globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zvýšit výkon
16.2.2016 v 18:50
Zdarec borci, nemáte náhodou někdo tip jak zvýšit výkon u Transalpa 650. Docela jsem za dva roky vymazlil Transalpíka, ale výkon chybí! Jsem před otázkou co dál? Není nějaká cesta ke zvednutí výkonu aspoň o 25%, nebo nevyměnit Transalpíka za Aprilii Capanorta, nebo něco podobného cca do 100 tis.
Předem dík za rady Petr
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 18:56 | Nahoru | #1
Tak na 25% rovnou zapomen

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:02 | Nahoru | #2
Vyšší výkon z něj dostaneš vždycky jenom na úkor jeho životnosti. Je jenom na tobě co chceš. Já jsem vždycky zvyšoval kubatůru s každou další motorkou. A potom jsem koupil alpa jenom šestistovku. A víš co? Užívám si ho. je malej lehkej a dá se s ním dělat mnohem víc než s nějakou těžkou krávou která umí jet 200.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:05 | Nahoru | #3
neco udelas vejfukama, primym filtrem a naladenim jednotky, moc toho ale nebdue, bude to stat moc penez, ale pojede to lip

rozhodne ne 25 procent

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:14 | Nahoru | #4
Když utratíš dalších odhaduji 15 tis, tak zvýšíš výkon tak o 10% max. Hodnotu motorky zvýšíš o 0,5% a za měsíc budeš stejnak řešit co dál.
Takže to nemá smysl. Ne nadarmo se říká, že nejsnažší cesta jak zvýšit výkon je koupit rovnou silnější motorku.

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:33 | Nahoru | #5
Přesně tak jak tady píšou kolegové - žádná jiná cesta není. Musíš si uvědomit co od mašiny očekáváš hned při koupi a podle toho se zařídit.Zásadně jsem proti zvyšování výkonu na úkor životnosti motoru,nehledě na peníze co dotoho vrazíš.Každý je ale strůjcem svého štěstí a tak záleží jen na každém na čem jezdí a s jakým výkonem a kolik jej to nepatrné zvýšení výkonu bude stát. Časem přijdeš na to že výkon mašiny není vše.

zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:33 | Nahoru | #6
Já se trošku pustim na tenkej led. 25%. Jestli dobře počítám TA650 má v základu 52k, takže chceš 65k. Přepočteno na litrovej výkon je to 100k/L. Spočti si pro srovnání kolik je litrovej výkon u ostatních Hondích V-Twinů stejný koncepce ( xrv750, ntv650, vt500, ...) a pak porovnej jejich parametry (komprese, vrtani/zdvih, ...) a uvidis co ti vyjde .

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:40 | Nahoru | #7
Proč ne?Big bore kit,racing vačky,dynojet,power commander,laďák a doladit na brzdě.A za půl roku repete,protože si zvykneš a zas ti budou koníci chybět.

(reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:55 | Nahoru | #8
Anti> No tohle už jsem taky jednou zkoumal. Popravdě, zrovna pro tyhle V-Twiny je trošku problém najít nějaký cost-effective řešní. Big bore kity jsem moc neviděl. Co jsem vyčetl na různejch fórech, tak pokud už se do toho někdo pouští tak to řeší pístama z Honďáckejch aut (většinou z Civiců) z 80tek, protože tam pasujou s minimem úprav. Vačky mají http://www.megacyclecams.com/ ale jen pro TA600...

Naposledy editováno 16.02.2016 20:34:48

zvýšit výkon

16.2.2016 v 19:57 | Nahoru | #9
Napadl mně nejjednodušší a nejúčinější tunig:Narvat tam motor z Afriky.A až to bude málo,vyměnit to za VTR

zvýšit výkon

16.2.2016 v 20:00 | Nahoru | #10
Hele to nema cenu resit, protoze to je nerentabilni zalezitost. Proste alp tak nejak jede tak nejak brzdi. Da se stim najezdit fura kilaku bez toho aniz by na to clovek musel sahnout, alespon pro me je to dost nostalgicka motorka ale to je tak vsechno.
Ma to predni vidli uplne nahovno, brzdy tak mozna do terenu, a smitec letec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 20:59 | Nahoru | #11
Hledám řešení

(reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:02 | Nahoru | #12
Stayer> no právě, tak hledám řešení si ho nechat, ale nestačím na dlouhých přejezdech a hrozně do trápím v 8000 tis. a nestíhám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:03 | Nahoru | #13
KubaLC8> určitě, kolik pomůže laděný výfuk?

(reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #14
seikos> asi jo, ale je to moje první motorka, tak se budu těžko loučit, ale máš pravdu.

(reakce na) zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:16 | Nahoru | #15
jawasy> jako pro začátečníka, to byla pro mne rozumné řešení, tak asi jak čtu, tak to nebudu řešit a rovnou budu hledat novou mašinu. Koukal jsem na foto, nemáš Caponorta? Tohle je řešení co ladím.

zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:23 | Nahoru | #16
Vyfuk udělá dost i psychologicky (aspoň u mne to tak funguje ) slyšís krásně motor, vnimas lépe reakci na plyn...zkus to jako poslední pomazání a pokud te to nezačne zas bavit tak šup do světa...

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

16.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #17
Hrnda? S malým výkonem? To není možný, Hrnda vždycky dělala brutálně překoňovaný bestie jako NTV, FMX, NX, NC, CTX, DN-01

zvýšit výkon

16.2.2016 v 22:09 | Nahoru | #18
Za 2 desítky utracenejch tisíc ve výsledku dostaneš tak pět šemíků navíc. Téměř to nepoznáš a budeš litovat, že jsi nepřesedlal.

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 01:23 | Nahoru | #19
Peťura11> ano vyfuk pomuze jak ktery...
Pokud jsi ochotny dat komplet akrapa (svod,koncovka,naladit pro tento komplet na brzde) urcite to poznas ALE to je treba 25-30 000!!!
Dale ostre vacky,TI ventily,bigbore,k tomu vsemu uz I chlazeni jiny a jako bonus doladit prevodem.... takze upravy za 2x tolik co ma hodnotu motorka...
Ano u okruhovky chapu u TA vazne asi lepsi prodat...

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 08:15 | Nahoru | #20

Peťura11 píše: KubaLC8> určitě, kolik pomůže laděný výfuk?



ladeny vyfuk ti prida kone a par Nm, vzhledem k investici bych se na to asi i vysral, to mas koncovka tak kolem 10, 15, svody tak za 15 - 20, otevrenej filtr za 3000, powecomander 8 - 10000 a ladeni na brzde 5000
kdyz tuhle prodas, techto 50 priplatis mas uz pouzitelnej stroj

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 08:28 | Nahoru | #21

Peťura11 píše: Hledám řešení


Až ten zlatý grál najdeš, tak napiš. Spousta lidí to před tebou až na výjimky vzdala.
Tady máš jednu inspiraci:
http://www.africanqueens.de/Katalog/honda_africatwin/africatwin-motor_-_tuning.html

zvýšit výkon

17.2.2016 v 09:17 | Nahoru | #22
no vidis, 22 koni a 25 NM za pouhych 5500Eur

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

17.2.2016 v 11:43 | Nahoru | #23
kup sadu na zvýšení výkonu. Jmenuje se XRV750.

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 12:11 | Nahoru | #24

elevator píše: kup sadu na zvýšení výkonu. Jmenuje se XRV750.


No to by si pomohl, vždyť to jede skoro stejně
Těch pár šemíků spolehlivě vygumují kila navíc a daleko větší vibrace

zvýšit výkon

17.2.2016 v 13:34 | Nahoru | #25
Kup svody, výfuk, filtr, powercommander, nech to přetryskovat na brzdě a do měsíce si budeš tykat se všema pumpařema v okrese

zvýšit výkon

17.2.2016 v 14:08 | Nahoru | #26
Řešil jsem podobnou věc u TA600 - koupil jsem Tigera 900 Pokud bys chtěl něco živějšího, tak XRV není řešení. TA600 má dokonce papírově lepší zrychlení na 1/4 míle než XRV750 (dle Haynese)
Ale silnější motorka = většinou těžší motorka

zvýšit výkon

17.2.2016 v 18:51 | Nahoru | #27
finačně není žádné řešení efektivní - nejlepší je vyměnit za výkonnější motorku
tady bys do toho nasypal mraky penez, získal pár šemíků navíc, ale podvozek zůstane stejný, spotřeba jde nahoru, životnost dolu...

zvýšit výkon

17.2.2016 v 19:06 | Nahoru | #28
Cestovní endura co jedou jsou vetsinou litry a vys. Tenhle smer proste neni o vykonu ale o jinych vecech. Jinak muzes dat ladak, kn, dyno aby byl motor "ostrejsi" ale dalsi nakladnejsi investice se nevyplati pokud tu motorku nechces mit hodne dlouho. Pri prodeji se ti to nezaplati...

(reakce na) zvýšit výkon

17.2.2016 v 19:24 | Nahoru | #29

Dráťa píše: Hrnda? S malým výkonem? To není možný, Hrnda vždycky dělala brutálně překoňovaný bestie jako NTV, FMX, NX, NC, CTX, DN-01



A ze si na paskal beres zrovna ty slabsi kousky, jako kdyby ten tvuj mamut mel z tech svych 1.3 litru kW na rozdavani co 78? a zdechla trinactka od Hrndy ma 85 kW, 117 Nm a je lehci, to je divny...

1 reakcí na tento příspěvek zvýšit výkon

17.2.2016 v 21:09 | Nahoru | #30
Já s TA650 řešil podobný problém. Po přečtení tuny anglických for můžu napsat jediné. Pokud chceš Alpíkovy trochu pomoci, vyřízni plechovku pod kyvkou, vyoperuj PAIR (ne že by to nějak pomohlo, jen to je kravina navíc) a změn hlavní trysku za 125, na zadní válec můžeš 128. Měla by se zlepšit odezva na plyn, obyčejně nějakých 2-3k navíc. Ale hlavní důvod proč to všichni dělaj je spotřeba, měla by klesnout při svižnějším styl jízdy až o 0,5l. Investice nevelká a budeš mít takového čistějšího a divočejšího Alpa, v téhle konfiguraci je to motorově vlastně Afrika 650.

Na 65ps rovnou zapomeň. Smiř se stím, že víc to nepojede. Buď se nauč využívat výhody Alpa v terénu, nebo to prodej a kup silniční litrové cenduro. Rovnou ti doporučím 955i.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981
Hledám parťáka na vyjížďky Tachov a... Honda XL 650V Transalp OskarKilo 5 2.1.2024 v 13:02 FaktNeníCoŘešit


TOPlist