bmw_r1300gs_cartec

Téma: Ducati Panigale 1299 přestavba na okruh
3.2.2016 v 15:56
Zdravim všchny okruhový nadšence. Původně jsem chtěl svoje poznatky dát tady vedle do Perňovo vlákna, ale kvůli přehlednosti jsem založil nové, které se bude týkat pouze tohoto motocyklu.
Mám už nějaké zkušenosti s přestavbou 1098s, ale tady je toho tolik jinak a dost obtížně se shání jakékoliv informace, proto se chci o ně podělit, aby s tím případní další stavitelé nemuseli tak bojovat A pokud bude někdo vědět víc, budu rád za všechny info
Při přestavbě se nechci pouštět do nějakého velkého tuningu. Motorka v základu je dost nasypaná, takže není důvod.

Jako základ pro stavbu jsem použil Panigale 1299 rv.2015 zakoupenou v DE po lehkém pádu najeto 4tis.
Výkon 205HP
krouťák 144Nm/8750ot.

elektronika :Kontrola trakce DTC 8stupňů,
Quickschifter DQS up/down pro řazení bez spojky nahoru,dolu
Motorová brzda EBC nastavitelná vr třech stupních
Wheelie kontrola DWC nastavitelná v 5ti stupních.

Začal jsem demontáží všech plastů a nepotřebných věcí

Dolů šel i nevzhledný hrnec , který kryje vejfukový svod vertikálního válce a nahradil jsem ho titanovou omotávkou

U předního kola je kabel, který vede k čidlu ABS.Je veden vnitřkem blatníku. To, že to není ideální stav vám dojde ve chvíli, kdy chcete navléct nahřejvák. Buď ho tam vůbec nedostanete nebo Vám úchytky tohoto kabelu nahřejvák rozpářou. Proto jsem kabel táhnul venkem

Na levém řídítku jsem sundal sériový ovladač blinkrů a nastavování v menu a je tam tenhle hezkej Rácing .Kabely bylo nutno přeletovat

Tady schéma

Teď čekám na kapoty a pak musím vyřešit uchycení IMU /Inerciální měřící jednotky/

Ještě jsem narazil na problém s čidlem stojánku. U 1098 byl klasický kontakt, který stačilo proklemovat a vše OK.
Tady vedou do čidla 3 dráty a není z něho ohmický výstup. Při jakékoliv poloze na něm nelze nic naměřit.Při odpojení konektoru to hlásí chybu IMU
Teď mám odpojenou elektriku tak až to dám na baterku zkusím změřit, co z toho leze. Na zahraničních fórech jsem se dočetl,že se přes to ta IMU nějak kalibruje, ale nemám to ověřené
Toť zatím vše, až se trochu posunu, tak to sem hodím

19.7.2017 v 10:40 | Nahoru | #211
doucha> Jj USA coz znamena extremni postovny a pujde lodi takze stejne do konce sezony utrum.... notabene jsme na cca 70k plus posta, clo, dph a jsem razem ma kile mozna vic. Ted je jeden v rakousku za 78k. Uvidim, resim, cekam.....minule byl jeden za 60 tady v CR...

19.7.2017 v 10:50 | Nahoru | #212
Chuďas899> resim ted novy predek na R6 a jsem ve stejne situaci jestli vidle z USA nebo nove savle koupit v EU ...... clo uz je kosmetika ale to DPH to degraduje...

19.7.2017 v 10:55 | Nahoru | #213
Chuďas899> Já jsem tenkrát kupoval ten motor do desítky taky na ebay, bylo to z DE a jel jsem si pro něj na Sachsenring, nakonec jsme se domluvili mimo ebay. Měl jsem štěstí, dodnes funguje bez problému. Z USA je to složitější, těch poplatků navíc je dost . Ještě není konec sezony, třeba se tu poblíž něco objeví.

19.7.2017 v 13:16 | Nahoru | #214

19.7.2017 v 13:29 | Nahoru | #215

Chuďas899 píše: doucha> Pevně v to věřím, protože motorka je jinak 100% nasypal jsem do toho hezký věci a fungovalo to skvěle!!!! Na slováči jsem se dostal na 16,8 a Brno už pod 2:14...

Hezky. Me by bohate stacilo Brno za 17

19.7.2017 v 15:42 | Nahoru | #216

Chuďas899 píše: Ozzy_> Total šáden 😰😰😰 pulka dilu je OK takze to rozprodam na kusy a shanim novej motor..... hele na brzdach za 3. Horizontem dolu z kopce.... v cca 220kmh??

ty jo to ne taková luxus motorka hlavně, že si ok

19.7.2017 v 15:43 | Nahoru | #217

Ozzy_ píše: Hezky. Me by bohate stacilo Brno za 17

vidíš a já bych skákal radosti, dkyž bych se dostal pod 20 - už jsem blízko

21.7.2017 v 19:10 | Nahoru | #218

No pěkně s tím letíš , tak se pochlub co jsi potunil než ti v tom zakukalo

21.7.2017 v 22:26 | Nahoru | #219

24.7.2017 v 20:21 | Nahoru | #220

Chuďas899 píše: doucha> Krom té 24" hlavy a čepu kyvky z Rka jsem dal downshifter a nový podsedlový termignoni.... který bez mapy paradoxně ubraly dost top end hp.... sice jsem získal střed ale ve vrchu - 10hp což jsem na slováči dost cejtil....

Je vidět, že jsi si taky pěkně pohrál , ty výfuky - to jsou ty koncovky jako na SL?

25.7.2017 v 08:01 | Nahoru | #221
Chuďas899: Mrzí mě, že ti umřel ten motor. Jak jsou na tom plastové kolečka od olejového čerpadla, stává se, že se jedno rozsype a zkáza je na světě. Jinak taky hodně trpí hořčíkové bloky motoru, už koncem roku 2012 mi kdosi od Ducati říkal, že doporučená výměna bloků při závodním nasazení je cca 5tis.km....
Ten downshifter jsi použil který?

25.7.2017 v 12:06 | Nahoru | #222
Driffter> Hele je od firmy Bike Sport Development... prodává to Tyrex tady a funguje to bezvadně: http://www.bikesportdevelopments.co.uk/

No hele obecně 8 tisíc km ta motorka neznala nic jiného než 3-4-5 full gas.... takže na jednu stranu můžu být rád.... zbytek motorku je 99%. A hodně věcí je z toho prodejných viz třeba celá klikovka, převodovka, hlavy... Jako tady se furt mele, že Ducati piču vydržej.... ale to, že například němci z actionbiku dělali 5 novejch R1ček s 2-3tkm to už se jaksi nikde neříká a to se ani nebavím o slavnejch BMW co mnohdy nevydrží ani první servis.....

25.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #223
Jen pro zajímavost tady je graf..... ZELENÁ a HNĚDÁ je trq/hp 1199S s kompletním Termignoni Full Systemem..... no a červená a modrá je "hvězda smrti" s D170 BSB underseat Termignoni.....

25.7.2017 v 13:27 | Nahoru | #224
Novodobé motorky se sypou všechny při závodním nasazení, o tom se ani nebavme...
Ten downshift je myslím původem z ČR, zjistím více a dám vědět.
Brzda zajímavá, čím jste dolaďovali, flash oem jednotky nebo máš přídavnou ladící jednotku?

Naposledy editováno 25.07.2017 13:28:23

25.7.2017 v 21:30 | Nahoru | #225
Driffter> Hele dolaďovalo se to pomocí lehkýho flashe, ale nejde udělat vše.... musíš mít RAPIDBIKE R apod abys mohl šáhnout do x parametrů takže se hrálo tak lehce....

Slyšel jsem názor, že to vydrží max 5000km ( 2013 výš) a pak tradá.... proto to každá hlava taky po 2 letech prodává...

2.8.2017 v 21:55 | Nahoru | #226
Chuďas899>Čau, vidím že ti novej stroj sedí , chci se zeptat jestli tam máš už nainstalovaný DTC EVO Upgrade a jaký je rozdíl oproti původní verzi. Já jsem - pokud to fungovalo byl nadšenej i s tím starším provedením , krásně plynule mě to nechalo klouzat, tak mě zajímá v čem je to lepší.A jestli to tady v Čechách v Duc nainstalujou. Ty jsi pořídil nějakej vyladěnej standard nebo máš eSkovou verzi? Trochu závidím jak často se dostaneš na dráhu já to časově nedávám krom toho jsem na posledním kroužení vytrousil nějaký šroubky z příruby oddechu na vertikální hlavě a vytlačilo mi to těsnění. Mám ho objednaný už měsíc, ale ti Italové v létě - víš jak to s nima je .
Bylo to normálně na lepidle a stejně se to vyklepalo, tak si to zkontroluj, ať nemáš podobnej trabl

2.8.2017 v 23:34 | Nahoru | #227
doucha> Ty jo ty tvoje patálie s tím si taky užiješ koukám Hele IMU jednotku jsem vyřešil.... Jasně že ti to udělaj.... co já vím tak to stojí cca 350 euro a oproti té starší DTC je to daleko plynulejší a hlavně to přidává funkci SLIDE tzn dovolí ti to projíždět zatáčky "na markéze" tzn uzavírat je plynem prostě to tam na level 2 nasereš a ono to začne zatáčet plynem a daleko plynulejš..... další věc je ta, že díky IMU jednotce ta trakce má nyný i gyroskopickou funkci tzn bere v potaz i úhel náklonu. Hele v provozu to nepoznáš na dráze ano ale až při vysokém tempu.....

Mám normál 1299, vzadu Ohlins TTX GP, předek ještě řeším zatím série Marzochi, výfuk D170 termignoni BSB pod sedla a DP přepákování a to je tak vše.... 199 koní na zadním kole :D

12.12.2017 v 17:44 | Nahoru | #228
Našel jsem zajímavou informaci, že Panigale 1299 Final Edition se bude vyrábět souběžně s V4 až do roku 2020.
Takže ta limitovaná verze není až tak limitovaná
Pangale V2

18.12.2017 v 15:13 | Nahoru | #229

19.12.2017 v 14:17 | Nahoru | #230

Chuďas899 píše: Čauves ona NIKDY limitovaná nebyla.... to jen vypustil nějakej chytrák..... ta série je číslovaná ale rozhodně ně omezená.... bude se vyrábět dokud bude poptávka...vyrábět se může jelikož díky tomu laufu splňuje EU4. Ale podívej se na youtube... je tam test, kde jí mají na brzdě proti obyč 1299 a obyč 1299 je celou dobu silnější až posledních 500 otáček se projeví těch 8 koní.... Být to "odemknuté" a ne EU4 tak by to byla raketa.

Čus
Jo ty euronormy to je hrob pro všechno co má koule a s tou limitkou to možná byl chytrej marketing.

Tak jsem taky konečně objevil závadu,na elektronice, která mne trápila celou sezonu. Banální věc. Jak máš senzor ABS na přední vidlici namířenej proti tomu věnečku,,
tak jsem měl ten věneček lehce ťuklej asi od nandavání předního stojanu a to čidlo ho v některých okamžicích přestávalo vidět Tuhle chybu neviděla ani diagnostika, protože se to stalo vždy při jízdě a házelo to chybu IMU jednotky.Když jsi zastavil, vypnul zapalování a znovu nastartoval, bylo vše OK až když jsem se rozjel, tak při rychlosti nad 50km/h, kdy se aktivují ty systémy , tak zase červená chba.. .Pod tím čidlem je několik vymezovacích plíšků tloušťky asi 0,3mm a stačilo jeden vyndat, přiblížit čidlo o ty 3desetiny a bylo po problému.
Tak jsem zase o něco chytřejší
A ještě malá změna image pro příští sezonu

19.12.2017 v 15:00 | Nahoru | #231

19.12.2017 v 15:45 | Nahoru | #232

Ozzy_ píše: Tyvole takova vonafka, to bych se posral to pak lovit z kaceru Ja sem dost nasranej i kdyz tam zvedam tu svoji tuctofku

Ozzy dík tak něčím se bavit musím, když máme - cosedákurvadělat - tu zimu

19.12.2017 v 16:18 | Nahoru | #233

Frantál81>
Mike 46 dík chlapi

20.12.2017 v 11:50 | Nahoru | #237
No je to porno, ale jak psal ozzy, bylo by mne to lito mit to jako otloukanka.)

20.12.2017 v 11:52 | Nahoru | #238

norihaga píše: Zdarec Doucho a spol., jsem rád, že se ještě najde pár bláznů co drtí ty naše italské krasavice na okruzích a moc se mi líbí ty Vaše technicko-takticko-ladičské hrátky Jen tak dál, budu Vás sledovat

Čau závodníku, tak z tý starý party už jsem zbyl jenom já , to víš ty mladý kluci založili rodiny a staví ty hnízda a ty starý kluci si našli mladý holky a staví to podruhý . Naštěstí mám asi nějaký dobrý přesvědčovací schopnosti a zblbnul jsem několik mladších kumpánů, takže nemusím jezdit sám Jj pořád mě to baví
Doufám, že tě příští rok někde potkám!!! Přeju hezký vánoce, v nový sezoně hlavně zdraví a ať ti to pořád lítá jako tenkját

21.12.2017 v 10:37 | Nahoru | #239
doucha> Čaues, tím popisem stavu jsi mě fakt pobavil Z naší staré dobré CEC party jsem už taky zůstal sám a i já už asi příští sezónu nezaseju/nevyjedu Tobě taky hezké vánoce, v novém roce a v sezóně hodně zdraví, štěstí, spokojenosti, Ducna ať fachá, ať Ti vydrží mladší kumpáni a snad se někde potkáme, kolem ježdění se budu motat dál

2.1.2018 v 10:03 | Nahoru | #240
doucha luxusna praca, nech ti to facha.... btw. take bych sa to bal hledat v kačeri
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale suzu750 1 22.2.2020 v 15:35 Lam.
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Svolávačka pumpy Brembo PR16 Aprilia RSV4, KTM Duke 690 R, KTM 1290 Super Duke R,... Beranidlo 14 28.2.2018 v 15:46 PetrS
Dynojet AutoTune AT-200 & AT-300 (k... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... Hasha 1 28.2.2017 v 14:58 Hasha
Nová vs. ojetá? [1, 2] Ducati 1299 Panigale TheRovy 34 26.8.2016 v 10:08 MichalR66