bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači
28.12.2015 v 10:37
Mám SRADA 750 se vstřikováním 1999 ... motorka za jizdy zlehka pocukává ale hlavní problém je že po vytočení do omezovače to s motorkou cukne a prasknou pojistky na osvětlení . Takže motor funguje a motorka jede ale nesvítí nic. Je možné že by tohle dělal vadný regulátor dobíjení? Když dám pojistku novou a jezdim v normálních otáčkách nestane se to ale jakmile ji pošlu do omezovače pojistky prasknou. Díky za nazory a rady

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

28.12.2015 v 11:11 | Nahoru | #1
Promer co Ti pousti regulator do systemu a budes mit jasno.

(reakce na) GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

28.12.2015 v 14:02 | Nahoru | #2

fafo píše: Promer co Ti pousti regulator do systemu a budes mit jasno.



Jj souhlas.

GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

28.12.2015 v 14:48 | Nahoru | #3
Vymontuj omezovač

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

28.12.2015 v 15:16 | Nahoru | #4
A proměřím to klasickým multimetrem? Udělá to ale jen za jízdy bohužel. Když to vytočím do červenýho na volnoběh tak pojistky nepraskají.

(reakce na) GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

31.12.2015 v 00:15 | Nahoru | #5

RadimGSXR píše: A proměřím to klasickým multimetrem? Udělá to ale jen za jízdy bohužel. Když to vytočím do červenýho na volnoběh tak pojistky nepraskají.



Tak tím pádem budeš mít někde zkrat na elektrice.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

31.12.2015 v 15:00 | Nahoru | #6
Tak jsem to dnes měřil multimetrem a ať mám jakýkoliv otáčky a nebo i zapnutý světla nebo blinkry napětí se pohybuje stále mězi 13.2 až 13.5V




(reakce na) GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

1.1.2016 v 19:57 | Nahoru | #7

RadimGSXR píše: Tak jsem to dnes měřil multimetrem a ať mám jakýkoliv otáčky a nebo i zapnutý světla nebo blinkry napětí se pohybuje stále mězi 13.2 až 13.5V






To je divný... Se světlama má motorka dávat těch cca 13,5 jak jsi zmiňoval... Když přidáš otáčky, mohl by skočit i na 13,7. Ale bez světel musí dávat pořád 14,2V při jakýchkoliv otáčkách. Zkus mezi sebou změřit ještě fáze. Vytáhni svorku z regulátoru a proměř mezi s sebou ty žlutý tři dráty. Jen si změř na multimetru na střídavý napětí. Na volnobě by měly dávat cca 30V a při přidání se to může vyšplhat až pomalu ke 100V. Je možný, že budeš mít zkrat někde na altíku nebo ti blbne regulátor dobíjení.

GSXR 750 SRAD - praskání pojistky v omezovači

6.7.2017 v 07:38 | Nahoru | #8
Jak poznat že je špatný regulátor dobíjení?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist