Potřebuji poradit. Plánuji ukojit své cestovatelské ambice 2016 Norsko, 2017 Maroko, 2018 Mongolsko. Kvůli tomu potřebuji tedy koupit cestovní(enduro) motorku, chci ale aby se na ní dalo zařádit sportovněji i kolem komína. To znamená aby nebyla nudná a aby se všechny ty asistenti dali vypnout (ABS, kontrola trakce atd.)
Vím co nechci, nechci japonce a nechci 2V véčko, nechci ani 1200GS zkusil jsem a nezaujala .
Vybral jsem Triumph 1050 sport nebo Triumph 1200 explorer uvítám i další nápady. Motorku chci novou. Napište prosím kdo jste na těchto motorkách jezdil, jestli bude některá nmou vybraná vyhovovat. Já jsem nejezdil ani na jedné chtěl jsem objednat předváděcí jízdu, ale v tomhle počasí si toho moc nezkusím ani nevím jestli by mi ji teď půjčili, samozřejmě se budu snažit si je vyzkoušet, ale docela pospíchám mají teď ročník 2015 za rozumnou cenu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph 1050 sport, nebo Triumph 1200 explorer
petrumr píše: já jsem hlasoval pro něco jiného. Když ti nesedla r1200gs tak zkus R1200GS LC. Nevím jak ti nesedla a co ti vadilo. Explorer má 260kg, dáš kufry, padáky atd a si na 300kg. Když chceš něco evropskýho, tak se podívej ještě na JAWU 660 anebo jestli si fanda servisů tak MG nebo by i ducati nebyla špatná, tam se mění rozvodáky po 7tkm.
teda to je pěkná snůška nesmyslů.OK, na GSW mám najeto jen asi 2000km, ale že by to byla nějak zábavnější motorka než vzduchové GS, tak to rozhodně ne. Spíš je to ještě větší nuda.
Mám takový dojem že jsi ve svých hodnoceních zůstal zaklíněn někde v minulém tisíciletí.
ZAZAJ: jo, v ČR se obecně o poruchách motorek (vyjma těch italských, na těch se každý rád povozí) moc nemluví. Stačí popátrat po zahraničních fórech, tam je toho spousta. Třeba na ADVRIDERu. Nebo třeba TADY
Docela mě pobavil mnou již zmíněný TENTO ČLÁNEK , kde pán píše že měl 180 dní v roce motorku v servisu a že mu odešel motor 2x. A cituji: The local dealer has replaced the cylinder head on every Explorer they sold. The problem is larger than Triumph is willing to admit. Jinak ještě jednou přimopínám, že tento problém byl u prvního modelu (do roku 2015) a domnívám (spíš tedy doufám) že to Triumph u faceliftu 2016 vyřešil kompletním předěláním chlazení hlavy.
V Anketě jsem hlasoval pro "jinou volbu". Nevím jak jsi na tom finančně, ale aktuálně bych se alespoň já zcela vážně rozhodoval mez Ducati Multistradou Enduro a KTM 1290 Super Adventure.
Chápu že obě jsou řetězové typy, ale ruku na srdce, ten kardan u Triumpha ani náhodou nedosahuje kvalit paraleveru od BMW nebo CARC od Moto Guzzi. Je to spíš taková trochu lepší paralela ke kardanu na Hodně Crosstourer
Naposledy editováno 02.01.2016 21:50:33
KTM jsem už měl 990 sm-t a celkem mě zklamal motor vím že to nemůžu srovnávat navíc mám jen 400k víc ne takže na 1290 adv. nedosáhnu ani nevím jestli bych byl vůbec někdy ochoten dát 500k+/- za motorku proti Ducati nic nemám a ty fámy o nespolehlivosti italskejch motorek neberu až tak vážně ale překážka je opět cena nikde jsem ji nenašel ale vzhledem k tomu co stála v r.2015 Multistrada S tak myslím že to bude taky +/- 500k
Naposledy editováno 03.01.2016 14:38:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tracer 900 gt vs Tiger 1050 sprt Triumph Tiger 1050 Sport, Yamaha Tracer 9 / 900 | MILDA215 | 7 | 10.8.2023 v 17:40 KLINGO |
Kdyby někdo uvažoval podobně jako j... [1, 2] Ducati Multistrada 1200S, Kawasaki Versys 1000, Apri... | riderr3 | 31 | 15.1.2023 v 20:44 Kuba3 |
Tiger 1050 Sport - rozdíly v předfa... Triumph Tiger 1050 Sport | mari | 0 | 25.7.2022 v 21:38 mari |
Triumph Tiger 1050 svetla Triumph Tiger 1050, Triumph Tiger 1050 Sport | Jarrinn | 5 | 4.10.2019 v 14:11 Jarrinn |
Tiger Sport Úpravy Triumph Tiger 1050 Sport | 100lo | 1 | 11.4.2019 v 08:29 MaraVFR |