globalmoto_duben_nolan




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ligier Ambra
Dobrý den, vím že to sem nepatří a předem se za to omlouvám ale potřebuji pár menších rad...jen bych prosil aby jste se drželi tématu a nevysvětlovali mě proč si to nekupovat nebo že se zabiju...
Chci si kupovat Ligier Ambra jedná se o mopedauto...
má to motor Lombardini 505ccm s výkonem něco okolo 5KW+-
zajímá mě
- na co si dát při koupi pozor...
-kolik je možné z tohoto motoru různými úpravami dostat -vím že se smí ject pouze 45km/h nemám v plánu stím lítat na silnicích víc než 50 ale chci vědět jestli jde z toho dostat víc jde mi hlavně o to že nebudu jezdit sám a ve dvouch už to bude asi dostávat zabrat...

Prosím potřeboval bych poradit co nejdříve...

Ligier Ambra

29.2.2016 v 23:15 | Nahoru | #1
nekupuj si to

Ligier Ambra

1.3.2016 v 07:03 | Nahoru | #2
Rozmlouvat ti to nebudu, bylo to nějakou dobu v baráku a byl jsem rád, když to z něj zmizelo. Má hliníkový rám, hlavně prohlídnout tu část před motorem, jestli to není někde vařené, variátor je poměrně nízko, stejně přední hrana nárazníku, není problém s tím někde zachytit. Dobíjení je řešeno alternátorem zapracovaným do setrváku a úplně stejným regulátorem jak u motorek(ten nám taky kleknul a byli jsme pro něj v Rakousku). Aixam je v tomto asi trošku lepší. V každém případě až to budete kupovat, ať je ten motor před startem studený(má to žhavicí svíčky), ať poznáte jak ten motor startuje. Je třeba si uvědomit, že se u tohoto stroje hraje na co nejmenší váhu a co šlo je ojebaný, o bezpečnosti nemůže být ani řeč, Trabant je proti tomu tank. Mnoho štěstí při nákupu .

Ligier Ambra

1.3.2016 v 07:39 | Nahoru | #3
S motorem toho moc dělat nejde, tedy bez větších zásahů. Můžeš ale upravit rychlost změnou válečků variátoru. Jinak jsou to jednoduchá autíčka a pokud nejsi levej, tak si uděláš téměř cokoli. Díly jsou drahé, ale dají se nahradit. Třeba brzdový válec ze Škoda 120 atd. Doporučil bych spíš Aixam, zdá se mi jednodušší.
Jinak, vím, že jdu proti proudu, ale vynikající autíčka nejen pro náctileté ale i do města.
Ještě pozor - ne všechna jsou od 15,let

Naposledy editováno 01.03.2016 07:42:11

2 reakcí na tento příspěvek Ligier Ambra

1.3.2016 v 10:45 | Nahoru | #4
u nas to jeden mel a okamzite to slo z baraku, problem je ta rychlost, ono totiz ani do mesta neni tech 45 nic moc (tusim, ze se dostal k tachometrove 50)
a pokud s tim vyrazil na obchvat mesta (u nas je 70km/h) tak ten pocit, ze mu byl kazdou chvili nekdo nalepeny na zadek (nejcasteji kamionaci a velka SUV) za to pry nestal
i ve meste ho vetsina aut "tlacila" pred sebou, pokud nebyla silnice vylozene ucpana
to radeji svoje dite posadim na 50 a pote od 16-ti na 125 skutra, ktery ma rezervu na to se svizne pohybovat po meste a nedelat nikde brzdu

(reakce na) Ligier Ambra

1.3.2016 v 13:11 | Nahoru | #5

aldakaw píše: u nas to jeden mel a okamzite to slo z baraku, problem je ta rychlost, ono totiz ani do mesta neni tech 45 nic moc (tusim, ze se dostal k tachometrove 50)
a pokud s tim vyrazil na obchvat mesta (u nas je 70km/h) tak ten pocit, ze mu byl kazdou chvili nekdo nalepeny na zadek (nejcasteji kamionaci a velka SUV) za to pry nestal
i ve meste ho vetsina aut "tlacila" pred sebou, pokud nebyla silnice vylozene ucpana
to radeji svoje dite posadim na 50 a pote od 16-ti na 125 skutra, ktery ma rezervu na to se svizne pohybovat po meste a nedelat nikde brzdu



Já bych se v tom taky dost bál, nedávno jsem jel v krátký felicii a taky nic moc pocit. A to je proti tomu BVP ...

Ligier Ambra

1.3.2016 v 13:43 | Nahoru | #6
Vím co tím myslíte, taky se mě do toho tolik nechce ale na druhou stranu pohodlí za deště i zimy...
Myslíte si že rok 2000 a stav tachometru 40.000,- je dobré ? Většina ma i 80.000...nájezdům tak 20-25.000 pak půjde pryč....

Ligier Ambra

1.3.2016 v 15:05 | Nahoru | #7
Já bych to nechtěl ani kdyby mi k tomu dávali benzínu a to z toho důvodu že jsem to předjel na babetě. A to bez prdele.

Ligier Ambra

1.3.2016 v 15:53 | Nahoru | #8
Když jsem byl ještě na střední tak s tím jeden týpek denně dojížděl. No jednou vylezu ven, jdu na parkoviště k motorce a co nevidím? Mini autíčko otočené o 90 stupňů, takže bez možnosti vyjet spolužáci mu to o volné hodině otočili jinak s tím nemám žádnou zkušenost, ale vzhledem k max rychlosti=pojízdná rakev

1 reakcí na tento příspěvek Ligier Ambra

2.3.2016 v 07:49 | Nahoru | #9
Nedá mi to abych se znovu neozval. Je ti 15, tak buď rád , že můžeš jezdit. Pravděpodobně to máš do školy. Takže celoroční provoz, dojedeš v teple a v suchu a od konce dubna budeš poslouchat keci od velkých motorkářů. Nic ti nebrání si nějakého fichtla pořídit taky, když nebude pršet.
K jízdě: Je pravda, že se občas nějaký pospíchálek snaží tlačit - no jeho problém. Pokud do tebe zezadu bouchne, tak se ti ve srovnání s motorkou nic nestane. Nejhorší je, se přehnaně uhýbat, to tě klidně vytlačí a za blbce budeš ty. Pokud jedeš traktorem , tak jim taky nezbývá než se s tím smířit. Pokud pojedeš na motorce u kraje, taky se pokusí tam nacpat a je jedno na jaké. Zná to každý, jedeš na supersportu a nechceš z nějakého důvodu překročit rychlost a klidně tě začne předjíždět do kopce před koncem obce kamion, a když zrychlíš, může se pos. U toho autíčka je výhoda, že musí do druhého pruhu. Jediný problém vidím na čtyřproudovce, tam se opravdu může stát, že to někdo nedobrzdí, ale klikatá silnice s plnou čárou, to problém není. Jsi hrdý vůdce kolony. Jezdili s tím moje děti a já také, takže osobní skušenost.

(reakce na) Ligier Ambra

2.3.2016 v 09:21 | Nahoru | #10
8314> Takže je to vlastně, vedle Avie, nejsilnější vozidlo když utáhne celou kolonu

Ligier Ambra

20.8.2016 v 22:18 | Nahoru | #11
Čus, doporučil bych ti spíše aixam..osobně ho mám a je to snad ta nejjednodušší věc že všech liegru a podobných značek od 15 let..krom rychlosti jsem z toho vyždímal 73km/h ale viděl jsem týpky co jeli i 90.. Postup jak na to mám taky ale já to dělat nechci jinak ty starty za staduna..to má pán pravdu.. A Toť asi vše

Ligier Ambra

17.10.2016 v 06:27 | Nahoru | #12
Dobrý den vím že píšu fórum do fórum ale chtěl bych se zeptat chtěl bych jezdit motocross v crosskách se neviznám ale měřím 165cm vážím 70 a je mi 12 protože řidičák na dvácu mohu mít až od šestnácti tak bych chtěl začít jezdit motocross ( ta dváca kterou nyslím je Sachs ZX 125ccm) poradili by jste mi děkuji moc chtěl bych to jezdit s kámoše tomu je 11 a je to prťous ale co a nejsme moc bohatý takže bysme se chtěli s kámošem složit na crossku nevím je tam tak 20-30 táců jo díky moc za odpovědi

Ligier Ambra

19.10.2016 v 17:58 | Nahoru | #13
Já myslím, že v 15 parádní vozítko, pokud tě teda nelákají motorky, a 3 roky v tom přečkáš, získáš nějaký zkušennosti na velký auto a zvykneš si aspoň na provoz. Co se týče, tak by radši vzal Aixam, z důvodu víc dílů a celkově ty ceny dílů jsou na to levnější. Já měl Microcara Lyru a jela mi tachometrovejch 70, jo jsi sice trochu brzda provozu, ale když někdo bude potřebovat tak tě snad předjede to není problém, hlavně že nemusíš chodit pěšky ne:D.. Jo a ohledně toho tuningu znám týpka co tam má Turba z Una a celkově upravy a valí s tím aj 90-100 :D, ale to bych nedoporučoval protože ty brzdy nejsou zas tak moc gute:D
A bacha na kapotu, nevím teda jak aixam ale ten microcar nemá doraz na kapotu, a když jsem jel tak se mi otevřela a brnkla do skla, a sklo KO. a na microcara stálo okno 7k, na aixam myslím 2-3k.. takže určitě udělat zarážku a bacha při koupi, čekni řemen jestli není už takovej před smrtí a víc asi na místě nepoznáš no, ještě vůle v předních kolech, taky ráda praská hřidel, jak to dostáva na prdel při rozjezdech ale tomu se nevyhneš, jinak myslím že poměrně levný vozítko na provoz, a vše si spravíš sám, přece jen je to jednobuch:)) GL při výběru..

(reakce na) Ligier Ambra

8.11.2023 v 13:50 | Nahoru | #14
aldakaw> Je s tim legrace. Jasny, rozjede se to z mirneho kopecku na cca 70km/h (na tachaku 75). Rozjezd na krizovatce normalni. Do kopce to ale zpomali.... to by resilo mit variator tak, aby udrzoval vetsi otacky. Holt jen 4kW. Kdyz teda vezmu Aixam s motorem z402, je to 400ccm. Pak je jeste z482, to je 500ccm. u z482 jde vykon az k 10kW. Oboji dvouvalec. Pionyry a parezy jsme take upravovali, ze jely o dost vic, nez puvodne a neresilo se to. I bouracky byly Ze nekdo ma potrebu jet tesne za Aixamem svedci o tom, ze neni ohleduplnej. Kecy, ze takove auto nema na silnici co delat jsou liche, normalne je to schvalene. Kdyz to nekdo upravi a jezdi s tim treba 70km/h, meli by byt vsichni okolo stastni, ze to tak nebrzdi provoz, ne drzkovat, ne?:) Za me vetsi vykonova rezerva je plus. Problem muze byt nezopovednost 15leteho ridice... ale zminoval jsem nezodpovednost dospelych s velkym autem za Aixamem. Lepeni se za autem znam i ve vetsim aute, nekdo ma tu potrebu. Jezdim vsim moznym, ale Aixam me bavi. Kdyz mam naladu na motorku, vytahnu motorku, kdyz na Aixam, vytahnu ten. Prijde mi nedospele hanit Aixamy, ma to sve misto a vyuziti. Budme ohleduplni k druhym. NA 20km trase prevazne pres mesto normalnim autem usetrim max. 3 minuty tim, ze za mestem jedu treba 110. Takze ani casove to neni nejaky rozdil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
autorádio Aixam 400D piaggio123 15 8.1.2021 v 16:07 krokkrop
Auto od 16 let Aixam 500 slapna1 11 3.12.2018 v 20:49 Gahan37
Aixam zvýšení výkonu Aixam Crossline noname21 29 29.9.2017 v 20:11 OtikZeLhoty
Půjde na aixamu udělat odhlučnění m... [1 ... 4, 5] Aixam 400D Vencbook 146 5.5.2017 v 10:05 SuperSic58
aixam CITY Aixam 400D babahradekbabahradek 1 14.4.2017 v 10:37 Hančaa

TOPlist