globalmoto_duben_nolan





Téma: Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
3.2.2016 v 15:56
Zdravim všchny okruhový nadšence. Původně jsem chtěl svoje poznatky dát tady vedle do Perňovo vlákna, ale kvůli přehlednosti jsem založil nové, které se bude týkat pouze tohoto motocyklu.
Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.

Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.

elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.

Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí





Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou






U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem






Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat






Tady schéma






Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/






Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh

20.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #1
Zdravím kolego, já si přesně tím stejným co provádíš ty prošel minulý rok v létě.... úplně stejnej příběh...akorát na 1199... nyní už máme spolu cca 2000 okruhovejch km a 2 výměny oleje. Jinak co se týče stojánku, jde koupit na ebay takovej ten "eliminator" taková mrška co se zasune do konektoru a máš po problémech, stejná písnička pokud vyndáš výfukové servo a nepřehraješ ECU jiným softwarem (termignoni apod)...bude to hlásit chybu a hodí ti to nouzovej režim při překročení 10 000 ot.

Jinak hodně zdaru a můžu ti říct jedno.... POJEDE TO JAKO KURVA!!!! Jo a pro útěchu..... i jako KURVA to brzdí

Jo a BACHA na to IMU, musí zůstat bezpodmínečně pevně v horizontální pozici....ale to asi víš ne...

(reakce na) Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh

21.2.2016 v 11:28 | Nahoru | #2
Chuďas899> Čau, díky za informace, už to skládám, elektriku už mám zapojenou, stojánek zatím vyřeším pevným magnetem.
Ať se daří
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale suzu750 1 22.2.2020 v 15:35 Lam.
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... Beranidlo 14 28.2.2018 v 15:46 PetrS
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... Hasha 1 28.2.2017 v 14:58 Hasha
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale TheRovy 34 26.8.2016 v 10:08 MichalR66


TOPlist