bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: novy ladak-chuda smes-strikacka
14.2.2016 v 16:14
Zdravím, nekamenujte me, ale dal jsem ladak a dnes jel 100km bez killeru a svíčka viz foto. Chudý jak svina, je to strikacka. Jak se to da poladit? Nerad bych tou chudobou něco zkurvil. Dik




Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:27 | Nahoru | #1
Nemyslím že by laďák mohl mít vliv na bohatost směsi.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:38 | Nahoru | #2

torvik píše: Nemyslím že by laďák mohl mít vliv na bohatost směsi.

Tak se mu asi ta diference na svíčce udělala z blbé konjunkce slunce s měsícem

Naposledy editováno 14.02.2016 16:39:10

3 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:38 | Nahoru | #3
Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:39 | Nahoru | #4

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.

...pokud nemá vadnou nebo odpojenou lambdu

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:42 | Nahoru | #5

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.



Mužeš mi to trochu přiblížit? Včem má vliv konkrétně, k čemu tam docházi že to ovlivní bohatost směsi. No stou lambdou to je fakt. Ja měnil výfuk a lambdu tam nechal, tak jsem to nějak nedomyslel ze by ji mohl vyprasit. OK omluva za mystifikaci.

Naposledy editováno 14.02.2016 16:46:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:43 | Nahoru | #6

NočníJezdec píše: Rozhodne zmena vejfuku ma vliv na bohatost smesi. Jenom kdyz je to strikacka by si to mela elektronika sama vyhodnotit a prizpusobit se.


Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #7

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...



nebude :) doporucuju tlacitko hledat. a ano strikacka si nic nedoladi ani ta s lambdou :)

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:53 | Nahoru | #8
To vím, hledal jsem aleasi blbe. Tak když uz ses tady, mohl bys pls? Jak se taková věc ladí.

Vkladam svice s origo vyfukem pred vymenou



1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 16:59 | Nahoru | #9
Nejlepsi bude, kdyz si zavolas, kde ladej motory, treba do DK racing, tam ti to vysvetlej okamzite a nebudes muset tady cist ruzny bludy a domnenky.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:05 | Nahoru | #10

NočníJezdec píše: Nejlepsi bude, kdyz si zavolas, kde ladej motory, treba do DK racing, tam ti to vysvetlej okamzite a nebudes muset tady cist ruzny bludy a domnenky.



hele dneska se mi nechce bejt hnusnej, ale to presne sedi na tvuj prispevek cislo 3 - to je ukazkovej mytus co se vstrikovani u motorek tyka :)

levrto: chce to nejakou pridavnou jednotku co umi ovlivnit palivo - power commander od dynojetu, rapid bike... atd...

mas naky detaily k provedene uprave? jakej vyfuk, co je to za rok ta motorka... atd....

2 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:11 | Nahoru | #11
Jako, co se tyce zmeny bohatosti po zmene vejfuku, za tim si stojim.

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:12 | Nahoru | #12
Je to kámo cbf600s 2008, vyfuk je beowulf viz odkaz http://www.beowulfu...p?prod=HO072OMSS38CE

Svody jsou samo původní, lambda je na nich před koncovkou. Myslíš, ze s killerem by to mohlo bejt lepsi? Ale je to jen taková trubicka s "vickem"

Edit: Hrubka jak svins jsem na ceste

Naposledy editováno 14.02.2016 17:14:40

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:15 | Nahoru | #13
A další tvl
Ridim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:16 | Nahoru | #14

NočníJezdec píše: Jako, co se tyce zmeny bohatosti po zmene vejfuku, za tim si stojim.



ja uz po tech letech nemam potrebu to nekomu vyvracet ... ale kdybys o to mel zajem, tak mam k dispozici sirokopasmovou lambdu a muzem rozdil pred a po na nejakem stroji zmerit.

ne kazdej vejfuk udela tak velkou zmenu aby to bylo znat na jizde a nebo aby to bylo nebezpecne pro motor.
treba u novejch motorek s "kamnama" s katalyzatorem pod motorem je vymena koncovky jen minimalni zmena... vymena vyfuku i s tim katem ale uz je zasah velkej a casto se to projevi i tim ze motorka mizerne jede...

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:19 | Nahoru | #15
levrto: hondy moc neznam, ale tipnul bych si ze v te puvodni koncovce je katalyzator - proto tak velka zmena, pozorujes pri jizde nejaky propady vykonu? hreje se to vic nez driv?
s killerem to bude lepsi...

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:26 | Nahoru | #16
Jede to dobre, je to nahoře trochu jiny, nedokážu říct lepsi/horsi, proste jiny. Do vyfuku žádná strelba při ubrani ani ohen.

Myslíš, ze se na to vys..t?

Na to jestli se to hřeje vic nedokážu odpovedet

Naposledy editováno 14.02.2016 17:28:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:30 | Nahoru | #17

levrto píše: Jede to dobre, je to nahoře trochu jiny, nedokážu říct lepsi/horsi, proste jiny. Do vyfuku žádná strelba při ubrani ani ohen.

Myslíš, ze se na to vys..t?

Na to jestli se to hřeje vic nedokážu odpovedet



s jistotou ti to nereknu, ale kdyz je to hodne mimo tak je to znat i na tom ze to mizerne jede, hlavne po prudkym pridani...

kdybys mel cestu kolem prahy - nebo nekdy o vikendech byvam kousek od pribrami tak to muzem zmerit lambdou... hondu ale neumim poladit v jednotce (jen suzuki)

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 17:35 | Nahoru | #18
assassin> Diky za nabidku. Psal jsem to vseobecne, je jasny, ze kazda motorka bude reagovat jinak.

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 18:08 | Nahoru | #19

assassin píše: s jistotou ti to nereknu, ale kdyz je to hodne mimo tak je to znat i na tom ze to mizerne jede, hlavne po prudkym pridani...

kdybys mel cestu kolem prahy - nebo nekdy o vikendech byvam kousek od pribrami tak to muzem zmerit lambdou... hondu ale neumim poladit v jednotce (jen suzuki)



Rad bych se stavil, hod mi do sz tvoje číslo. Ted budu dávat dělat ventily, pak bych se ozval. Pokud by to teda šlo.. Dik

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 19:16 | Nahoru | #20
kolik má najeto ta svíčka?myslím celkově..........

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 19:52 | Nahoru | #21
Zdravím dolphe. Myslím tak 250km? Asi tak..

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:50 | Nahoru | #22

BlackSabbath píše: Je tady už asi 2000 témat, kde se píše, že si to "elektronika" sama nevyhodnotí a sama nic nedoladí. Lambda si doladí maximálně úzké pásmo otáček nad volnoběhem, assassin vám to určitě popíše dopodrobna, pokud se mu znova bude chtít...


Zdar, čistě teoreticky a ne k případu této Hondy, lambda sonda je ve výfuku právě proto, aby zjišťovala bohatost a následně upravovala vstřikování. To pásmo, ve kterém dolaďuje, je docela široké. Podle materiálů Triumphu je lambda aktivní u všech jejich modelů při rychlostech od 50 do 145 km/h.





Řídící jednotka si ty korekce vstřikování snaží zapamatovat, ukládá je do extra paměti, a v diagnostice vidíš jak moc musí upravovat, hodnoty do 30% od základní mapy jsou ještě v normálu, pokud jsou vyšší mělo by se zkoumat co se na motorce sere.
Pokud vím, tak tyto postupy ale používají hlavně evropští výrobci, Triumph, KTM a Italové. Japonci jedou buď na nějaký jiný systém nebo do toho nenechávají vůbec nahlédnout, takže asi bude pravda, že Honda se na laďák, co tak hodně ovlivnil plnění motoru a bohatost, nebude adaptovat.

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #23

Japonci jedou buď na nějaký jiný systém nebo do toho nenechávají vůbec nahlédnout, takže asi bude pravda, že Honda se na laďák, co tak hodně ovlivnil plnění motoru a bohatost, nebude adaptovat.



Podelana honda

novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 20:56 | Nahoru | #24
Třeba potrebuje cas víc casu

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:00 | Nahoru | #25
Gelos: otazka je jestli triumph nepouziva wb lambdu - podle toho schematu by to skoro odpovidalo - podle skokovy lambdy jde totiz ladit jen stechiometricka smes (14.7 AFR) a to je pro motorku a akceleraci malo. Tzn se to da pouzit opravdu jen pri velmi male zatezi motoru ... Z obrazku je ten closedloop rezim pomerne velkej - treba u TL je otackama omezenej nekde mezi 3-4tis a otevreni klapky bych rekl ze tak max 10-15procent...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:23 | Nahoru | #26
assassin> Ten systém řízení a adaptací je u Triumphu popisován se skokovou lambdou. Korekce probíhají v celé closed loop oblasti, pro ukládání do adaptační paměti se oblast zmenšuje. Zkusím pohledat odkaz a můžeš si to přelouskat sám. Adaptace se dají diagnostikou vyresetovat, což je funkce, kterou žádný Japonec nemá.

1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #27
Gelos: jo vypada to jako automobilovej system - za link bych byl rad

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:38 | Nahoru | #28
geloš> Jo Triumph je jinej, taky jsem si hrál se Speedym v TuneEcu přes OBDII a čuměl jsem co všechno si tam můžu ladit, resetovat, vyřadit, jenže to Japka s origo ECM neumějí...

(reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 21:52 | Nahoru | #29
assassin> Je to na webu tune ecu, Adaptive fuel systems, jazyk se vyber sám. Podle těch informací, by se měly Triumphy přizpůsobit v obrovském rozsahu, ale v praxi to asi bude trochu složitější. Kamarádovi začal nový XC800 Tiger při 7000 km trochu zlobit, vyšší spotřeba, horší volnoběh atd., dealer mu řekl že to určitě více honí v terénu, což byla pravda, obvykle se to prý začne podobně projevovat později. Pak mu zřejmě vymazal adaptační pamět a za půl hodiny zas motorka šlapala jako nová.
Já mám ze své praxe s Italama taky dost případů, kdy by bylo lepší mít motorku bez paměti a schopnosti učit se. Ono to někdy vypadá, že se mapa veme z nějaké podobné motorky, narychlo se trochu upraví a zbytek by měly zařídit korekce a adaptace. Japonci zjevně dávají na trh pořádně odzkoušené systémy, které nepotřebují v provozu další změny.

2 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka

14.2.2016 v 22:50 | Nahoru | #30
Takova otazecka. Nemohl jsem tím za tu chvilku něco nakurvit? abych nemel za chvilku deravej pist
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 15 Dnes v 14:32 mildagsvokurek
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S Mišáneeek 8 12.8.2023 v 09:03 Strider


TOPlist