáš.

škoda ČZ-tky

27.3.2016 v 23:16 | Nahoru | #18
Druhé hledisko celé věci je takové, že svět je ještě stále plný těchto zatracovaných jednoduchých strojů. Ty stroje někdo dokázal vyrobit, po světě vyexpedovat, prodat i servisovat. A dost strojů stále i se třemi křížky na krku slouží - dokonce se na tyto stroje stále i v současnosti vyrábějí díly nejen u nás, ale i na Taivanu, v Číně, v Turecku, Egyptě, nebo Brazílii.
Svět totiž není a nikdy nebyl JEN západní Evropa nebo západní + východní pobřeží US, či Kanada.
Nakonec Pája Suchý projel ani ne 2 roky zpět pěkný kus světa a hodně pěkně a všímavě dal tento pohled na papír v knize Jawa kolem světa.

Pohled na naši současnou zemi jsme třeba zrovna dnes potkával všude na Šumavě - paradoxně ze sedla tohoto zatracovaného jednoduchého stroje:
NA JEDNÉ STRANĚ SILNICE CHÁTRAJÍCÍ ZEMĚDĚLSKÉ DRUŽSTVO PONECHANÉ 25 LET SVÉMU OSUDU --- NA DRUHÉ STRANĚ SILNICE NOVÝ ZEMĚDĚLSKÝ PODNIK CHLUBÍCÍ SE, ŽE BYL ZAPLACENÝZ HVĚZDNATÝM KOLEČKEM A MÍSTO JÍDLA VYRÁBĚJÍCÍ ELEKTRICKÝ PROUD.
To zchátralé fungovalo v rostlinné a živočišné výrobě a bylo postaveno našimi lidmi, za naše prašule, pro naše nakrmení /// to druhé "prosperující" bylo postaveno v podstatě na dluh, místo uživení národa zneužívá zemi ke šroubování výroby biomasy a následně výrobě zbytečné elektrické energie (které je na trhu přebytek).

Ano, jako generace se máme opticky dobře. Máme dostupné spousty hraček, ale stačí nám každému hrozně málo, abychom co se týče věcí základních na přežití (bydlení, zdravotnictví, školné, kriminalita....), upadli do hlubokých sraček.

škoda ČZ-tky

27.3.2016 v 23:45 | Nahoru | #19
Franky: to je tím, že všechno má svý meze a svět není černobílý, vždycky se najde něco lepší, něco horší.... Dříve se propagvalo to, dneska ono a s tím souvisejí i tam nesmyslná rozhodnutí a záměry. Produkce zbytečných, předražených a nekvalitních biopaliv, vlastně jako výroba jakýchkoli energií z potravin je blbost.

Nad stroji jednoduchými, vrtošivými i trvanlivými se opovrhuje tady (kde není problém provozovat moderní - choulostivější - věc protože je v lecčems lepší... Nicméně velká část světa opovrhuje dnešními +-100k/500ccm motory, protože na to co se dá v těch končinách sehnat by to nejelo vůbec, nebo horko těžko, nikdo by si s tím nevěděl rady a už od prvního návrhu je to pro tamní podmínky v lecčems nevhodné... však víš...

Takže opovržení je oboustranné, dané místními podmínkami a potřebami... jezdí toho po světě mraky a vyrábí/vyráběl to během té doby kde kdo, t.j. i my...

V tamních podmínkách si nežijí tak luxusně jako my (alespoň podle našich měřítek) nicméně přesto mohou být spokojení a opovrhovat námi, co potřebujeme (hypoteticky) všemožnejch krámů, abychom si připadali spokojeně....

To je jako když evropani a američani vlezli do afriky mezi domorodce, kteří byli schopni v těch podmínkách žít po tisíce let téměř bez ničeho a začnou jim tam něco tlačit do hlavy, když jsou z toho vlastně jen problémy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Neřešitelný problém hoši [1, 2, 3] ČZ 150 FiZzeR 84 1.7.2019 v 20:20 Kohlstein
pružina startování ČZ 150 1Marten1 3 30.4.2019 v 17:32 1Marten1
Problém předního sedla ČZ 150C ČZ 150 ČZ 500 Henry1879 1 19.2.2019 v 17:29 jawarmaniak
ČZ 150, zapalování ČZ 150 mira592 18 19.2.2019 v 17:20 jawarmaniak

TOPlist