bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?
22.3.2016 v 19:30
když si chci orientačně změřit AFR a připojim voltmetr na lambdu dostanu hodnotu např 0.7V když signál lambdy odpojim od ECU a změřím tak je na ní 0.9V a já nevím jestli kvůli regulaci ECU nebo kvuli tomu že je lambda "nezatížená". Je relevantní měřit napští na odpojené lambda sondě od ECU?

1 reakcí na tento příspěvek meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?

23.3.2016 v 10:35 | Nahoru | #1
do Prahy to mám kousek, máš samotnou lambdu nebo i s nějakou elektronikou která je schopná logovat? já to právě dělám kvůli laďákum protože jsem je dal i se svodama a upravenym sáním, moto jede jak z praku a i v nižších otáčkách je to kultivovanější než série. takže to bude asi OK, jen nesnesu ten pocit že je to naladěný naslepo a ne dle lambdy :)

ještě k tý audi, ta mělauzkopasmovou lambdu stejnou jako skodovka. normalně na uzkopasmovou lambda sondu auta naladím. jedu do kopce plný plyn a lambda ukazuke např 0.7V tak přidám palivo a lambda ukazuje např 0.8V tak zase přidám dokud se nedostanu na 0.9V, vždy je cítit jak se výkon zlepšuje. když mi to hned na začátku testu ukáže 0.9V tak zkusím trochu paliva ubrat abych věděl že lambda neni chudák už "na doraz" a ubirám dokud to neukáže 0.8V pak se trochu vrátim na 0.9V a sice nevím jestli je tam ideální směs, což nepoznáme nikdy u 4 válce s jednou sondou ale vím že je to naladěné lépe než když to ke mně přijelo a vím že to nezničí motor z důvodu chudé směsy,

(reakce na) meření na lambda sondě - je tu nějaký znalec?

23.3.2016 v 11:05 | Nahoru | #2

prodamCBR píše:

.......jedu do kopce plný plyn a lambda ukazuke např 0.7V tak přidám palivo a lambda ukazuje např 0.8V tak zase přidám dokud se nedostanu na 0.9V, vždy je cítit jak se výkon zlepšuje. když mi to hned na začátku testu ukáže 0.9V tak zkusím trochu paliva ubrat abych věděl že lambda neni chudák už "na doraz" a ubirám dokud to neukáže 0.8V pak se trochu vrátim na 0.9V a sice nevím jestli je tam ideální směs, což nepoznáme nikdy u 4 válce s jednou sondou ale vím že je to naladěné lépe než když to ke mně přijelo a vím že to nezničí motor z důvodu chudé směsy,



už mně nebaví tady objajovat své zkušenosti..... a teoretizovat tady o hovně.....,ale ještě ti řeknu,že v reálu tohle udělat se skokovkou absolutně nemáš šanci
pokud nezůstane jen u keců a opravdu to budeš chtít zrealizovat,tak se přesvědčíš sám.

byl jsi někdy na brzdě s retardérem a nebo viděl alespoň odleděnou mapu?víš kolik je to čísel,jak moc se to všechno mění podle zatížení a pod...?
není to kosmická technoligie,všechno jde,ale tak jak si to představuješ ty-to nejde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... kaba07 2 9.4.2021 v 12:07 kaba07
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta Adruj 132 23.12.2019 v 10:25 SirIndy
Ducati "zakladni" model vs. "S" model Ducati 1098 S, Ducati Monster S4R S Testastretta, Du... Ajny 24 7.1.2017 v 11:21 Radim.Klym
Monster a nákup poškodeného rámu Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... rask_777 13 2.8.2016 v 12:36 selkie
Stocene km aneb finta ceskeho bazaristy [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta cefro 74 2.2.2014 v 12:10 fistron


TOPlist