bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se ve středních otáčkách dusí
8.12.2015 v 14:19
Zdravím..

Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:

- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků

Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.

Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).

Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..

Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady

Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí

11.12.2015 v 06:36 | Nahoru | #1
Odpojením TPS by se mělo, ale chování změnit. U Horneta, odpojení rozhádalo volnoběh a u VTR píšou, držte konstatně 3,5tis a víc otáček, konektor zapojde a samo o sobě by měly otáčky ještě poskočit směrem nahoru. Nastav výchozí pozici dle manuálu. Ty piloty se mi taky nezdají... Už 4otáčky je sakra moc, a k tomu jestli takhle lezou ven(resp. dovnitř), to je fakt divný. Ještě bych udělal kontrolu přírub. Stačí brake cleaner, nastartuj, nez ho prohřát a pak stříkej na příruby, podle mě někde bere faleš

(reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

11.12.2015 v 09:14 | Nahoru | #2
..Roko..> u horneta asi jo, borci na nějakejch americkejch fórech si u banditů ty čidla odpojují běžně, a taky tam píšou že to není na chování motoru znát.. A nastavovat ten tps nejde, u 12ky bandita se s ním dá otáčet na šroubech ale u šestky ne.

Ty piloty se mi právě taky nezdají, ale takhle dovnitř lezou akorát pří základním nastavení. Teď je mám cca zároveň s komorou karburátoru.
Příruby jsem kontroloval, a brake cleaner jsem po nich taky stříkal :)) ty sou v pohodě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist