globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster
Zdravím, přišel čas přesedlat z varana na něco silnějšího a velice mě oslovil "malej monstr" zajmalo by mě jestli s ním máte někdo nějáké zkušenosti, a pokud ano byl bych rád když se podělíte předem díky za odpověď

Ducati Monster

25.11.2015 v 07:44 | Nahoru | #31
Když se tu řeší návrat zpět, rozdíl je samosebou znatelnej hodně, záleží akorát na akceleraci a konkrétní rychlosti. Šel jsem ze 150koní na 110koní a do těch 160-180km/h je to v pohodě, nad tuto hranici už to začíná být citelný a nad 220 už je rozdíl neuvěřitelnej. Co se týče malýho monstera, na naučení bude dobrej, mě v 18ti bohatě stačila 50k ER-5ka

Ducati Monster

25.11.2015 v 09:51 | Nahoru | #32
Já bych do toho šel, pokud se Ti líbí. Dlouho jsem po něm taky koukal, neměl jsem tedy možnost se nikde svést, pouze si na to sednout na prodejně.
Mám nakonec tedy něco jiného, ale to proto, že mi to přišlo do ruky ani jsem nevěděl jak ...

...ale po Monsterech stále koukám. A prodat se to dá vždycky, když se budeš starat.

Až pořídíš, dej vědět, přijedu se podívat, dáme kafe pod Duklou či na K....

Ducati Monster

25.11.2015 v 09:51 | Nahoru | #33
v 18ti si myslim ze ti to vykonove bude stacit, minimalne rok.
Jo je to motorka pro holky protoze to je strasne nizky, nadruhou stranu kdybych si mel vybirat v nahacich mezi monsterem a fejzrem nebo hornetem jdu do monstera a to nejsem italofil.
Technicky: dneska problem narazit na kus kterej nebude napadenej. Origo servis je dost drahej.. takze .
Rozhodne zkontrolovat rozvody a remeny rovnou vymenit pokud nemas 100% jistotu ze jsou origo a meneny pred mene nez 20k.
Ventily jsou celkem trivi ikdyz okolo toho panuje takova chymera " ala desmodrom muze delat jenom ducati "

Jinak se to klasicky sere italsky: elektrika - ale ne tak strasne jak to italove umej.
A nejake drobne technicke nedostatky ...jako ze ital prece nebude davat na kola u nahace gufero why.. to je prece zbytecne v italii je slunko a sucho, takze ty loziska vydrzej tak 1/3 toho co by normalne vydrzely kdyby do nich netekla voda.
Rozhodne to , ale nejsou nedostatky kvuli kterejm bych si to neporidil.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

25.11.2015 v 12:49 | Nahoru | #34
gugo> To jsou, ale plky. Názory z 90 let.

(reakce na) Ducati Monster

25.11.2015 v 13:14 | Nahoru | #35
dejavue> ktere konkretne ?

Ducati Monster

25.11.2015 v 15:02 | Nahoru | #36
mam doma m 696 jezdi na tom mlada je to nenarocnej stroj na kterem je fajn svezeni malo zere pekne jede jen ta vaha na rukou je trochu otravna ale to je asi u kazdeho monstera za me je to fajn stroj na kazdy den je pravda ze motorka je opravdu hodne mala takze vetsi a vyssi postava na tom vypada divne..jinak se mi libi jak kazdy tvrdi ze jsou tyhle motorky slabe...musim se smat..myslim ze na nase silnice staci tak jawa 350 a i to je moc

(reakce na) Ducati Monster

25.11.2015 v 16:29 | Nahoru | #37
dejavue> tak ono se tak nějak o motorku z 90.tejch let jedna

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

26.11.2015 v 10:47 | Nahoru | #38
Mě to přijde jako bike pro buchty.(ne motorem ale spíš velikostně)..osobně bych radši naladil fakt tu ER6 nebo něco aspoň rozměrově ¨většího .)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

26.11.2015 v 14:53 | Nahoru | #39
Sefo> já měl za to že M900 a M600 maj stejný rámy...jen jinak brzdy atd.

Ducati Monster

26.11.2015 v 15:15 | Nahoru | #40
předpokládám, že Varan je 125 Varadero... Tak já měl na den pod zadkem M 796 v době, kdy jsem měl CB 500. Přišlo mi to jako odpovídající krok výš - šestikila podle mě budou super pro někoho, kdo už na motorce, i když malý, má zkušenost a chce jít dál.

(reakce na) Ducati Monster

26.11.2015 v 17:40 | Nahoru | #41

t_freedom píše: Sefo> já měl za to že M900 a M600 maj stejný rámy...jen jinak brzdy atd.



Já netvrdim že nemají :)

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

27.11.2015 v 21:52 | Nahoru | #42
Mám 695 (ducinku) a jsem s ní velmi spokojen. Silný zvuk dvouválce (žádná 4-válcová včelička), váží málo - zatáčky s ní si vychutnáš. Když se nevysereš na pravidelný servis, tak naprosto bezporuchová motorka! Svezl jsem se na nových, mnohem silnějších Monstrech. Každopádně bych je chtěl, ale poslední Monstr, který dělá monstrózní prdy do výfuku před zatáčkou je 1100. Ostatní novější jsou protkány elektronikou a ani jediný prd z nich nevyjde.

Naposledy editováno 27.11.2015 21:54:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 09:16 | Nahoru | #43

Rinse píše: Mám 695 (ducinku) a jsem s ní velmi spokojen.

"ducinku" ? Já vím, že motorky už nejsou jen pro drsné chlapy, ale opravdu nemáš kozy a je ti skoro čtyřicet?
Asi bych měl být víc in a jít třeba uháčkovat na škodouška nějakou dečku na zimu. Bože, to je svět

(reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 09:27 | Nahoru | #44

vybouřená_mrkev píše: "ducinku" ? Já vím, že motorky už nejsou jen pro drsné chlapy, ale opravdu nemáš kozy a je ti skoro čtyřicet?
Asi bych měl být víc in a jít třeba uháčkovat na škodouška nějakou dečku na zimu. Bože, to je svět


Děkujeme za podnětný příspěvek od "drsoně"

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

28.11.2015 v 13:16 | Nahoru | #45
Nejlepsi vyrobek od Ducati je zapalovani na travni sekacku.Kup si Hondu NTX, ale pozor nektery nemaj spojkovou packu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 14:19 | Nahoru | #46
driverin> az na to, ze vsechny karbec monstry maj japonsky zapalovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 15:33 | Nahoru | #47
gugo> ty asi nemas travnik vid? Nebo mas kosu...

Ducati Monster

28.11.2015 v 16:25 | Nahoru | #48
Tak se také přidám. Je mi 61 let. Ducati byla vždy můj sen ale dřive nebyla možnost nic jiného koupit, než naše jawky a čezety. Na penzičku jsem si udělal radost a koupil Monstra 695. Nechal udělat velký servis u Ducati. Nyní jsem najel 10tisíc km. bez problémů. Nic se nekazí.Jen jezdím a kupuji benzín. Každému bych jí doporučil. Je to krásný stroj a ten zvuk! Né ječení.
ZD.

Ducati Monster

28.11.2015 v 16:32 | Nahoru | #49
Jezdit na něm budeš jenom a pouze ty, tak se vyser na všechny plky a jestli se ti líbí a vyzkoušíš si ho, tak do něj jdi. Při dodržování pravidelné údržby a servisních intervalů je to bezproblémovej stroj, finančně taky nic hroznýho a hlavně se s ním budeš těšit na každou cestu .

(reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 20:35 | Nahoru | #50
driverin> travnik mam, i benzinovou sekacku.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

28.11.2015 v 21:20 | Nahoru | #51
Kdybych měl napsat takový shrnutí....Měl jsem SS750, což je to samý jen s jiným posezem...Spolehlivost dobrá, ty kecy co říkaj něco jinýho jsou fakt jen kecy, za celou dobu se mi posralo jen těsnění na spojkovej pumpě, vlivem věku ničim jiným. Super rám, podvozek, brzdy, což stačí na zaručeně super svezení, výkon ale fakt neni nic převratnýho. Na začátku mě motorka bavila pořád, ale tak po půl roce už mě bavila v podstatě jen při vyjížďkách kdy jsem vzal kombinézu a šel brousit kolena, tam nedostatek výkonu bohatě vynahrazoval ten rám, podvozek a brzdy a užil jsem si to na 100%. Je to prostě stylovka, v zatáčkách je Ducati královna ať má koní 60 nebo 160, to je myslim jasný už při pohledu na vidlici a brzdy...Japonci jsou schopný ještě dneska dávat na motorky vidlice z kola a na 120koňovou motorku brzdy jaký by u Ducati nedali ani na 60koňovou. Ale neni to prostě motorka na 200km dlouhou projížďku, teda alespoň podle mě, protože s těma 60koňma je rozumná cestovní rychlost tak do 150km/h, což je podle mě na takovouhle cestu málo. Jestli tě ale tohle netrápí, tak nemáš co řešit.

(reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 22:22 | Nahoru | #52
Dave27> absolutne s tebou souhlasim ja porizoval M696 vice mene kuli vaze a ze je mala pro mladou..a az po svezeni jsem zjistil ze je to i fajn stroj na zatacky a pritom dobre vypada..obcas kdyz nemam chut delat blbosti na svem dukovi si ji od mlade beru a po trech letech me to porad bavi trebaze tam neni na dnesni dobu extra vykon jinak i alpy a mensi dovolena se na tom da v klidu jet...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

28.11.2015 v 23:02 | Nahoru | #53
GeorgePanek> Jsem rád že souhlasíš. Když na to tak koukám, vlastně to tak uplně shrnutí nebylo, takže shrnutí tady: V 18 letech naprosto ideální motorka na naučení na velkej motorce, na to naučit se ostřejší styl, stopu atd atd...A je jen na tobě, jestli ti po těch dvou letech ještě bude stačit, nebo jí vyměníš za větší Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

28.11.2015 v 23:39 | Nahoru | #54
Dave27> Pokud jedeš daleko (navíc 200km je podle mě není daleko) tak 150km/h na naháči nevydržíš, takový tempo za chvilku unaví. Motorky jako Monster nebo SS nejsou na cestování vhodný kvůli jiným vlastnostem (tvrdej podvozek, ucukanej motor...). Třeba moje Breva 750 je mnohem lepší cesťák než monster co jsem měl předtím i když je ještě slabší (35kW) a ten motor nemá moc rád otáčky.
Jinak souhlas, když jsem letos viděl na GSX-S1000 ty gumový hadice tak jsem chvíli přemýšlel jestli to japonci myslí vážně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 00:08 | Nahoru | #55

stráťa píše: Dave27> Pokud jedeš daleko (navíc 200km je podle mě není daleko) tak 150km/h na naháči nevydržíš, takový tempo za chvilku unaví. Motorky jako Monster nebo SS nejsou na cestování vhodný kvůli jiným vlastnostem (tvrdej podvozek, ucukanej motor...). Třeba moje Breva 750 je mnohem lepší cesťák než monster co jsem měl předtím i když je ještě slabší (35kW) a ten motor nemá moc rád otáčky.
Jinak souhlas, když jsem letos viděl na GSX-S1000 ty gumový hadice tak jsem chvíli přemýšlel jestli to japonci myslí vážně.

tak ne kazdej rad cestuje po dalnici aby udrzel konstantni max.. Pet set km za den a vic na monstru neni problem pokud se nechces nudit na dalnici a podobnejch rovinkach...teda on to neni problem ani na nich jen je to po casu nuda...jako na vsem na co by v osmnacti moh mit papiry

(reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 00:33 | Nahoru | #56
Cucka> Myslím že po dálnici rád cestuje málokdo - o to míň vadí nižší cestovní rychlost kterou zmiňoval Dave.

Naposledy editováno 29.11.2015 00:38:29

Ducati Monster

29.11.2015 v 00:42 | Nahoru | #57
stráťa> Dobrá připomínka, s timhle zkušenosti nemám když jsem měl kapotovanou Na to cestování bych i ten tvrdej podvozek zvlád, na SS posed jsem si taky zvyknul, ale ta rychlost mi při tom cestování vadila....co si budem povídat, nejde ani tak o dálnice, na tej motorce je tam 150km/h hned i na jakýkoliv rychlostní silnici, a vzhledem k tomu že ta motorka má maximálku okolo 190, tak prostě ve 170 mi přišlo že už motor dost vibruje, takže 150 je tak nějak maximální rozumná cestovní rychlost...ale je fakt že na tom naháči je to jiný, tam je vyšší cestovní rychlost stejně problém, tím pádem tenhle problém odpadá= už skoro neni důvod proč by sis toho Monstera nekoupil
Jinak s tou Suzuki máš pravdu, to samý SV650 bez USD vidle, přesto že je cenově jinde, tak to už mi příde fakt mimo když Ducati dávala USD na Monstera už před víc jak dvaceti lety...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 07:43 | Nahoru | #58

Dave27 píše: GeorgePanek> ................. takže shrnutí tady: V 18 letech naprosto ideální motorka na naučení na velkej motorce, na to naučit se ostřejší styl, stopu atd atd...A je jen na tobě, jestli ti po těch dvou letech ještě bude stačit, nebo jí vyměníš za větší Ducati


Já na Ducati 696 přesedlal z druhé strany. Od 13-ti lítám na motorkách, po revoluci jsme si konečně mohli pořídit i jiné stroje než Jawa nebo ČZ, Měl jsem litrové SS -japonské i italské- nabroušené šestky i hravé naháče. A u nich jsem poznal, že tohle je ta kategorie co mi sedí a asi i díky tou, že člověk stárne. 696 je neuvěřitelně hravá, podmanivě krásná a výkonově dostačující naked bike. Nepotřebuji 150 ps abych byl rychlý to umí každý, ale na 80 ps naháči mi na běžné cestě s krásnýma zatáčkami neujede "nikdo."

(reakce na) Ducati Monster

29.11.2015 v 09:54 | Nahoru | #59
dejavue> a co takle odpovedet na muj dotaz ?

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

29.11.2015 v 10:52 | Nahoru | #60
deajvue> Určitě máš naprostou pravdu, je to tak na super svezení v zatáčkách určitě stačí i 60koní, když se jedná o Ducati. Ještě bych dodal, že když si vzpomenu co jsem vybíral v 18ti letech(to co je dnešníma zákonama možno řídit) tak dneska vim, že nebylo co řešit...SV nebo ER6...nevim jak to popsat, podle mě jsou to takový pokusy napodobit stylovej V2 naháč, a proč si kupovat napodobeninu když můžeš mít originál? A ke kecům typu je to holčičí motorka se myslim vyjadřovat nemusim, to je prostě sra*ka....když jsem na ní dal otevřený karbonový laufy, který při dojíždění na semafory připomínaly nálet bombardérů, tak mi přišlo holčičí spíš všechno ostatní kolem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 tomasiiik 8 4.6.2023 v 15:10 DucAdy
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker


TOPlist