globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rada pro začátečníka
10.3.2016 v 20:49
Prosím o radu
jsem začátečník, jakou motorku si mám pořídit. Řidičák jsem si dodělala na maximum. Moc silný stroj nechci, jezdila jsem trochu na 350. Chtela bych něco dobře ovladatelneho, nejsem žádný obr, měřim 165 cm. Dekuji za rady předem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 09:52 | Nahoru | #31
prackarr>
Diky za nabídku, chtělo by to však nějaké foto a taky cenu, ať to mohu okouknout a pak třeba zajed .

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 10:34 | Nahoru | #32
priatelka ma F650CS scarver, znizeny o cca 3 cm. Ona ma 165 cm a dociahne skoro celou nohou. Ako pisali vyssie- na manipulaciu ej to velmi dobre moto, pretoze to nema tendenciu padat do strany (nizke taziste) - problem je trochu ze je to jednovalec a dost zabera odspocu (nie je moc linearny nastup) co moze zaciatocnikovi robit problemy. Ale v zasade si myslim ze je to nenarocne a zabavne moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 10:37 | Nahoru | #33
hanac> Chápu, byla jsem na tom stejně, ale věděla jsem že do 125 jít nechci, což by na začátek bylo asi ideální. Váhala jsem mezi GS 500 a Hondou CBF 500. Mám nějakých 178 cm a ta Honda je těžší a trochu vyšší, takže bych do ní s tvojí výškou nešla. Nejlepší je jet se na pár motorek podívat a projet si je. Podle toho si uděláš nejlíp názor.

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 11:16 | Nahoru | #34
bejt malá ženská,koupil bych si malýho monstera.




je to divný,ale žádnýho na prodej nemám

Naposledy editováno 11.03.2016 11:17:59

2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

11.3.2016 v 11:36 | Nahoru | #35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 12:02 | Nahoru | #36
Léňa1> Ta 500 mě taky láká, ale musim to omrknout a zkusit, stejně si musim zvyknout . Každá je jinå a uvidim co mi bude sedět. Budu hledat, snad něco potkám co mě nadchne i cenou

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 12:11 | Nahoru | #37
hanac> GS prodavam za 50 je to rok 2007 kdyztak ji mám tady na motorkarich v bazaru jsou tam i fotky tak se podívej jestli se na ní chceš jen posadit abys vyzkoušela jestli dosahnes tak se můžeme domluvit samozřejmě nezavazne ale to spíš po telefonu nebo pošli mail

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 12:45 | Nahoru | #38

dejf. píše: jak tu fsichni nabizej to svoje

GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.
GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 12:49 | Nahoru | #39
seikos> A to já zase jo Alespoň se naučíš jak dělat servis a nabereš spoustu zkušeností na co si dát pozor při přechodu na silnější
A když s tím lehneš, tak to tolik nesere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 12:52 | Nahoru | #40

seikos píše: GS500, CBF600 - takový šroty Jasně. Chtějí se toho zbavit a nikdo to nechce.
GS500 - obvykle putovní šrot, který měl už 8 majitelů. Obvykle źeny, které se na tom učily jezdit, padat, drbat spojku a občas projíždět přikopy. Servis na pytel, protože to vždy "servisuje kamarád motorkář", každá druhá GS500 cvaká jak mlátička obilí a žere olej.
Popravdě, takovýhle motorky bych nedoporučil ani nepříteli.



A neni lepsi nez mlatit novou a hezkou motorkou pokracovat v omlaceni neceho takovydleho ?

Ale jinak ja bych doporucil lehci motorku. Problem je ze Duku/RC390tek, Yamah R3, Hond VTR250, a podobnejch sympatickejch lehkejch motorek ktery nejsou ani ostry sestikilo, ani chcipla dvacka nejsou ojetiny, protoze s tim vyrobci lezou teprve ted. A je to skoda, TO jsou spravny motorky na pokracovani jezdeni po dvackach. Uz to celkem jede, proti sestikilu to ma o 50 kilo min ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:19 | Nahoru | #41
Ozzy_> uz tu kacenu taky prodavas jo?

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:25 | Nahoru | #42

dejf. píše: Ozzy_> uz tu kacenu taky prodavas jo?



Tema se jmenuje: "rada pro zacatecnika", a ne bazar (i kdyz nekteri zrejme neumeji cist )

Cmeldu si zlomim sam

Naposledy editováno 11.03.2016 13:25:53

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:34 | Nahoru | #43
hanac> Přesně tak, omrkni to a uvidíš co ti sedne.

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:38 | Nahoru | #44

Ozzy_ píše: A neni lepsi nez mlatit novou a hezkou motorkou pokracovat v omlaceni neceho takovydleho ?

Ale jinak ja bych doporucil lehci motorku. Problem je ze Duku/RC390tek, Yamah R3, Hond VTR250, a podobnejch sympatickejch lehkejch motorek ktery nejsou ani ostry sestikilo, ani chcipla dvacka nejsou ojetiny, protoze s tim vyrobci lezou teprve ted. A je to skoda, TO jsou spravny motorky na pokracovani jezdeni po dvackach. Uz to celkem jede, proti sestikilu to ma o 50 kilo min ....

je uplne nejlepsi nemlatit s novou motorkou. A presne jak pises. Radsi koupit novou lehkou 390 se kterou nesvihnes na krizovatce a nemuset se o ni strachovat ze te nekde necha, nez resit zavady na 100x spadle GS500.

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:40 | Nahoru | #45
Ozzy_> Hmmmmm tak ta je.

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:51 | Nahoru | #46
Ja osobne bych subtilnejsimu zacatecnikovi spis doporucil neco jako VTR 250 nebo Duke 390 z nahacu. Pokud to ma byt "kapotovane a krasne", tak Ninja 250 nebo Yamaha R3 nebo tu uz uvedenou RC390ku. S tim teda ze roztloukani kapot je vyrazne drazsi

Rozhodne jsou to uz motorky, co nemaj problem pri spravnym razeni predjizdet a na silnici nejsou stvana zver i kamionama jako dvacy. (maximalky 150+ ktera zacatecnikovi na nahaci bohate staci). Zaroven jsou proti dokola omilanejm petikilum noveji a o hodne lehci -> ovladatelnejsi. A to je myslim pro zacatecnika daleko dulezitejsi.

Jak rikam, jediny problem techdle stroju je ze se vyrabeji kratce, takze nabidka ojetin je mala a jsou celkem vysoko. Ale to si musi uz kazdy srovnat se svym budgetem.

Par cisel:

VTR250 - 32 koni / 139kg
Duke 390 - 44 koni / 139kg

GS500 - 46 koni / 169kg
CB500 - 55koni / 173kg

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 13:59 | Nahoru | #47
Koukni na ER-6 F nebo N, to je hodná a nízká motorka. Má správný počet válců (2) a brzdy nejsou vraždy.. Moje paní (164cm) z ní dosáhne špičkama na obou stranách. GS 500E je fajn motorka, ale tu údržbu co vyžaduje nechceš..

2 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

11.3.2016 v 15:49 | Nahoru | #48
Asi se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale znám pár holek, co začínaly hned třeba na CB 500 a věděli, že "je to v hlavě" a tak jezděj pomalu a opatrně již třeba 3 roky, a pořád to nemaj v ruce, ani v hlavě. Prostě jezděj na tom jak s hnojem, protože se tý motorky bojej a protože je na ně v podstatě těžká. Přestože máme rovnoprávnost, ženy a muži si nejsou rovni ve fyzické síle a ve velikosti, resp. hmotnosti.
Takže, pokud si chceš opravdu dobře zajezdit, naučit se pořádně a jistě ovládat motocykl - začni na 125. Moderní čtyřtakt je něco o dost jinýho, než Jawa 350. Jede to skoro stejně, žere to míň a hlavně to je lehčí. Ta váha je hodně důležitá, při parkování, při vyndavání motorky z garáže, při zábraně pádu, při zastavování na křižovatkách. A taky při jízdě. Navíc 125 se snadno koupí i prodá. A za rok, dva se můžeš podívat po něčem silnějším. Jakou 125 to je pak na tobě - co se ti bude líbit víc a kolik do toho budeš chtít dát peněz. Já bejt mladej a při penězích, šel bych do KTM DUKE 125, příp. 200. NE 390 - ta už začátečníka snadno vyleká. Ale existuje plno jinejch fajn 125.

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 16:03 | Nahoru | #49
MartinNTV: Hele souhlasim, ale tudle radu nebude brat nikdo vazne, tak jsem si ji nechal pro sebe

(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 16:08 | Nahoru | #50

MartinNTV píše: Asi se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale znám pár holek, co začínaly hned třeba na CB 500 a věděli, že "je to v hlavě" a tak jezděj pomalu a opatrně již třeba 3 roky, a pořád to nemaj v ruce, ani v hlavě. Prostě jezděj na tom jak s hnojem, protože se tý motorky bojej a protože je na ně v podstatě těžká. Přestože máme rovnoprávnost, ženy a muži si nejsou rovni ve fyzické síle a ve velikosti, resp. hmotnosti.
Takže, pokud si chceš opravdu dobře zajezdit, naučit se pořádně a jistě ovládat motocykl - začni na 125. Moderní čtyřtakt je něco o dost jinýho, než Jawa 350. Jede to skoro stejně, žere to míň a hlavně to je lehčí. Ta váha je hodně důležitá, při parkování, při vyndavání motorky z garáže, při zábraně pádu, při zastavování na křižovatkách. A taky při jízdě. Navíc 125 se snadno koupí i prodá. A za rok, dva se můžeš podívat po něčem silnějším. Jakou 125 to je pak na tobě - co se ti bude líbit víc a kolik do toho budeš chtít dát peněz. Já bejt mladej a při penězích, šel bych do KTM DUKE 125, příp. 200. NE 390 - ta už začátečníka snadno vyleká. Ale existuje plno jinejch fajn 125.


stejně jak psal ozzy, souhlasím,ale asi jsi hodil hrách na zeď...

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 16:33 | Nahoru | #51
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:33:49

1 reakcí na tento příspěvek rada pro začátečníka

11.3.2016 v 17:37 | Nahoru | #52
nevím co všichni mají s ER5, takej šrot si koupí jen blázen co na tom nejel. Je to jak 350ka, nejede, nebrzdí....kup si raději nejakou polokapotovanou 6ku a uděláš líp. Ideál 4vál, protože má sametovej průběh a začátečníka to nevystraší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 18:21 | Nahoru | #53
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:33:40

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 18:22 | Nahoru | #54
To není možný. 1 000 000 + 1 dotaz, JAKOU NA ZAČÁTEK a máte aspoň snahu poradit. Žádný keci o debilech. Je to hezké a šlechtí vás to

Sakra, už to vidím. Hanac má červenýho panáčka, takže jenom hromada mlsných kocourů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 19:58 | Nahoru | #55
Shadom>Tak bandaska není žádná hitparáda, co si budeme vykládat. Moto typu Fazer, Hornet, pokud 2val, tak monster, er6, případně SV. Jel jsem na er5, a bylo to největší zklamání co jsem asi za celou dobu zažil. Když jsem pak sedl na Fazera, tak to byla radost. Jak ovladatelnost, vybrace, cestování, nefouká na tebe...a kdo jezdí na er5 170? Motorka použitelná tak do 140 a to je fakt max, pak je to utrpení. Taky bych chtěl poplivat podvozek....to je jak jízda na hadu

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 20:17 | Nahoru | #56
Ahoj, tohle jsem řešil koncem minulýho roku. První motorka po autoškole. Vybíral jsem mezi Kawasaki Er5, Ducati Monster 600, Honda CB500 a nakonec jsem koupil Suzuki Sv 650 první generace.

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 20:18 | Nahoru | #57
Jdi do 750 virago ,je dost silná a lehká a bude se ti na ní krásně jezdit,má nízko těžiště

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 20:53 | Nahoru | #58
CHTĚLO BY TO MÍT ALESPOŇ HRUBOU PŘEDSTAVU - co by se Ti líbilo!
Kamarádka (35) si loni pořídila třístovku Benelli. A není to špatné svezení, vzhled, jméno a nakonec ani cena něco přes 100 000 za novou, panensky voňavou.
Nakonec i kamarád co na svém Fazeru 6 najezdil už přes 110 000km povídal, že až umře Fazer (což zatím rozhodně nevypadá) - pořídí si některou ze třístovek na trhu. Výkon stačí a nová se zárukou - je nová se zárukou.
http://www.motorkari...i-bn-251-935510.html
http://www.benelli-m...cykly/benelli-bn-302

Naposledy editováno 11.03.2016 21:01:28

rada pro začátečníka

11.3.2016 v 21:45 | Nahoru | #59









(reakce na) rada pro začátečníka

11.3.2016 v 21:52 | Nahoru | #60
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:33:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist