globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki VN800
2.2.2016 v 19:32
čau chci se zeptat, máte někdo zkušenosti s Kawasaki VN 800 zajímá mě hlavně spolehlivost a jízdní vlastnosti. dík

Naposledy editováno 23.07.2017 20:34:21

Kawasaki VN800

2.2.2016 v 19:35 | Nahoru | #1

Kawasaki VN800

3.2.2016 v 10:37 | Nahoru | #2
Mám ji 10 let, najeto asi 65 tis., měním jenom spotřební díly (desky, řetězovka, svíčky...) Má jen jeden karbec, takže se nemusí dělat podtlaky, zato při seřizování ventilů se musí měnit (resp. brousit) podložky. Jízdní vlastnosti na danou kategorii slušné, ale je třeba si zvyknout, že to moc nebrzdí. Není to brzdou, ale ta úzká guma jde ráda do smyku, na mokru katastrofa. Vyzkoušel jsem Bridgestone, Dunlop, teď tam je Metzeler, ale pořád je to mizérie.

Kawasaki VN800

3.2.2016 v 17:49 | Nahoru | #3
Teď jsme koupili VN800 Drifter, tachometr 60.000 (kdo ví kolik má ve skutečnosti). Šla pro jistotu na kompletní servis (doslova rozebrána) a.......v pohodě. Udělány rozvody, řetězovka, běžné výměny náplní, seřízení. Dle sdělení servisu je mašina naprosto OK bez nutnosti opravovat něco zásadního. Takže bych se nebál spolehlivosti. Jízdní vlastnosti OK, pokud mluvíme o kategorii chopper/cruiser. A hlavně je to klasika.

Kawasaki VN800

4.2.2016 v 17:22 | Nahoru | #4
To co píše Fuck můžu podepsat. Naprosto bezproblémová, dobře ovladatelná mašina, po 25 tis. pouze měněná řetězová sada a samozřejmě gumy. I já jsem metodou pokus omyl došel nakonec k Metzelerkám. Za + považuji živý motor, výkon a na tento typ motorky i velmi slušnou max. rychlost.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki VN800

5.2.2016 v 16:51 | Nahoru | #5
Mám najeto 62 tisíc, spokojenost a protože mám VN 800A , to je velké a uzké kolo vpředu, můžu říct, že přední brzda je jedovatá-silně brzdí, ale je to na hubu, protože zadek je slabší a předek se musí hlídat, hned se to šmejkne. Měl jsem na předku Metzeler, po ojetí jsem dal Pirelli, zdá se mi lepší asi tím, že je nová, ale stejně je to...
Motor bezva, chodí jako nový, spotřeba čoprácky 4,5 l a když ji provětráš tak je to o něco víc, ale tak 0,5 až 1l. Pohodová jízda, je to dobře odpérované, sedlo taky dobré, akorát po kejvačkách a enduru jsem si zvykal na nohy vepředu. To, ale k tomu patří a moc se mi líbí vzhledově je to klasika! Koupil jsem to také starší a po 3 sezonách chválím. Najedu tak těch 8.000 km za sezonu od března a když bylo hezky až do prosince.

Kawasaki VN800

17.2.2016 v 17:39 | Nahoru | #6
Mám vnko 4 roky.Maximalni spokojenost.Jen měním provozní věci. Mám najeto 56 000km a motor jde jako hodinky.Spotreba do 4,5 sólo a s batůžkem max 5,2.Je pravda, že jezdím na pohodu, ale i tak myslím, že dobrý. Zkrátka spokojenost. To, že nebrzdí jako silnička k tomu patří a když s tim počítám, tak Te nic nepřekvapí.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki VN800

22.2.2016 v 22:28 | Nahoru | #7
Ahojte, neplanovane (povodne som chcel Intruder 800) sa mi podarilo kupit tuto motorku, je nadherna! Je to moja prva motorka, na jar zacinam jazdit. Ovsem ,kedze som vobec neratal s touto moto, nemam o nej skoro nic nastudovane. Preto sa Vas chcem opytat co na motorke vymenit/opravit po kupe, na co si dat pozor? Je to dovoz z Holandska, r.v. 1996, 38tis. km (neviem ci skutocne).

Este otazocka, neviete co su to za vyfuky na moto? Su to len rury, nikde ziadny popis. Pride mi to ako originaly s vykuchanym tlmicom, ovsem zvuk nadherny.





Kawasaki VN800

26.2.2016 v 16:40 | Nahoru | #8
VN 800 můžu jen doporučit. Mám jí 3 roky, najeto přes 30 000 km, včetně dlouhých cest na dovolenou k moři apod. Je velmi spolehlivá, prakticky dodnes jsem neměl jedinou závadu ať už na elektrice či mechanice. Při správné údržbě stačí jen měnit provozní kapaliny a spotřební materiál jako jsou destičky apod. Konstrukce motorky i motoru je velmi jednoduchá a téměř jakákoliv oprava je poměrně bezproblémová. Jediné dvě libůstky v konstrukci, které mě napadají, jsou seřízení zadního tlumiče, což prakticky bez sundání kola nejde a pak výměna pojistky, kvůli které musíš vyndat baterku :D Jak již bylo zmíněno spotřeba se pohybuje kolem 4,5 L a to i na dálnici, plně naloženi a ve dvou při 140 km/h.
Má hodně dobrý zátah i maximální rychlost, ale ta není důležitá. Přední brzda je silná dostatečně a ještě se mi nestalo, že bych nedobrzdil, nebo mi to podklouzlo a to ani při dešti. Dokonce i při ukrutným lijáku v Korsických horách, kde se po silnici valila voda, seděla jako přibitá

Omlouvám se pokud je to zmatečné. Nicméně rozhodně doporučuji, je velmi pohodlná, dostatečně silná, dost odpustí a je velmi spolehlivá :)

(reakce na) Kawasaki VN800

26.2.2016 v 16:42 | Nahoru | #9
HynX> Originály to určitě nejsou, chybí tam krytky. Jsou to celé jiné výfuky a vzhledem k montáži na motorku to musí být přímo pro tento typ

Kawasaki VN800

26.2.2016 v 20:09 | Nahoru | #10
Blade2> Dakujem za vycerpavajucu odpoved

Naposledy editováno 08.04.2016 23:35:36

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki VN800

29.12.2018 v 22:52 | Nahoru | #11
Zdar lidi rad bych se zeptal na životnost řetězové sady kolik je tak průměr najetych kilometru.

(reakce na) Kawasaki VN800

30.12.2018 v 11:01 | Nahoru | #12
Killboro> Měnil jsem po 25000 km a ještě to nebylo úplně akutní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki VN800

27.2.2019 v 10:50 | Nahoru | #13
Wenci> zdravím Vás. Vlastním krátce VN800-A r.v. 1996 a potřebuji vyměnit olej. Mohu použít 10W40 od jakéhokoli výrobce? Někde jsem se dočetl, že při "špatném" oleji může začít klouzat spojka...... děkuji

(reakce na) Kawasaki VN800

27.2.2019 v 11:00 | Nahoru | #14
rudap> Pokud to bude olej určený pro motory se spojkou v olejové lázni, pak ano. 10W40 do felicie z lídlu bych tam nedával.

(reakce na) Kawasaki VN800

28.2.2019 v 09:57 | Nahoru | #15
rudap> Olej je jedna z mála věcí, která může výrazně ovlivnit chod a životnost motoru + převodovky + spojky. Rozhodně bych neexperimentoval. Existuje velká spousta olejů určených speciálně do 4taktních motocyklových motorů s mokrou spojkou. Rozhodně nemají moc společného s automobilovými oleji. Radím dodržet doporučení výrobce. Je z čeho vybírat. Motorka, která je dle mého mínění jednou z nejlepších v daném segmentu se odmění bezproblémovým chodem.

Kawasaki VN800

24.1.2021 v 10:36 | Nahoru | #16
Já dávám 10w40 Motul 5100.

Kawasaki VN800

24.1.2021 v 17:50 | Nahoru | #17
Na značce oleje nezáleží.Musíš jen dodržet nebo překročit specifikace dané výrobcem.Vizkozitu-např.10w40 a určitě i JASO.Značí se písmeny např SD apd..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist