globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leo Vince a Akrapovič z Číny
17.2.2016 v 20:49
Už jste někdo zkoušel tyto výfuky?

http://www.aliexpres...23-ab43-9d9755a87c40

Je toho samozřejmě plnej Aliexpress. Cena okolo 1400 Kč a doprava zdarma :D.



Po tom co jsem rozebral originál koncovku Akrapovič za 30 tisíc si nedělám iluze o tom, že by v tom mohl být rozdíl.

Co myslíte kluci?





Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 21:51 | Nahoru | #151

geloš píše: Assasin> Máš nějaké grafy z brzdy k porovnání tvých výfuků? Ideálně včetně AFR. Trochu ztrácím přehled ve vaší debatě. Otevřený BOS ubral markantně na výkonu oproti sériovým koncovkám? A s dB killery je to pocitově zase lepší?



presne jak rikas.

grafy nemam, muzu najit ze zahranici od cloveka co na TL zavodil, resil to same a dosel ke stejnemu vysledku.. ja v te dobe nemel brzdu, tzn jsem mohl zmerit jen AFR a vykon ze zrychleni...

Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 22:19 | Nahoru | #152
Tady jsou grafy z mého porovnání různých svodů a koncovek na Guzzi V11, měřeno v jeden den, vyměňováno přímo na válci, bohužel bez AFR v grafech.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=169820&pgr=8

Oproti originálním reflexním tlumičům můžou absorpční otevřené přinést znatelné rozdíly, ale pouze jaksi z pricipu, jinak si myslím, že většina výrobců nějaký vývoj na brzdě ukazuje jen na papíru. Vyjímkou je Akrapovic, ostatní jsou u mě jen šikovní klempíři. Leo Vince má na stránkách i nějaké nákresy, většinou je tlumič pro mnoho modelů stejný a liší se pouze připojovací trubka na svody.

Ještě musím dodat, že hodně podobné výsledký měření pro stejné kombinace svodů/koncovek jsem objevil na webu už před mým pokusem, je to fajn, když pak naměříš to samé co různé kapacity ze všech světadílů.

Naposledy editováno 16.02.2017 22:37:36

1 reakcí na tento příspěvek Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 22:36 | Nahoru | #153
Gelos: to vidim stejne. U tech koncovek v předchozí diskuzi jsem nemyslel, ze dokážou přinést neco navic, ale ze spis pri špatným designu to proti sérii zhorší vic nez by bylo treba. Běžný koncovky jsou plus minus to same vsechno, az racing program za neco stoji, treba full systémy od arrow, nebo neverim ze micron dela hydroformovany vyfuky "baj voko"
Btw, vcera jsem uklizel na ploše a nasel jsem ten 3d scan - narezanej ten kanál - jsem ti s nim neco slibil ne? Jsem na to zapomnel jako na smrt a ty ses nepripomnel, jeste s tim neco delas, nebo uz je to pase?

Naposledy editováno 16.02.2017 22:39:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 22:39 | Nahoru | #154

assassin píše:
Btw, vcera jsem uklizel na ploše a nasel jsem ten 3d scan - narezanej ten kanál - jsem ti s nim neco slibil ne? Jsem na to zapomnel jako na smrt a ty ses nepripomnel, jeste s tim neco delas, nebo uz je to pase?



Pořád mě to zajímá, ale nechtěl jsem být dotěrný.

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

16.2.2017 v 22:43 | Nahoru | #155

geloš píše: Pořád mě to zajímá, ale nechtěl jsem být dotěrný.



Hele vubec, to se klidne připomen, me neco vytrhne ze soustředění a je to v haji a pak se zbytecne hádám na fóru - o muslimech treba :( kouknu na ten posledni mail, jestli mas nakej update tak posli...

(reakce na) Leo Vince a Akrapovič z Číny

17.2.2017 v 01:29 | Nahoru | #156
MichalR66> jj, ja myslim ze tim nic nezkazis, zrovna ten co jsi psal je i celkem "hezkej" na pohled

assassin> hele nevim, je to takovy zmateny, pises ze koncovka udela jinejm +10HP a Tobe jde vykon dolu v celym spektru, tak nemaji tam oni neco "jinak" ?? tj. jestli to chapu dobre tak vykonove je serie nejhorsi, bez ucpavek lepsi ale furt spatny a s tlumivkama nejlepsi ? taky pises ze mas custom namapovani, nejak nevim co je an tom custom kdyz je to spatny tak jestli nemuze byt problem tam ? .. z toho ze az s tlumivkama je to dobry, bych usuzoval ze je v dany konfiguraci potreba holt zyvsit tlak ve svodech - viz to s clonkou pred koncovkama..

k ojnicim - pises ze to nepomaha, no,.. ovsem z fyziky kdyz jsou ve stejnym motoru o tu cca 1/3 lehci rotacni a zejmena pak kmitajici hmoty soucasti, tak se ten motor prece musi mit sanci roztocit minimalne o par stovek otacek za minutu rychlejs, to leda ze by tam pak byl omezovac nebo to hlidala jina elektronika (jednotka by to priskrtila a vys nepustila..) ?? nevim to taky nechapu...

co se tyka toho "vyvoje", tak jasne, hele ale za 20kkc si fakt (pokud mas COcko a trosku strojniho vybaveni) svaris takovejch "cinskejch koncovek" bohate minimalne treba 6, (a spis 10) takze napr. 2 ruzny delky a 3 ruzny vnitrni prumery a muzes prehazovat a testovat pocitove, klidne i bez brzdy.. proste 20kkc je za koncovku nastrelenejch jak prase,... (samozrejme tim nijak nerozporuju ze kde je poptavka je i nabidka, to je jasny, ..na tom osobne nevidim nic spatnyho )

tak pak napis jestli se to povedlo nejak vyresit/odladit/premapovat...
uff, dnes treti dvacka za tri dny, takze ja se jdu odvalit a padnout do bezvedomi minimalne do rana...

Leo Vince a Akrapovič z Číny

7.2.2018 v 16:36 | Nahoru | #157
Zdarec jen taková otázka narazil jste někdo u toho akrapoviče na problémem s homologací?
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35180 Dnes v 17:30 Veverčák
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist