bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
17.3.2016 v 09:37
ahoj chci se zeptat je nakej rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 09:53 | Nahoru | #1
Ahoj, rozdíl je v názvu....

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 09:55 | Nahoru | #2
na tohle téma toho je tady a hlavně na bmwgs.cz napsáno až až. Stačí hledat a informace získáš.
Jinak ANO, rozdíl v nich je.

2 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 10:34 | Nahoru | #3
První je hnusná a druhá méně hnusná

1100

1150

V technických údajích vidíš že je rozdíl úplně ve všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 11:41 | Nahoru | #4
seikos> ty máš hroznou bávofobii

Naposledy editováno 17.03.2016 11:41:25

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 12:05 | Nahoru | #5
R1150 GS jsem měl a bylo tohrozný. Na R1100 GS jsem jel a to bylo ještě horší ...

(reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 13:51 | Nahoru | #6

gio9 píše: seikos> ty máš hroznou bávofobii


Proč?
Já báwo mám, a esteticky mi taky připadá v podstatě hnusný. Ale po stránce funkce a užitnosti jsem z něj nadšený a rozhodně ho hned tak neprodám

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 19:53 | Nahoru | #7
seikos má pravdu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 19:56 | Nahoru | #8

seikos píše: První je hnusná a druhá méně hnusná

1100

1150

V technických údajích vidíš že je rozdíl úplně ve všem

A třetí R1200GS je lehčí, rychlejší uspornější, levnější.

1 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 19:58 | Nahoru | #9
Na 1100 je sytič, na to bych si musel přistat.

(reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 20:02 | Nahoru | #10

petrumr píše: Na 1100 je sytič, na to bych si musel přistat.



Na 1150 taky. Ale ani u jedne to neni sytic v pravem slova smyslu (obe motorky maji vstrikovani). Jen takovy rucni plyn, mirne to potahne za plynove lanko.

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 20:15 | Nahoru | #11
To vím, znám s 1100, volnoběh se šteluje vlastně šroubkem, u 12 už elektronicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 20:26 | Nahoru | #12

petrumr píše: A třetí R1200GS je lehčí, rychlejší uspornější, levnější.

1200GS je levnější? A kde?

1 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 20:36 | Nahoru | #13
Na moravě asi, podívej se na ceny 1150 v praze a 1200 na moravě. Ušetříš, já jsem chtěl kupovat 1150, tak asi vím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 21:12 | Nahoru | #14

seikos píše: 1200GS je levnější? A kde?



Nech ho, Petr to ví nejlíp

(reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

17.3.2016 v 23:39 | Nahoru | #15

petrumr píše: Na moravě asi, podívej se na ceny 1150 v praze a 1200 na moravě. Ušetříš, já jsem chtěl kupovat 1150, tak asi vím.

já si tedy nemůžu pomoct, ale když se podívám na 1200, tak ty začínají na 150k. R1150GS začíná na 100k a je uplne fuk jestli na moravě nebo v Praze. Tuhle jsi tvrdil v jednou tématu že dvanáctistovka se dá koupit za 70 000 tak to by mě fakt zajímalo kde. To musí být ledaže totální bouračka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

18.3.2016 v 17:47 | Nahoru | #16

Piwell píše: Nech ho, Petr to ví nejlíp

Kdybych měl prachy, tak koupím stelvio nebo V-strom. 1200gs s posilovačem nikdo nechce, aby se toho zbavil tak musel dát nový pneu a udělat servis. Já jsem to vlastně vyměnil za 650gs.

(reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

19.3.2016 v 07:31 | Nahoru | #17

petrumr píše: Kdybych měl prachy, tak koupím stelvio nebo V-strom. 1200gs s posilovačem nikdo nechce, aby se toho zbavil tak musel dát nový pneu a udělat servis. Já jsem to vlastně vyměnil za 650gs.

jak kdybych mel prachy? Ja jsem Stelvio kupoval za 99 tis a jeste jsem k tomu dostal kufry zdarma. V severnich cechach je hrozne levno

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

19.3.2016 v 07:38 | Nahoru | #18
Tos měl štěstí, já jsem chtěl nový model a všichni koupili skladovku co někde stála 5 roků. než si našlo kupce a chtěli za to 110tkč, já si nepůjčuji ani korunu tak měli smolíka, ale očividně chtěli se toho zbavit a mohli slevit, ale co už.

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

19.3.2016 v 21:03 | Nahoru | #19
vzhled je ciste subjektivni zalezitost, mne se treba libi vic bmw nez guzzi, ale chapu, ze dost lidi to vidi jinak. (Vetsina asi ne, protoze vidam spise bmw nez guzzi v porovnani moto za stejnou cenu, chapu, ze ferrari je taky min nez fabii) Ostatni porovnat nemuzu, protoze jsem na stelviu nejel.

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

19.5.2016 v 12:03 | Nahoru | #20
1150 má na rozdíl od 1100:
- 6 kvaltů místo 5ti
- 2lambdy místo jedné
- složitejší elektriku
- FID na opačné straně
- jiné ovládání řídítek
- jinou kyvku kardanu
- posilovač brzd (ne všechny modely)
- méně kvalitní plasty a plexi
- 2 svíčky na válec místo jedné (každou jinou)
- zapalovací cívku na fajfce místo pod nádrží (takže se nově přehřívá a chcípe - ale zase to nemají všechny modely)
- jiné světlo, zobák, štítek, šusplech, stejné brzdiče, ale s nápisem BMW a další design chujoviny
- o něco větší výkon, ale i hmotnost, takže výsledně jede hůř a víc žere (což je spíš přidáním jedné rychlosti, kdy musíš více a zbytečně kvedlat a točit motor)
- jiný obal převodovky a s tím i jinak upevněné stupačky
- hydraulickou spojku místo lanka (do toho nešla ani nové AfrikaTwin z důvodu spolehlivosti)
- celkově se začínalo řešit snížení výrobních nákladů, takže je celkově ošizenější (např. štítek s VIN na krku řízení je samolepka,místo plechu, což je problém u letošních STK, jelikož u tak starý vrány už se obvykle odlepila) takových věcí bych mohl jmenovat celou řadu, ale nechci nikoho provokovat...

Celkově je tedy 1150 bezvýznamný mezityp, který doznal hodně změn oproti 1100, žádná ale nebyla stěžejní, aby se za ní vyplatilo připlácet a předehnala v něčem svého předchůdce... většina změn byla k vyrovnání se s tehdejší japonskou produkcí (6kvaltů, posilovač brzd, 2svíce na válec,hydrospojka) a snížení výrobních nákladů. Jinak je prakticky totožná, lety prověřená a spolehlivá stejně jako starší i novější modely = když se staráš, přežije tě, ale kretén jí spolehlivě dokáže zabít.

Naposledy editováno 19.05.2016 12:09:03

je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS

23.5.2017 v 09:58 | Nahoru | #21
Já jsem uchyl na zobáky a boxery. mě se líbí :D A Hondy. Nic jinyho bych asi nechtěl... uvidíme po pár sezonach s 1150 GS bez abs a s dlouhou 6. 120km/h - 3500ot - paráda.
Jinak Hrabě X má recht předsedo :)

Naposledy editováno 23.05.2017 09:59:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS SimplyGreen 4 28.6.2023 v 16:22 nevo7
turecko 2023 BMW R 1100 GS hansdorf 0 7.5.2023 v 18:37 hansdorf
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS hansdorf 2 17.8.2022 v 09:57 hansdorf
Přepadová hadička BMW R 1100 GS ktmpower 2 19.6.2022 v 20:59 ktmpower


TOPlist