2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě

krizik1 píše: Já teda nevím, ale každá baba má jinou prdel, tak Ti asi nebude úplně snadné poradit. Každopádně tahle krasavice je v užším výběru na příští kočár a pokud ji koupíte nechám si rád poreferovat jaká je spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě
CAGI píše: Mám multinu a jezdím převážne se ženou.204cm a 180cm manželky se parádně vleze.Nejezdíme jen kolem komína a i 900km za den není problém.Sedačky mám púvodní a spokojenost obou.Mohu jen doporučit.
To jsem chtěl slyšet. Díky. Já už se bál,že mi fakt nezbyde nic jiného než skočit do BMW. Ducati v Praze půjčuje na 2 hod a max 50 km zdarma,nebo 4 hod a max 100 km za litr. Jinak řečeno zastoupení Ducati ji víc jak na 200 km na den nechce půjčit a pak nezbývá,než se poptat majitelů.2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
mara.k píše: Než BMW tak radši kolo Tak i z 200km se dá něco poznat (mě se MS taky líbí)
Ty budeš asi odborník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Honzisxx píše: Ty budeš asi odborník
Tak zase kdo jinej by o BMW měl mudrovat než ten, kdo měl podle profilu jednu motorku a BMW to není :)
Letos na veletrhu v Itálii jsem seděl na všech podobných motorkách, protože po takové zatím marně toužím.
Nejvíc se mi pasovala právě Multistrada, BMW S1000XR, nová Afrika a KTM Adventure (1290 mi přisla opravdu mohutná, ale 1190 mi přišla perfektní).
Do všech těchto motorek jsem se svojí výškou 196cm zapadnul a měl super posez.
Myslel jsem si, že je dělaly pro velký lidi, ale kamarád (cca 180-185cm) měl z Multistrady, BMW a KTM stejný pocit.
BMW 1200GS, Honda CrossTourer, Yamaha 1200 SuperTenere, Kawasaki Versys 1000 nebyly taky špatný.
Nejméně se mi pasovaly Triumph, Suzuki DL1000.
Teď už jen ty finance ...
Dave81 píše: Tak zase kdo jinej by o BMW měl mudrovat než ten, kdo měl podle profilu jednu motorku a BMW to není :)
Kdyby odborník


2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Rubi píše: Nevím sice jak je na tom mutina,ale BMW1200GSo je pro spolujezdce docela utrpení i když je na kufru opěrka,jela jsem s manželem cca 400km a byla ráda,že to mám za sebou. Pohodlná pro dva je Yamaha FJR1300,je to sice parník,ale pohodlí jak v křesle pro oba.
To je zajímavý,protože kámoší sedlaj 1150GS a partnerky jsou spokojeny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Ďuričko píše: To je zajímavý,protože kámoší sedlaj 1150GS a partnerky jsou spokojeny...
Zajímavé to bude nejspíš proto, že Rubi píše o 1200GS a tvé kámošky jsou spokojené na 1150GS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Rubi píše: Nevím sice jak je na tom mutina,ale BMW1200GSo je pro spolujezdce docela utrpení i když je na kufru opěrka,jela jsem s manželem cca 400km a byla ráda,že to mám za sebou. Pohodlná pro dva je Yamaha FJR1300,je to sice parník,ale pohodlí jak v křesle pro oba.
Naposledy editováno 21.12.2015 10:46:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Naposledy editováno 21.12.2015 13:11:03

1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na Multistradě

Přeji dobrou ruku pri výběru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Dave81 píše: seikos> nerozporuju popisovanej komfort (každej má jinou prdel a dojmy jsou subjektivní, takže ani není o čem diskutovat a čím argumentovat), jen chci trochu zpochybnit vysvětlení, mám pořád za to, že pokud jsou tlumiče v pořádku a využívá se možnost je nastavovat tak při jízdě solo i v plném zatížení by "provozní zdvih tlumiče" měl být +- stejný. Samozřejmě s horším tlumičem už motorka klesne a obojí souvisí s jízdním komfortem.
měl jsem motorku se semiaktivním podvozkem, takže jsem tam toho moc nenastavoval. Prostě to fungovalo tak jak to německá technika vyhodnotila - na hovno. Měnil jsem jen módy Dynamic a Enduro - zbytek si řešila motorka sama1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
seikos píše: měl jsem motorku se semiaktivním podvozkem, takže jsem tam toho moc nenastavoval. Prostě to fungovalo tak jak to německá technika vyhodnotila - na hovno. Měnil jsem jen módy Dynamic a Enduro - zbytek si řešila motorka sama
A to že jedeš ve dvou se na LC už nenastavuje?? (u starších ESA systémů se toto muselo nastavit).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohodlí na Multistradě
Dave81 píše: A to že jedeš ve dvou se na LC už nenastavuje?? (u starších ESA systémů se toto muselo nastavit).
Tak motorka chytrá jako rádio a nepozná sama od sebe, že na ní jedou dva?

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika - OLEJ na MTS 1200S Ducati Multistrada 1200S | Tytu | 20 | 14.3.2023 v 23:59 tomik900 |
Ducati Multistrada 1200 laděný výfuk Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 1200S | Murdok1 | 3 | 29.1.2023 v 23:05 pavere |
Multistrada 1200s elektrika Ducati Multistrada 1200S | ReDoktor | 3 | 29.1.2023 v 23:03 pavere |
Kdyby někdo uvažoval podobně jako j... [1, 2] Ducati Multistrada 1200S, Kawasaki Versys 1000, Apri... | riderr3 | 31 | 15.1.2023 v 20:44 Kuba3 |
Vybíjení baterie Ducati Multistrada... Ducati Multistrada 1200S | Mišec_Rosice | 7 | 10.11.2022 v 16:22 Zzptr |