globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster
Zdravím, přišel čas přesedlat z varana na něco silnějšího a velice mě oslovil "malej monstr" zajmalo by mě jestli s ním máte někdo nějáké zkušenosti, a pokud ano byl bych rád když se podělíte předem díky za odpověď

(reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 11:05 | Nahoru | #61
Dave27> Vím o čem mluvíš.

(reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 11:33 | Nahoru | #62
Dave27> takze jestli je neco holcici motorka urcujou karbonovy laufy jo

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

30.11.2015 v 07:21 | Nahoru | #63
gugo: jasně, když to nejede, tak to musí aspoň řvát Jinak nevím, proč má velká část populace, pořád pocit, že je zvuk V2 nečím strašně vyjímečnej. Každý počet válců a uspořádání má svoje kouzlo, teda do té chvíle, pokud na čemkoli není jen open krátká trubka. Fakt nechápu co je na tom kruťáčkýho řvát na kilometry daleko. Už jsem to tu jednou psal, mám na litru V2 origo koncovky (laďáky se mi válej ve skříni) a péro se mi nezmenčilo. Spíš jsem rád, že ráno/večer nebudím sousedy, a drtit lidem bubínky v zástavbě taky není nic přijemnýho. Lehce hlasitější a hlubší než origo, oukey... Jinak, jak soudruzi od vedle, hlukoměr a flastr až do stropu

Ducati Monster

30.11.2015 v 10:57 | Nahoru | #64
Roko> Nevim proč, ale mě prostě zvuk V4 absolutně nic neříká...V2 je pro mě prostě něco jako V8 v autě, charismatickej zvuk kterej je jinde než ostatní. Open krátkou trubku taky nemusim, ale mam rád přirozenej zvuk toho motoru a toho origo laufy kde je utlumený vším co to jde moc nepřínášej....

(reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 11:24 | Nahoru | #65

Cucka píše: tak ne kazdej rad cestuje po dalnici aby udrzel konstantni max.. Pet set km za den a vic na monstru neni problem pokud se nechces nudit na dalnici a podobnejch rovinkach...teda on to neni problem ani na nich jen je to po casu nuda...jako na vsem na co by v osmnacti moh mit papiry



Absolutní souhlas... jezdím min. 2x do roka na Moravu - k SK hranicím... Abych se nenudil, jezdím vrchem přes Jizerky, Krkonoše, Orlíky, Jeseníky a Beskydy.
Prostě furt jen dvojky a jedničky. Od Rychnova - přes Vamberk začíná ten nejkrásnější úsek, přes Skřítka - Bruntál atd.
Běžně namotáme 450 - 500 km...jen cestou tam ... absolvoval jsem to na Monsteru i na SS a není to nic, co by nešlo zvládnout. Neříkám, že je to extra pohodlný...ale ty zážitky z kroucených krásnejch silnic a zvuku dvou kanónů ... dá energie na popíjení a kecání až do jedný dvou do rána i po tý cestě

Naposledy editováno 30.11.2015 11:26:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 11:41 | Nahoru | #66
..Roko..> ono jde v podstatě o to, že dneska není motor o konstruktérech ale o EU.

Konstruktéři udělají svou práci, navrhnou nějaký dělo co se odbrzdí a zjistí se jestli splňuje konstrukční parametry...a pak příjdou "konstruktéři" EU a zašpuntujou ho... mapu udělají tak, aby jel těsně na hranici chudosti a aby z něj vycházelo impotentní cvakání.
Moje 998ma je toho absolutním příkladem - originál pod 4t rpm vůbec nebylo možný použít v tahu, na popojíždění za autobusem ve městě možná, ale nedej bože abys otevřel klapky. Když si někde občas brutálně dobržďoval ke křižovatce, stalo se i že to zdechlo (prostě vodorovnej válec po vejfuku neprošel proti svojí hmotnosti a kompresi svislýho - i proto se stavěly volnoběhy dle manuálu na 12-1400 rpm) ...
Zajímavý, že hned jak vypadla lambda a kat, nastavila se bohatost a udělaly se na to podtlaky, motor je do 3.kvaltu krásně použitelnej i na 2t rpm ...jasně, pulsuje...ale necuká a nevymlátí spojku... průběh ve středním pásmu znatelně zhutněl a do otáček to letí krásně lineárně (což origo nebylo ...mezi 4,5-6,5trpm to bylo dost jalový) a vršek točí až do 10,5trpm...a nedovolím si odhadovat o kolik to má víc...protože fakt nepoznám 5-10HP na vršku 130HP motoru...ale letí to sakra dost...
Tím chci jen říct, že řeči o továrním NEJLEPŠÍM nastavení motoru ...a že inženýři dobře vědí co dělají...jsou dávno pasé. To co se dnes s motory dělá...je prostě jedním slovem znásilňování....a s tím co je pro ně dobrý, to nemá pranic společnýho...

Naposledy editováno 30.11.2015 16:14:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

30.11.2015 v 21:36 | Nahoru | #67
t_freedom> já s tebou plně souhlasím, o tom nepochybuju, např. dost jsem si s VTR hrál, alespoň co se volnoběžnýho okruhu týče.(dostal jsem se na rozumnej konsum a mužu dát od 2,5tisíce otáček plnej plyn a motor se ani něak moc neklepe) Origo laufy jsou težký a přehnaně tichý, ale dá se dát výfuček, co jen trošku ten zvouček na bassuje a nemusí řvát, jako MOTOGP. Taky nemám rád co EU káže za srance, ale hodně lidí to už fakt přehání. Na poslední vyjíždce, cca 14dní -3 týdny (už se nepamatuju ) zpět jsem v Přostějově potkal něakýho joudu na BMW 1000 R a samože hulán ,jak kráva a samože všechny musel předjíždět a řadit, aby si všichni "užili" quickshift a trubku místo laufu.

Dave27: když si třeba stoupneš na cílovku, přiklad Brno a slyšíš V2ky (motor co zní, že nikdy nemá dost) je to kolikrát až komický, to trrr trrr trrrrrrr, než se začne na konci podřazovat, pochopitelně Když jsem měl SP1ku po čase mě připadal ten zvuk ,jako když prdíš do hrnca, ale tehdy jsem byl ještě mladej a blbej a V2 jsem nepochopil, teď mám mnohem jemnější véčko, slabší, navíc po Firebladeovi aaaaa nevyměním, dozrál jsem na ně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

1.12.2015 v 06:19 | Nahoru | #68
..Roko..> Co se komu líbí nebo nelíbí je velmi subjektivní pocit. Ale pro mě ten kdo jezdí origoše jouda není.

Naposledy editováno 01.12.2015 06:47:18

(reakce na) Ducati Monster

1.12.2015 v 07:50 | Nahoru | #69

dejavue píše: ..Roko..> Co se komu líbí nebo nelíbí je velmi subjektivní pocit. Ale pro mě ten kdo jezdí origoše jouda není.



A porad marne cekam az me reknes jake ty moje nazory jsou tak predpotopni a ty porad mlcis.

(reakce na) Ducati Monster

1.12.2015 v 16:39 | Nahoru | #70

DRN. píše: Tak na monstera se tu ještě nikdo neptal.



vdechl jsem i trochu piva

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

1.12.2015 v 16:41 | Nahoru | #71
vyser se na malyho monstra, nejede poradne ani vetsi a jeste vetsi,monster jede jen ten nejvetsi. bude se to mrdat jako kazda spageta, ale kochat se v garazi muzes, to zase jo .

Naposledy editováno 01.12.2015 16:42:11

(reakce na) Ducati Monster

2.12.2015 v 12:52 | Nahoru | #72
Bothrops> mě příjde že ten můj jede docela obstojně... že by si třeba i někdo neznalej mohl stříknout a není úplně největší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

3.12.2015 v 18:48 | Nahoru | #73
Bothrops> čéče ja mam v garazi ktm i ducati a jestli se mi neco sere tak je to KTM...ducati drzi ktm ma treti motor v ramu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

3.12.2015 v 21:53 | Nahoru | #74

GeorgePanek píše: Bothrops> čéče ja mam v garazi ktm i ducati a jestli se mi neco sere tak je to KTM...ducati drzi ktm ma treti motor v ramu...



nono, asi spatné kósek.. ale jinak souhlasim, ktm jsou taky mrdky. me se jen proste libila

(reakce na) Ducati Monster

4.12.2015 v 14:07 | Nahoru | #75

Bothrops píše: nono, asi spatné kósek.. ale jinak souhlasim, ktm jsou taky mrdky. me se jen proste libila

bohuzel me ta motorka neuveritelne bavi jinak bych ji uz davno zapalil

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

9.12.2015 v 16:30 | Nahoru | #76
měl sem 620 a jela krasně líbilo si mi to víc než m900. mam 182cm a poskladal sem se v pohodě, krásná hbytá motorka která suprově zatáčí a brzdí. kup si 620 nebo 695. jsou to stroje na pohodu ale dokážou být hodně rychlé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

9.12.2015 v 18:21 | Nahoru | #77
prodamCBR> neblazni dyt je to rado ze to jede 160, pak uz se to trapi.Hodne rychla motorka bych tomu fakt nerikal.

(reakce na) Ducati Monster

9.12.2015 v 19:35 | Nahoru | #78

prodamCBR píše: měl sem 620 a jela krasně líbilo si mi to víc než m900. mam 182cm a poskladal sem se v pohodě, krásná hbytá motorka která suprově zatáčí a brzdí. kup si 620 nebo 695. jsou to stroje na pohodu ale dokážou být hodně rychlé


Souhlas. Tyhle "malé" Monstery, ale třeba i SV 650 nebo ER6 jsou hbité a lehké. Dokážou upalovat i dvoustovkou, takže rychlost jim nechybí .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

9.12.2015 v 23:04 | Nahoru | #79

gugo píše: prodamCBR> neblazni dyt je to rado ze to jede 160, pak uz se to trapi.Hodne rychla motorka bych tomu fakt nerikal.



hodně rychlé je myšleno v zatáčkách. rychle a rovně se můžeš svézt ve vlaku třeba TGV o tom monster fakt není. neni to žádná zalehávačka je to stylovka s dobrýma jízníma vlastnostma. stejně na tom fouká tak že 160 pojede jen chvilku a pak ubere. hele jezdil jsem už leda cos od pionýra přes CBR až po S4R a Hayabusu a na M620 mi výkon prostě nechyběl protože sem pochopil na co je ta motorka určená.

(reakce na) Ducati Monster

9.12.2015 v 23:14 | Nahoru | #80
prodamCBR> ja proti monsterovi nic nemam, dokonce se me i libi....jenom bych o nem nerikal ze je to rychla motorka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 00:24 | Nahoru | #81

prodamCBR píše: na M620 mi výkon prostě nechyběl protože sem pochopil na co je ta motorka určená.

By mě teda zajímalo, na co je určená. Nedávno jsem se probíral svýma letošníma fotkama a když jsem narazil na jednu z Mejta, na které jsem byl s M600 půjčeným od ženy namísto na své motorce, velmi živě a barvitě jsem si vybavil, jak tomu zoufale chyběly koně. Nejde o maximálku, ale třeba na výjezdech taháš a taháš a taháš... a nic. A že by zrovna Mejto bylo rychlý a málo zatáčkovitý bych teda opravdu neřekl.

(reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 07:33 | Nahoru | #82
vybouřená_mrkev> Je všeobecně známo,že 600 je fakt slabá.Kupodivu 620 je na tom podstatně lépe,a nedělá to jen těch dvacet kubíků navrch.Ale brutální nástup litra očekávat nemůžeš...
Taky jsem se ptal kde je ten skvělej motor když jsem sedl na V-Stroma 650...

(reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 07:41 | Nahoru | #83
vybouřená_mrkev> Vnímání rychlosti je velmi subjektivní pocit. Co jednomu zvedá adrenalin, druhého nechává klidným. To co ty by jsi nazval na svojí GSX-R mazec, druhý řekne, že očekával víc. Takže asi tak.
Nepotřebuji silnou motorku abych byl rychlý.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

10.12.2015 v 08:28 | Nahoru | #84
M600 sem nikdy nejel ale když sem tenrát prolejzal zahraniční fora tak všichni tvrdili že m600 je opravdu o dost slabší a že M750 jede stejně jako 620. někdo tu 750 doporučoval a přitom si myslim že to nemá cenu, na začátek bych doporučil 620, 695 nebo S2R 800. Jestli chce někdo jezdit bez větru, rovně a rychle tak říkám Hayabusa protože tam je ten výkon uplne nekde jinde. loni sem jel přes 200 na ducne a kámoš s busou mě předjel jako když stojim

(reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 08:39 | Nahoru | #85
prodamCBR> mno 750 opravu nejede stejne jako 620 .
Jednu 620 jsem letos servisoval a vzhledem k tomu ze se tam nepochopitelne menila bohatost tak jsem na ni par km najezdil a 750 nam stoji doma, takze jsem natom taky parkrat jel. Je to trochu rozdil

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

10.12.2015 v 11:29 | Nahoru | #86
jak rikam na 750 sem nejel, ale ani dle hodnot to nebude velký rozdíl, krom toho bych se bál že 750 jsou starší a tak budou vylítanější a budou na tom paradoxně výkonově ještě hůř

M750 - 45KW 62Nm

M620 - 44kw 53Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 11:42 | Nahoru | #87
prodamCBR> vono nejde jenom o KW. Kdybych mel posuzovat treba svyho duka podle kW, tak bych si ho vubec nekupoval.
Jenom to jak je nacasovana vacka udela proste stim chovanim neuveritelny veci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 11:55 | Nahoru | #88

gugo píše: prodamCBR> vono nejde jenom o KW....


Přesně tak.Tak už se v tom přestaňte rýpat,prostě "malej" Monster je dobrá volba...

(reakce na) Ducati Monster

10.12.2015 v 12:58 | Nahoru | #89

Anti píše: Přesně tak.Tak už se v tom přestaňte rýpat,prostě "malej" Monster je dobrá volba...


........ souhlas, ale né pro každého... samozřejmě.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

10.12.2015 v 14:15 | Nahoru | #90
Mela jsem M900 a ted mam S4 , mam jen ty nejlepsi zkusenosti. Presedlala jsem z V4 na V2 a je to jako nebe a dudy...nesrovnatelne....pokud chces zazit opravdu zabavu, jdi do nej. Doporucila bych ale 750ccm a vys, 600 je dost slaboucky....

Naposledy editováno 10.12.2015 14:18:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 tomasiiik 8 4.6.2023 v 15:10 DucAdy
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker


TOPlist