bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: čz 175/477 chytne, ale hned chcípne
19.1.2016 v 15:23
Ahoj !

k problému - mám čízu 477, zapalování VAPE (předstih cca 3,2 -3,5), karburátor čistý, bohatost o jednu otáčku, jiskru hází, ale po přeplavení třeba chytne na podruhý, na potřetí, dvakrát, třikrát otočím plynem vše v pohodě, ale pak zdechne. poté už jde nastartovat blbě, ale chytn a zase zdechne..následně začne téct benzín z gumové přechodky, ale svíčka je po vyndání taky mokrá a je cítit benzínem. zkoušel jsem i jiný karburátor, ale bez výsledku..asi dva týdny před, normálně jezdila, blbě sice chytala za tepla, ale jela, až se zastavila takto úplně.
Předchozí
1 2
Následující

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 16:06 | Nahoru | #1
Uchlastává se to , zkus se mrknout na hladinu

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 16:28 | Nahoru | #2
eee, štelovat hladinu nemůžu, nebo aspoň nevím, na plováku je naletovaná jehla, která uzavírá přívod paliva, není to jako na novějších pionýrech

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #3
Zkus plovák zatlačit do víčka plovákovky a pusť benál jestli ti těsní jehla.to vypadá že ti tam ten benzín teče pořád a plovák ho nezavře.

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 18:39 | Nahoru | #4
Co deravy plovak?

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 18:54 | Nahoru | #5
na to se podívám, nicméně jsem zkusil plovák strčit do víčka a následně do víčka fouknout..a nic, vypadá, že tsní, zkusím zítra kouknout, jestli není děravý, ale plave na hladině normálně a když s ním zatřepu, nic bv něm není

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 19:51 | Nahoru | #6
Zkus přeplavit, nastartovat a zavřít benzín! Pokud to bude běžet dyl jak předtím, tak se to uchlastava a špatně ti dovídá plovák. Nedávno jsem čistil víko plovakovky tak, že jsem na jehlu plováku nanesl trochu brusné pasty a chvilku jsem s ní točil v tom dosedacim sedle. Pak jsem to pořádně vyplachl a zavírá to bezvadně! Ještě mě napadlo, jestli nemáš bordel na dně plovakovky a plovák se tam přilepí!

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

19.1.2016 v 21:02 | Nahoru | #7
Vím že se hladina štelovat nedá , taky to bylo myšleno tak jak píšou kluci , když nepomohlo natlačení zkus vzit trochu brusné pasty nebo nečeho podobnýho a plavaky o sebe JEMNĚ slícovat hlavně potom nezapoměn to víčko proplachnout od té pasty at se ti to nedostané dál.., taky jsem měl takovej problém a byla to pravě ono.. u mě pomohlo až laborovaní s ruznýma plavákama , víčkama zabrusovaní ale nakonec to dopadlo tak hodně štestí .

EDIT: tak mě někdo předběhl s tou brusnou pastou sory že to pišu po druhé ...

Naposledy editováno 19.01.2016 21:03:23

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

20.1.2016 v 10:39 | Nahoru | #8
Tak ani jedna z rad nepomohla, plovák děravý není (ani promáčkliny na sobě nemá), víčko zavírá bez problémů, stejně to chytne tak na dvě tři vteřiny chcípne, stejně tak po vyndání plováku a se sundaným víčkem, nic se nezměnilo..

ještě mě napadla svíčka, že by mohla umírat ta briska n15c, ale v pionýru normálně jezdí.., navíc by to nedělalo u třech svíček úplně stejně

Naposledy editováno 20.01.2016 10:48:39

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

20.1.2016 v 14:26 | Nahoru | #9
No, zkus pročistit volnoběžnou trysku a vzduchovej kanálek co vede k ní. Je možné že je přicpaná nebo s kapkou vody, pak si to táhne směs přes hlavní a tím se to uleje. Ony 477 jsou háklivé na ulití. Nebo druhá možnost, že už má plovák šudláním jehlu tak zkrácenou že je hladina sama o sobě hodně vysoká a tím je to celé způsobeno. Pak pomůže buď novej plovák s delší jehlou (tím se sníží hladina v plovákovce) anebo zalisování bronzové vtokové trubičky víc do víčka plovákové komory. Třeba o milimetr a znovu vyzkoušet nastartovat a jak se to chová. Svíčku pro jistotu dej novou. Na jakým zářezu máš jehlu? I když na volnoběh až takovej vliv jehla nemá aby se to hned ulilo.

Naposledy editováno 21.01.2016 12:14:01

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

20.1.2016 v 17:05 | Nahoru | #10
Něco podobného jsem řešil na 350. U mne byl důvodem benzín. Asi nekvalitní. Nevěřil bych tomu, ale bylo tomu tak. Měl jsem v nádrži asi půl roku starou zásobu.

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

20.1.2016 v 19:02 | Nahoru | #11
Bimbam - jehla je na druhém zářezu od shora..zítra zkusím svíčku koupit novou, a znovu mrknout na karbec, protože VAPE má předstih jednou daný (na aretačním kolíčku, který je zkrácen sedí magneto v jedný poloze)

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

21.1.2016 v 01:57 | Nahoru | #12
Zkusím poradit... Co takhle gufera na klíče, a dále co takhle vzít máme rozprašovač na kytky a nakopnout a pak prasit na sání karburátoru, pokud to nezabere jeto bud ulity moc takže Vem svíčku, nad plynovým hořákem pořádně vypálit a ocelakem lehce pročistit kolem izolátoru, mrkni na odtrh svíčky cca 0,8mm dal nevím napiš pořádně co to dělá.... A kdybys nám natočil video byla by diagnostika jednodussi

Naposledy editováno 21.01.2016 01:57:42

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

21.1.2016 v 12:09 | Nahoru | #13
Když to má ulitý, mokrý, tak gufera na klice nebudou příčinou - ty by byly příčinou kdyby to měl skoro suchý, páč by mu to táhlo falešnej luft. Předstih ale u tohohle zetora má být 2,7 - možná že to pálí díky velkýmu předstihu v nevhodnej okamžik a volnoběh to neudrží. Ovšem to by při startování taky měla tendenci kopat. Pokud to dřív s tím vapetem jezdilo bez problémů, tak to ale předstihem nebude a šel bych skoro najisto po karbecu. Volnoběžná tryska a luftkanálek přídavnýho vzduchu co k ní vede tělesem karburátoru od toho štelovacího šroubku na bohatost. Případně dál až do hrdla karbecu za šoupátkovou komorou - tam ten kanálek vylejzá na povrch. Pokud je ucpanej, je to bohatý stejně tak jako když není průchozí volnoběžná tryska a motor si to tahá přes hlavní.

Mně se takhle ulejvala a chcípala pořád čezetí 250 dvouválec a nešla seřídit na volnoběhu bohatost - prostě to vůbec nereagovalo na luftšroubek v rozmezí daném výrobcem, když se to podařilo nějak ochudit aby to běželo normálně tak až asi na čtyřech otáčkách od dorazu. Což je pitomost nebezpečná. Pomohlo mi postupné vyměňování plováků za kousky s delší jehlou, čímž jsem dosáhl nižší hladiny. Je možné, že je to i tvůj případ. Původní plovák byl asi o 4mm na jehle kratší než ten s nejdelší jehlou jakej jsem našel a dal tam. A 4 mm rozdílu výšky hladiny v plovákovce holt už udělá svý se směsí.

Naposledy editováno 21.01.2016 12:22:02

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

21.1.2016 v 16:11 | Nahoru | #14
Ano, přesně jak popisuje BIMBAM, něco podobnýho mi dělá taky, nový poznatek, zkusil jsem karbec znovu vyčistit, nasadit, nastartovat bez průchodky, už naskočila pěkně, běžela asi minutu, pak zdechla, to samý i podruhý, svíčka po vyndání mokrá, ale ze sání už benzín tolik nešel, takže jdu asi dobrou cestou..zítra v mototechně nakoupím svíčku novou, a pak budu laborovat i s plovákem, btw ta měděná vložka ve víčku by mohla pomoct taky (zkusit jí víc vyrazit dolu)

(reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

21.1.2016 v 20:23 | Nahoru | #15

VITEK_M píše: Zkusím poradit... Co takhle gufera na klíče, a dále co takhle vzít máme rozprašovač na kytky a nakopnout a pak prasit na sání karburátoru, pokud to nezabere jeto bud ulity moc takže Vem svíčku, nad plynovým hořákem pořádně vypálit a ocelakem lehce pročistit kolem izolátoru, mrkni na odtrh svíčky cca 0,8mm dal nevím napiš pořádně co to dělá.... A kdybys nám natočil video byla by diagnostika jednodussi


Gufera jsou na vnitřní straně, takže se musí rozpůlit motor.

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 01:09 | Nahoru | #16
Na zapalování myslím ne ani na oleji ale rá to nedam ruku do ohně... Mel sem 477 nějaký 3 roky a jen jednou rozpulenu když sem měnil ložiska..

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 05:06 | Nahoru | #17
... následně začne téct benzín z gumové přechodky...
Pokud píše toto tak je snad jasný, že plovák z nějakého důvodu nezavře ... nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 08:02 | Nahoru | #18

VITEK_M píše: Na zapalování myslím ne ani na oleji ale rá to nedam ruku do ohně... Mel sem 477 nějaký 3 roky a jen jednou rozpulenu když sem měnil ložiska..


Gufero pod zapalováním pouze těsní převodový olej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 08:54 | Nahoru | #19
dave-lister> to ani náhodou. Pod zapalováním na hřídelí klikovky to těsní klikovy prostor čili směs pod pístem. Pokud je gufero v haji tak prisava tudy vzduch což se projevuje neestabilnim volnobehem a i po zavření plynu se motor točí až nesmyslné dlouho ve vyšších otáčkách a pomalu klesají otáčky. Pokud se nemýlím... Znalci opravte mě... Samozřejmě i uvnitř karteru jsou 2 gufera těsnící prostor kliky. čili na straně primaru je jedno gufero zevnitř a na straně zapalka je uvnitř a venku gufero. Jinak na výstupní hřídelí je taky gufero. To je asi to o cems mluvil ze těsní převodový prostor od vyteceni převodovky.. Viz fota na googluMotor

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 09:39 | Nahoru | #20
Bug - ne vyrazit, ale ve svěráku nebo třeba v kleštích opatrně posunout. Kladivem ani náhodou, protože bys to zdeformoval. Je to tam za studena nalisovaný, tak by to "lisovacím způsobem" mělo být hybný.

(reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 11:14 | Nahoru | #21
VITEK_M> Vnitřní velké gufero vedle kliky těsní podtlak v klikovce a olej v ložisku, venkovní gufero jen olej z převodovky. Všimni si u domečku s venkovním guferem těch dvou žeber, to jsou mazací kanály které vedou převodový olej k ložisku. Aby si utěsnil sání motoru musí se rozpůlit motor a vyměnit vnitřní gufera které vidíš tady na obrázku.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 11:15 | Nahoru | #22
SpecialBug> Po přeplavení karburátoru mi vždycky kape benzín ze sání. Kolik toho vyteče a má kapání tendenci zvyšovat se dokud nezavřeš kohoutek?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:34 | Nahoru | #23
dave-lister> ...no, nechcu štvat a pomlůvat - ale nemáte ty gufera obráceně?
Páč normálně se na dvoutaktech todle dává těsnicím břitem ke klice...ledaže by byla Zetka neco extra .

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:34 | Nahoru | #24
pokud by to byli gufera by to hulilo jak chemička

(reakce na) čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:37 | Nahoru | #25
sad2> ...jako co - že na té fotce je to správně?!

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:39 | Nahoru | #26
jj

1 reakcí na tento příspěvek čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:44 | Nahoru | #27
akorát z vnější strany
jak se budou mazat ložiska?

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:50 | Nahoru | #28
Ta gufera jsou obráceně.
Myslím tím, že jsou namontována těsnicím břitem od kliky.
To je špatně.

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:51 | Nahoru | #29
aha tak to jsou gufera proti tomu oleji s převodovky hmm zajímavé

čz 175/477 chytne, ale hned chcípne

22.1.2016 v 14:59 | Nahoru | #30
no guferama to stejne není jasná chyba v karbošu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist