globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: adopce moto
 
30.11.2015 v 17:57
Zdravím, nastal čas svátku a jelikož mám v garáži stále ještě místo, rád bych adoptoval motorku... a nyní má otázka na Vás... "kerou ted??"
adepti:
málá žlutá Ducati Monster600 ... něčím už si prošla (r.v. 94 - což by mi nevadilo ) 38 000km

vs. Honda Hornet cb600f ( ttady mám dva adepty)
http://www.free-moto.tipmoto.com/motorky/honda/295749-cb-600-f-hornet-top.html

a
http://www.free-moto.tipmoto.com/motorky/honda/295936-cb-600-f-hornet.html

a nakonec srdcovka kterou si chci koupit už delší dobu Honda VTR 1000f Firestorm,
http://www.free-moto.tipmoto.com/motorky/honda/294906-vtr-1000-f-firestorm.html

chci to na ježdení do práce a víkendový výlety takže něco z čeho mi po 100km nerupnou zada

Naposledy editováno 30.11.2015 17:57:56

adopce moto

30.11.2015 v 18:11 | Nahoru | #1
podle mně honda VTR, ale když jsi u toho free, tak tam mají MG griso.

adopce moto

30.11.2015 v 18:16 | Nahoru | #2
Hele pokud jde o značku tak za mě vtr měl jsem ji a na víkendový výlety cca 500km super navíc se na ní nebudeš nudit když budeš chtít uvolnit trochu adrenalinu tak zatahas a jede jako blázen
Pokud ale chceš konkrétně tuhle z toho konkrétního bazaru tak ti neporadim od bazaristu ze zásady nenakupuju

Naposledy editováno 30.11.2015 18:17:24

1 reakcí na tento příspěvek adopce moto

30.11.2015 v 18:18 | Nahoru | #3
Pokud je VTR srdcovka tak není co řešit

(reakce na) adopce moto

30.11.2015 v 18:28 | Nahoru | #4

sikos píše: Pokud je VTR srdcovka tak není co řešit


1 reakcí na tento příspěvek adopce moto

30.11.2015 v 18:39 | Nahoru | #5
výborně díky díky... bál jsem se jestli nerozhoduju spíš srdcem než hlavou... přecejenom hornet vs. vtr... to bude spolehlivější a všestranější hornet... navíc prý.... " vtr žere aji trávu u silnice" ...

1 reakcí na tento příspěvek adopce moto

30.11.2015 v 18:49 | Nahoru | #6
Podle mě nevíš co chceš, ale to chápu... Takže já bych z Tvého výběru vzal jedině VTR, oproti Hornetu má rozhodně svou povahu. Ale na ježdění do práce se hodí asi nejmíň...

adopce moto

30.11.2015 v 18:51 | Nahoru | #7
Jednoznačne VTR ostatní jsou tuctovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) adopce moto

30.11.2015 v 19:06 | Nahoru | #8
Johny89> dík za názor... do práce nikdy moc nespěchám takže si to klidně vezmu oklikou :D

(reakce na) adopce moto

30.11.2015 v 19:54 | Nahoru | #9
aXxXel> Pokud to máš takhle, tak to joo, já bych musel vstávat pak hrozně brzo a to nedávám...

(reakce na) adopce moto

30.11.2015 v 19:57 | Nahoru | #10
aXxXel> určitě VTR možná trochu víc žere, ale parádní svezení v relaci "touring" i "soft-sport" v roce 97 jsem měl novou VTR-F a v r.2000 VTR-SP1 to je zas úplně jiný kafe
U eFka, bych hledal spíš model od 2001 po faceliftu, těch drobných vylepšení tam je dost...
U té v odkazu, bych hned po koupi vyměnil napínáky rozvoďáků za ty novější, nepraskající a ty výfuky asi nemají DB-kilery, tak se ptej zda jsou k moto i orginály... asi nutné na cesty do "kapitalistické" ciziny a budoucí STK...

adopce moto

30.11.2015 v 21:49 | Nahoru | #11
Svez se nejdřív na Hornetu a potom na VTR, uvidíš ten rozdíl, kdybys to chtěl udělat opačně, tak na Horneta už nevlezeš....

1 reakcí na tento příspěvek adopce moto

30.11.2015 v 22:26 | Nahoru | #12
vtr, teda z tvého výběru. monster taky není špatná vollba, ale potom ne tento pro holky. Koukám že jsi zatíženej na žlutou.

(reakce na) adopce moto

30.11.2015 v 22:54 | Nahoru | #13
Vladimir> z monstra mam trosku strach kvuli te cene a prece jen je to italka... Tam se mi to muze pekne prodrazit... Nejsem vylozene zatizenej na zlutou...beru co je...

1 reakcí na tento příspěvek adopce moto

30.11.2015 v 23:55 | Nahoru | #14
S něčím podobným sekám trávu. Taky je to žlutý a taky to má motor Honda. Spotřeba ale bude jinde. Je to jednobuch a půl litru benzínu ti vystačí na celý odpoledne. Přemýšlej o tom a prozřeš

adopce moto

1.12.2015 v 05:37 | Nahoru | #15
Ono to tak nějak nejde pořádně dohromady,páč jezdění do práce a víkendový výlety jsou dvě naprosto odlišné "aplikace".Na víkend si člověk chce zařádit a užít si to,ale při každodenním ježděním do práce bych si kladl otázku,jestli to opravdu chci absolvovat na stroji který papá víc jak auto.Esli by to tím autem nebylo levnější a pohodlnější.O VTR kolují strašné zvěsti,ale třeba existují kousky s menší žízní

adopce moto

1.12.2015 v 07:40 | Nahoru | #16
Ono záleží jak to máš do práce daleko já to má 5 km jezdil jsem tam na různých motorkach a bylo to trápení tak jsem si loni pořídil na cestu do práce skútr. Ty fámy o spotřebě vtr neber vážně jako nad 10l snad jen 100km v kuse po dálnici na 3ku jen bych si dal pozor při koupi na zemí původu starší vtr z japonska bude nejspíš uskrcena na maximálně víc jak 180 z ní nedostanes musel bys ji odskrtit

adopce moto

1.12.2015 v 11:29 | Nahoru | #17
Z těhle kousků bych určitě adoptoval VTR. Klidně i na ježdění do práce.

(reakce na) adopce moto

1.12.2015 v 16:57 | Nahoru | #18

Piwell píše: S něčím podobným sekám trávu. Taky je to žlutý a taky to má motor Honda. Spotřeba ale bude jinde. Je to jednobuch a půl litru benzínu ti vystačí na celý odpoledne. Přemýšlej o tom a prozřeš


Zrovna sem slezl z yamahy szr660 jednobuch ..taky "pullitr -benzin". Long story short... Kategorii zahrdni techniky bych chtel opustit a vrnout se polave (ne bezhlave)...na moped...

Naposledy editováno 01.12.2015 16:58:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist