bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati "zakladni" model vs. "S" model
Ahoj,
resim otazku, jestli si u Ducati - jedno jaky model, priplatit za "S" verzi. Otazka je tato: jiz par lidi mi rikalo, ze "S"ko je citlivejsi na tlumice, proste ze ty Öhlinsy tecou nebo ze oproti "S" modelu dele vyzdri ty obycejne, nez potrebuji servis. Nechci zde resit co kdo potrebuje a jestli pri jizde oceni nebo pozna "S"ko, to je vec mimo. Proste ti z vas, kteri vi nebo jezdili "S"kovy model od Ducati, at uz jakykoli model, napiste mi zde prosim vase postrehy.

Diky

1 reakcí na tento příspěvek Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #1
No ja bych to tak kategoricky nevidel. A ted to nerikam proto, ze jsem ty prachy navic za vohlinsy zaplatil...ale poporadku:
Uplne prvotni vec je vyuziti motorky. Pokud jsem kochac, jezdim tuzku, nema vubec smysl o tom uvazovat. Tam se ty prinosy lepsiho odpruzeni proste neprojevi, rozhodne ne v pomeru vykon/cena.
Druha vec je nastaveni podvozku a to nejen z pohledu stelovani, ale zejmena nastaveni pro danou vahu jezdce - a tady myslim opravdu napr. jine pruziny. Obecne pokud nekdo jezdi aniz by si s podvozkem pohral a zkusil co to dela kdyz to ruzne posteluje, ten to nepotrebuje taky. A ze to je opravdu v praxi poznat je proste fakt.
A treti vec je servis, ale to plati obecne, blbe nastavenej podvozek se starym olejem a unavenymi pruzinami bude proste fungovat blbe a je jedno, jestli je to vohlins nebo showa.
Pro sportovne zalozeneho jezdce i mimo okruh bude lepsi a spravne nastaveny podvozek dle meho nazoru prinosem, protoze to proste lip funguje; nicmene na to, aby to clovek bez zkusenosti jasne pocítil by musel mit idealne 2 stejne motorky s ruznym podvozkem spravne nastavenym a bezprostredne zkusit zmenu na stejne silnici.
Zkusil bych to porovnat s gumama - sportovni gumu mozna clovek nepotrebuje porad, ale kdyz jde do tuhyho, udrzi vic nez touring gumy. Stejne tak s podvozkem, za normalniho stavu asi o moc nejde, ale jak clovek jede pilu a najednou treba vlitne na horsi asfalt, urcite bude mit radsi lepsi podvozek, ktery lip funguje a udrzi kola v kontaktu se silnici nez horsi, ktery odskoci, poskoci. ..co ja vim.

Kdyz to shrnu za sebe, nemel jsem primo moznost porovnat dve stejny moto s ruznym podvozkem, ale kdyz porovnam aktualni vohlinsy s predchozi showa na starsi moto stejneho typu, proste poznam, ze podvozek funguje lip (oba podvozky stylem pokus-omyl nastaveny tak, jak se mi to zdalo nejlepsi). A nepovazuju to za placebo efekt.
Pri nákupu jineho stroje bych uprednostnil lepsi podvozek pred treba vyssim vykonem motoru.

A ze ty podvozky proste funguji lepe ukazuji zavodnici, tady je to asi jasne. Nejde o to, ze maji vidle treba za 300tis, jde o to, ze to vubec resi, cili efekt to opravdu ma a ja si dovolim rict, ze pri splneni podminek uvedenych vyse to ma smysl i na silnici se zakladni verzi vohlinsu. Pokud nekdo ten smysl nevidi, no tak si ho proste nekoupi, v tomto mame jeste nastesti stale moznost volby...

(reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:31 | Nahoru | #2
Attim> ty abys neměl zase něco extra
...včelku bych souhlasil... jen to porovnáníí sttarej vs. novej Krypl ... na starým měl ten podvozek 40tkm za sebou ... zatímco novej bude asi novej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S Meony 1 17.6.2023 v 06:23 kokoška.
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 6 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 1 7.5.2023 v 14:17 assassin


TOPlist