globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati "zakladni" model vs. "S" model
Ahoj,
resim otazku, jestli si u Ducati - jedno jaky model, priplatit za "S" verzi. Otazka je tato: jiz par lidi mi rikalo, ze "S"ko je citlivejsi na tlumice, proste ze ty Öhlinsy tecou nebo ze oproti "S" modelu dele vyzdri ty obycejne, nez potrebuji servis. Nechci zde resit co kdo potrebuje a jestli pri jizde oceni nebo pozna "S"ko, to je vec mimo. Proste ti z vas, kteri vi nebo jezdili "S"kovy model od Ducati, at uz jakykoli model, napiste mi zde prosim vase postrehy.

Diky

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

8.2.2016 v 19:38 | Nahoru | #1
tak jestli te zajima narocnost na servis tak ano, lepsi podvozek je na servis choulostivejsi...

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

8.2.2016 v 19:53 | Nahoru | #2
neni tak úplně jedno jaký model,někde je S jen taková navoněná bída,ale třeba u panigale bych si radši připlatil za S verzi

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

8.2.2016 v 21:55 | Nahoru | #3
hele ja na toto téma debatoval s p. Vangelasem a záleží jakej seš pilot. Já mám obyč 1098 a potenciál Ska bych nevyužil, nevyužiju ani sbídou na 50% nesocial verzi....

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 09:37 | Nahoru | #4
Kulik přesně. ...
Nedovolil bych si tvrdit, že bych poznal svýho monstera podle podvozku od neeSka. Na okruhu by to snad nějakej poloprofi amatér poznal...a možná by z toho půl sekundy vytěžil. ... ale jako běžný smrtelník poznáš prd. Krom toho jak taky někdo psal....to OEM Vohlins co mám já na monsteru třeba dokáže sachs, showa, marzzochi udělat bez problémů a možná za lepší cenu, jakkoli mě ty komponenty přijdou supr.

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 12:04 | Nahoru | #5
Mám doma dvě eSka a kromě placebo efektu bych rozdíly konkrétně u 1098 asi nepoznal. Nicméně Öhlins servis mi nepřijde v ničem výrazně dražší - jednou za dva roky dělám olej (příp. těsnění) na všech vidlicích bez rozdílu značek a finančně to není nikterak rujnující. Jasně, u Öhlins používám originál díly vč. oleje, ale ten rozdíl mi nepřijde tak zásadní. Porovnávám tedy stroje podobné cenové kategorie, co jsem měl tu možnost servisovat (Hayabusa, ZZR1400, GSX-R750, 1098S, atd.). Servis vidlí na GS500E za 500 Kč s tím nesrovnávám.

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 15:09 | Nahoru | #6
Pokud je servis udělaný dobře a použijí se originální díly, tak Öhlins neteče. Je tedy samozřejmě potřeba dodržovat předepsaný servisní interval, ale to by se mělo i u jiných vidlic. Jinak jak už tady bylo psáno, zase takový rozdíl mezi "S" a "standartní" verzí není. Ten bych viděl až spíše u elektr. podvozku.
Takže základem je správný servis a dobré nastavení podvozku.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #7
No ja bych to tak kategoricky nevidel. A ted to nerikam proto, ze jsem ty prachy navic za vohlinsy zaplatil...ale poporadku:
Uplne prvotni vec je vyuziti motorky. Pokud jsem kochac, jezdim tuzku, nema vubec smysl o tom uvazovat. Tam se ty prinosy lepsiho odpruzeni proste neprojevi, rozhodne ne v pomeru vykon/cena.
Druha vec je nastaveni podvozku a to nejen z pohledu stelovani, ale zejmena nastaveni pro danou vahu jezdce - a tady myslim opravdu napr. jine pruziny. Obecne pokud nekdo jezdi aniz by si s podvozkem pohral a zkusil co to dela kdyz to ruzne posteluje, ten to nepotrebuje taky. A ze to je opravdu v praxi poznat je proste fakt.
A treti vec je servis, ale to plati obecne, blbe nastavenej podvozek se starym olejem a unavenymi pruzinami bude proste fungovat blbe a je jedno, jestli je to vohlins nebo showa.
Pro sportovne zalozeneho jezdce i mimo okruh bude lepsi a spravne nastaveny podvozek dle meho nazoru prinosem, protoze to proste lip funguje; nicmene na to, aby to clovek bez zkusenosti jasne pocítil by musel mit idealne 2 stejne motorky s ruznym podvozkem spravne nastavenym a bezprostredne zkusit zmenu na stejne silnici.
Zkusil bych to porovnat s gumama - sportovni gumu mozna clovek nepotrebuje porad, ale kdyz jde do tuhyho, udrzi vic nez touring gumy. Stejne tak s podvozkem, za normalniho stavu asi o moc nejde, ale jak clovek jede pilu a najednou treba vlitne na horsi asfalt, urcite bude mit radsi lepsi podvozek, ktery lip funguje a udrzi kola v kontaktu se silnici nez horsi, ktery odskoci, poskoci. ..co ja vim.

Kdyz to shrnu za sebe, nemel jsem primo moznost porovnat dve stejny moto s ruznym podvozkem, ale kdyz porovnam aktualni vohlinsy s predchozi showa na starsi moto stejneho typu, proste poznam, ze podvozek funguje lip (oba podvozky stylem pokus-omyl nastaveny tak, jak se mi to zdalo nejlepsi). A nepovazuju to za placebo efekt.
Pri nákupu jineho stroje bych uprednostnil lepsi podvozek pred treba vyssim vykonem motoru.

A ze ty podvozky proste funguji lepe ukazuji zavodnici, tady je to asi jasne. Nejde o to, ze maji vidle treba za 300tis, jde o to, ze to vubec resi, cili efekt to opravdu ma a ja si dovolim rict, ze pri splneni podminek uvedenych vyse to ma smysl i na silnici se zakladni verzi vohlinsu. Pokud nekdo ten smysl nevidi, no tak si ho proste nekoupi, v tomto mame jeste nastesti stale moznost volby...

(reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:31 | Nahoru | #8
Attim> ty abys neměl zase něco extra
...včelku bych souhlasil... jen to porovnáníí sttarej vs. novej Krypl ... na starým měl ten podvozek 40tkm za sebou ... zatímco novej bude asi novej

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:38 | Nahoru | #9
Potrefena husa se ozvala co
Jo souhlas, starej mel 40k. Taky pisu, ze to porovnani neni idealni, ale dalsiho kripla standardního si kvuli tomu kupovat nebudu. Ale zajimalo by me přímý porovnani, to rozhodne.

Edit: a vubec, co se tady vykecavas - mas ve svym vlakne dost prace s dojemnym chvalenim postoje znovuzrozeneho predsedy dripouse, ne?

Naposledy editováno 09.02.2016 18:41:39

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

9.2.2016 v 18:58 | Nahoru | #10
Já přímé srovnání mám a mohu říct opět to, co jsem už psal. Nejdůležitější je správné nastavení. Rozdíl mezi standardním a Öhlinsem jde poznat hlavně při ostřejší jízdě a ve větších rychlostech.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati "zakladni" model vs. "S" model

11.2.2016 v 17:13 | Nahoru | #11
Jezdil jsem oboje a nepoznal rozdíl, teda ohlins jsou jasně hezčí . Pokud si to pamatuju dobře, byl u těch ohlinsů předepsanej servis po 8mth. Já si je nechával servisovat před každou sezonou. A nastavení - pokud mi to nežralo gumy, tak jsem na to nesahal. Na normální silnici, když jsou tlumiče v cajku nepoznáš vůbec nic.
Až pojedeš na dráze hoooodně rychle, pak to už budeš řešit...
Srovnání 1098/1098S

Naposledy editováno 11.02.2016 17:14:56

(reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

11.2.2016 v 19:42 | Nahoru | #12

doucha píše: Jezdil jsem oboje a nepoznal rozdíl, teda ohlins jsou jasně hezčí . Pokud si to pamatuju dobře, byl u těch ohlinsů předepsanej servis po 8mth. Já si je nechával servisovat před každou sezonou. A nastavení - pokud mi to nežralo gumy, tak jsem na to nesahal. Na normální silnici, když jsou tlumiče v cajku nepoznáš vůbec nic.
Až pojedeš na dráze hoooodně rychle, pak to už budeš řešit...
Srovnání 1098/1098S



...takhle jsem to chtěl přesně říct. ..ale pak si přišel ty

1 reakcí na tento příspěvek Ducati "zakladni" model vs. "S" model

11.2.2016 v 22:47 | Nahoru | #13
Ale to zase nerika vubec nic ... maximalne to, ze v seriovem nastaveni, na ktere jsi zrejme nesahal, to nebylo proti standardni verzi poznat. Coz je klidne mozne a neodporuje to tomu, co jsem psal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

12.2.2016 v 07:08 | Nahoru | #14
Attim> ty jsi hroznej konfrontátor...nikdo tu přeci nic tvýho ne vyvrací
I z tebe čerpáme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

12.2.2016 v 16:41 | Nahoru | #15
t_freedom> pac dyz mam pravdu tak mam pravdu dopiciwoe !

Jen tak mimo zaznam by me zajimalo, proc to vyrobci vlastne delaji...je to drahy, zadnej vliv to nema tak proc se to vlastne vubec nabizi? Pac je to hezky ? Jenom marketing?

(reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

12.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #16
Attim> jinak to vypadá a nemá to každej. ... a pade šede se na tom dá trhnout... zákazníkovi se dá pocit, že má race komponenty. ..

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

12.2.2016 v 18:53 | Nahoru | #17
No třeba moje Vohlinsy jsou černý a na první pohled není poznat, že mám Vohlins ! A to mě kua sere

Jinak rozumím marketingu, možná na těch "vohlinsovejch" modelech i víc vydělají, nevím. Problém je, že tohle je jen akademická debata - pro mě to bylo zlepšení jako prase (ale nemám rovnocenou komparaci), pokud o tom někde něco čtu, naprostá většina lidí na zahraničních diskuzích hlásí znatelný rozdíl, což zase může být nějaký placebo.
Ono je to ve výsledku jedno, já při možnosti výběru koupím to lepčí i kdybyste mi 100x povídali, že to nepoznám (což si navíc ani nemyslím ) a co si koupí někdo jinej je mi úplně volný. Tak.

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

12.2.2016 v 20:40 | Nahoru | #18
já osobně bych koupil bajk kterej bude v lepšim stavu... sám jsem takto hledal RSV1000 R i Factory a nakonec z toho vypadla 1098 díky bohu

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

17.2.2016 v 19:57 | Nahoru | #19
Diky za prispevky..sice se debata odebrala jinym smerem, uvahy o tom, jestli pozna clovek Sko pri jizde a oceni to od obyc. verze.. To jem resit nechtel.. Zajimala me pouze narocnost na servis oproti obyc. verzi..

Diky za vase nazory..timto bych to asi uzavrel..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati "zakladni" model vs. "S" model

21.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #20
Za mě na cestu (pokud to neni AKTIVNÍ Ohlins alá nová 1299) je to neznatelný PARADOXNĚ tyhle jak bych to nazval "konfekční" značky fungujou na cestě daleko líp.... to říkám ve srovnání 1199 na marzochi a ohlins, ohlins je prkno prostě. To samé na 899 do provozu fantastickej podvozek ta Showa s BFP vidlí... ALE jakmile to vezmeš na dráhu, začneš jezdit opravdu rychle, něco i trochu vážíš a umíš na ten podvozek zatlačit, tak TAM to potom už dává smysl... na cestě opravdu poznáš prd a klasickej podvozek bude fungovat líp, protože ty značky 90% svejch produktů staví pro denní užívání. Hlavní výhoda Ohlinsu je obrovská možnost nastavitelnosti.... každej skok/klik je znát... ale znova opakuju musíš to hlavně poznat ty a říct hele vole mě to tohle a tamto a pak se to eventuelně řeší..... Jinak NIX30 co se dávají na většinu Ducati SBK jsou v zásadě základní model, kterej se dá dále upravovat, pístky, pružiny.... pak máš FGR no a top je FGRT, ale ty jsou za cenu Fábie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

21.2.2016 v 21:32 | Nahoru | #21
Chuďas899> Máš to naopak, FGR je víc, než FGRT...

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

21.2.2016 v 22:25 | Nahoru | #22
Aha tak pardon každopádně se jedná o ty plynový za cca skoro 300k

(reakce na) Ducati "zakladni" model vs. "S" model

29.2.2016 v 22:20 | Nahoru | #23
Já bych to řešil asi jak kdy.Kdyby byl ten Švéd i s lehčíma kolama a lepšíma brzdama,tak jo.Kdyby šlo jen o zlatý vidle,tak na to prdim.U M1200 bych do eS šel,bo má i vyšší výkon a mě by sralo ho nemít

Ducati "zakladni" model vs. "S" model

7.1.2017 v 11:21 | Nahoru | #24
Zdar,
krapet odbočím od tématu a poprosím o pomoc.
hledám borce jemuž jsem na jaře 2016 prodal červenou Ducati Monster S4RS v Přelouči. Měl by být někde z Ústí nad Orlicí nebo poblíž.
Bohužel nemůžu najít smlouvu (možná jsme si jen podali ruku už nevím) a aby bylo dílo dokonáno přišel jsem o telefonní kontakty za poslední rok a půl...
Při úklidu jsem narazil na třetí klíč s kódem a říkám si, že by se mu mohl hodit.
Zde foto...
https://motorky.bazo...4RS-Testastretta.php
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S Meony 1 17.6.2023 v 06:23 kokoška.
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 6 8.5.2023 v 13:33 Dr.fík
Repas vidlí praha a okolí Ducati 1098 S nickubik 1 7.5.2023 v 14:17 assassin


TOPlist