bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit se ve středních otáčkách dusí
8.12.2015 v 14:19
Zdravím..

Šťourám se kamarádovi v banditovi, špatně chytal, kolísal volnoběh a dusil se. Do 5000 otáček jako by do něj nešel benzín, okolo 6ti tisíc chytl dech a jel úplne normálně až do omezovače. Tady je výčet věcí, co jsem s ním provedl:

- nové svíčky ngk cr9ek (byly tam cr9eh)
- nový vzduchový filtr
- kontrola palivového kohoutu
- změřené odpory cívek - ok
- kontrola ventilových vůlí - ok
- rozborka karburátorů:
kontrola membrán jestli nejsou roztrhnutý
kontrola hladin plováků
vyčištění hlavních, volnoběžných trysek a jehel v ultrazvuku
vyčištění celých karburátorů čističem a profoukání tlakovým vzduchem
nakonec seřízení podtlaků

Výsledek je takový, že motorka teď chytá na brnk a drží volnoběh. Ale dusí se stále. Okolo volnoběhu a na první cca 1/8 otevření plynu jede normálně, když otevřu plyn trochu víc tak se začne dusit (a je jedno jestli dám půl plynu nebo plnej) až do 5-6ti tisíc otáček, pak najednou chytne dech a jede normálně až do omezovače.

Když otevřu sytič, tak motorka jede v nízkých otáčkách znatelně líp, ale díra je tam pořád. S pilot screw se nehýbalo (motorka jela většinu sezóny v pořádku, problémy nastaly ke konci léta bez zjevné příčiny).

Celý mě to připadá, jako by v určitým pásmu otáček byla chudá směs, ale ta se přece nerozladí sama od sebe ne? Nutno podotknout, že se studeným motorem se bez sytiče nedá jet, po zahřátí je to mnohem lepší. Jehly nemají zářezy, musely by se podložit..

Na co jsem zapoměl, co mám ještě zkontrolovat? Díky za nápady


Naposledy editováno 08.12.2015 16:02:54
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Bandit se ve středních otáčkách dusí

15.4.2021 v 21:48 | Nahoru | #91
vsak ze jsou to cca 3 stovky na ten posunutej milimetr jsem uz psal ne ? (OK, je to o tri tisiciny vic, 0,033per.) a krom toho jsis logiocky (abys podporil svuj argument) vybral zrovna celkem linearni jehlu, ano, v tomhle - budeme-li to brat obecne - jsem jako v jedinem schopnej pristoupit na kompromis, ze kazdej system je jinej a tam kde nebude jehla vylozene "ogivalni" to bude fungovat linearne bude, ale vetsina jehel co jsem videl ogivalni je (viz treba veferacky jehly vejs..), a to protoze ty systemy vzajemne linearni vetsinou nejsou, a jehla je jaksi jedinej z tech prvku kterym se da ta nelinearita kompenzovat.. a proto FURT DOKOLA nechapu proc chces hejbat zrovna s ni ???

Naposledy editováno 15.04.2021 21:50:37

1 reakcí na tento příspěvek Bandit se ve středních otáčkách dusí

15.4.2021 v 22:39 | Nahoru | #92
kerut: pokud je problem nekde na pul cesty mezi zavrenym a otevrenym soupetem tak s cim jinym bys teda hejbal ty?

Bandit se ve středních otáčkách dusí

15.4.2021 v 23:02 | Nahoru | #93
Tenhle jsem vybral protože je jednoduchý, já zase moc nechápu co podle tebe ovlivní víc směšovací poměr jen ve středním zatížení než tvar jehly, cokoliv jiného změníš ovlivní podstatně i jiné režimy.

Bandit se ve středních otáčkách dusí

15.4.2021 v 23:04 | Nahoru | #94
hmm. trochu sem se té motorky naladil, a zkoumal, jaký má vliv výměna volnoběžné, hlavní trysky, a/nebo seřízení volnoběžné směsi. tak mi prosím kerute vysvětli, jakto, že takřka jedinej pozitivní vliv na chování motoru mělo až výměna jehly? přitom u toho dynojet kitu jsem vrátil zpátky menší volnoběžné trysky, hlavní tryska je taky menší (92 oproti 94)? chceš mi tvrdit, že je to tím, že jsou karburátory pořád někde ucpaný? nebo, že ty origo jehly byly opotřebený? můžeš to nějak rozvést, jakože jak tím opotřebením došlo k ochuzení směsi v určitým pásmu otáček/zatížení?

prostě ne, podle mě je tvoje teorie špatná, odpovídají tomu moje zkušenosti a názory dalších lidí, co se tady k tomu vyjadřovali.

a i přes to, že mě sereš tím, jak si sveřepě trváš na svým, su ve finále rád za tu "debatu" okolo, protože karburátory a jejich chování je hodně složitá věc. a já se rád přiučím

(reakce na) Bandit se ve středních otáčkách dusí

15.4.2021 v 23:15 | Nahoru | #95

assassin píše: kerut: pokud je problem nekde na pul cesty mezi zavrenym a otevrenym soupetem tak s cim jinym bys teda hejbal ty?


uz jsem napsal (pravda, asi jen dvakrat) ze bych vycistil dily karburatoru a hlavne vzdusniky

Martin> o vlivu opotrebeni jehel psal ale Foustka, ne ja.. ?? ja naopak tvrdim ze tech par stovek na jehle nemuze mit viv na to ze se motor dusi, a kor ne jen v nejakem pasmu a jinde ne.. pokud je tam nejakej flatspot pres kterej se motoru nechce, tak fakt neni problem v bohatosti ale ve tvorbe, protoze lehce chudsi i lehce bohatsi smes (zde mysleno v ramci toho, co muze tech par stovek prumeru na o 1mm posunute jehle skutecne ovlivnit) tohle proste nedela, tzn bud je neco spatne s podtlakem na vzdusniku (ucpanej, nebo netesnici airbox) nebo se z jineho duvodu trha sloupec v emulzce (ucpany dirky atd..), coz ale par stovek na jehle nespravi..

jinak vymena jehly je ale neco jinyho, nez posouvani seriovy jehly podlozkou, o tom bych se nehadal, viz obrazky co jsem postoval, HRC jehla taky vypada jinak nez serie ..ta ale patri k otevrenymu sani, kde je ale ten vzdusnik prekrytej ! kdyby nebyl dela to podobny veci, stejne tak se chova motor kdyz mu zasahnes do airboxu, zmeni se tlak na vzdusniku, a trha se sloupec v emuzni trubici,.. takze bohatost jako takova muze byt ramcove i +- spravna ale neni to dobre smiseny, jsou to "kapicky".. tzn, ano HRC jehla ma jinej tvar protoze ten system se chova jinak nez seriovej (je jinak nelinearni) a jehla ty nelinearity +- kompenzuje.. ale to neni stejny jako vypodlozit seriovou jehlu..

ja psal ze posouvat seriovou jehlu podlozkou je v tomhle pripade blbost, a to podle me proste je..

E: uz to vidim, my si totiz mozna nerozumime,.. ja jsem na strance 2 reagoval na wajldovo podkladani jehel, ne na tvoje kitovy jehly.. pokud josu tam nejaky upravy a k tomu odladeny jehly pak se toho moje poznamka netyka.. nicmene ani pak by to nemelo delat problemy jen v urcitym pasmu, ty karburatory, i kdyz obcas trucujou vselijak, nenavrhuje generator nahodnych cisel ale clovek.. (resp. vsechny problemy co jsem potkal byly proste dany nejakyma necistotama a pod, ne konstrukci,.. na maly vefero ma karbece dva, prej ze jeden ma kolem 7 flatspot,..je to teda trochu vlastnost ale tohle bylo jakoze hodne.. oba jsem zrepasoval a oba po te fungovali celkem rozume.. ten jeden dostal nejaky vyraznejsi upravy, nicmene v ramci toho jak bezet ma, tak bezi)

E2: + procetl jsem si i ten zacatek, a skoro mam pocit ze to nekdo pred tebou/kamaradem uz nekdo nejak "ladil",.. uz ty piloty vycnivajici jsou dost divny, i kdyz tohle primarne asi nezavinili.. ja myslim ze jste tim dynojetem srovnali nebo vykompenzovali neco jeste dalsiho.. jinak z postrehu me zaujala uplne presne ta zminka o 3mm dirce v airboxu, ono staci fakt malo a ten pomer obou podtlaku na vstupu(tam mala dirka staci, je to statickej podtlak) a vystupu (..kompenzovaneho praaave zasunovanim jehly) v okruhu emuzky je v prdeli, a s nim tvorba smesi, a delato presne takovyhle veci..

Naposledy editováno 16.04.2021 00:53:09
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman
Gsf 600 97 - vibrace v kole Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Detoks 12 13.9.2023 v 12:25 Detoks


TOPlist