1 reakcí na tento příspěvek Tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning
Nicméně díra ve výkonnějším válci, v kolínku, je 18mm a něco, takže dávat tam karbec s průměrem difuzoru 19mm jaksi postrádá smysl.
Nejmenší průměr sání by měl být právě v difuzoru karburátoru a směrem k válci by se měl průřez plynule zvětšovat.
Schodky nadělajů enom paseku.
A kdo si myslí, že když se tam dá karbec jak kráva, že to pojede líp...kulový.
To bys musel přožďárat sání až do válce. A montáží většího karbece prakticky enom zvýšíš špicu a spotřebu, to znamená, že motor pojede spíš jen "nahoře"...a to jaksi pro normální provoz moc dobré néni...se taky klidně može stat, že původní motor bez neodborných úprav pojede líp, páč bude mít lepší průběh výkonové křivky.
Ostatně aj montáž výkonnějšího kitu vyžaduje alespoň nějaké elementární znalosti se seřizováním motorů...
A malý motor vyžaduje velmi přesnou montáž a seřízení, protože záleží na každé maličkosti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | DRotter | 7 | 6.4.2024 v 18:57 DRotter |
Dandy 50 Jawa 50 Dandy | bukovjan | 5 | 2.3.2024 v 16:26 bukovjan |
Jawa Dandy 50 Sachs nastavenie zapa... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 4 | 8.7.2023 v 04:01 2stroke |
Jawa dandy Sachs odmontovanie kolen... Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 0 | 20.6.2023 v 20:38 Jawak123 |
Jawa Dandy Zakladanie radenia Jawa 50 Dandy | Jawak123 | 15 | 5.5.2023 v 21:29 Zdenalbenal |